JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo sto kaze Kardum na http://www.business.hr:

"Ljudi bi trebali uzeti papir i olovku u ruke i računati omjere i uspoređivati dionice. Npr. Jadroplov ima značajan cash float, što je značajan pokazatelj, a čini mi se da ljudi ne obraćaju dovoljno pažnje na takve podatke", zaključuje Kardum.

Odluku donosim sam, ali pazljivo slusam ostale.



Nisam usao danas ovdje,prenisko se postavio,sada zalim…
no dobro…
Sretno vam sutra,nadam se da mozete preko 300…

mozemo u 3PM
osobito uz ovakve naslove u novinama , krizu u brodarstvu i retardiranu upravu.
pušim ovdje pun k. grlo mi je iziritirano od pušenja.
i razmišljam sasut sve po bidu i kupit nešto perspektivnije

[/quote]

reci mi molim te što je to tebi perspektivnije , pa da i ja kupim . [wink]

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

PUNT-R-A
čujem da ih lakosta kupuje 🙂

Good artists copy. Great artists steal.


Cash is king. Jos ce JDPL kupiti ULPL, Techman [smiley]

Cash is king za investitore a ballast za privrednika. Kupovinu ULPL od strane JDPL mogu nazvati "moje pjesme , moji snovi". Osobno poznajem jednog od top 10 koji sjedi u firmi. Takav profil bi vrlo dobro dosao i u Splitskoj kuci.

A sad malo o vidovitosti Splitske uprave jer je neko spomenuo da su mozda i nesvjesno bili vidoviti. Cjena koju placaju za za supre je u startu bila visoka a sada je ja bi rekao bezobrazno visoka. Danas sam primio slijedeci mail od Kineskog brokera. Cijene sam izbrisao jer je to poslovna tajna.

Quote

Dear sir

direct from owners , we can secure following vessels for sale

23000t bulk carrier BV class ,unrestricted area, delivery 2.2009,
19800t bulk carrier BV class ,unrestricted area, delivery 12.2008,
35000t bulk carrier BV class ,unrestricted area, delivery 6.2009,
55000t bulk carrier BV class ,unrestricted area, delivery 6.2009,
11000t bulk & container carrier CCS class , unrestricted area, delivery 8.2008,
8500t mpp vessel , BV class ,unrestricted area, delivery12.2008,
3500t bitumen tanker RINA class unrestricted area, delivery 3.2009
4999t oil / bitumen tanker CCS class unrestricted area, delivery 10.2008
6000t bitumen tanker BV class unrestricted area, delivery 12.2008
6450t oil / chemical tanker BV class unrestricted area, delivery 12.2008
7000t oil / chemical tanker CCS class unrestricted area, delivery 12.2008
11000t oil / chemical tanker CCS class unrestricted area, delivery 12.2008,
13200t oil / chemical tanker CCS class unrestricted area, delivery 12.2008 ,
7500t coiled tanker IRS class , unrestricted area , delivery 10.2008 ,
4000ps ocean-going tugboat , CCS , delivery 12.2008 ,
5500m3 TSHD delivery 12.2008

best regards
Robert

Unquote

I sad da vidim Papinja kako ce kazati Splitskom skveru ja se malo salio pa eto vama suprici i radite sa njima sta hocete. Da je gradio u Kini to napravi bez problema kao i Owneri iz maila iznad makar i po cijenu da izdgubi downpayment. Sa ostatkom lovuse na open marketu kupi dva nova broda sa isporukom po zelji. Razlika u cijeni mu ostavi jos dovoljno casha na racunu da brodi kroz turbulentna vremena.

Biljezim se sa stovanjem [tongue]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Koliko znam, ugovor nije odobren od Europske komisije pa nije niti valjan..

…nevezano uz temu ali kad smo već kod Splitskog škvera:

http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2008,10,17,,137527.jl

Tekmane, a zašto bi uopće kupovali/radili brodove u ovo vrijeme?

Kako su krenule vozarine, doći će do nominale, a naši brodovi u rezalište. Ja osobno bi gledao lovu oploditi izvan corea … čisto za preživljavanje … a dobro preispitati kada ponovno ugovoriti novogradnju i po kojoj cijeni … kako je krenulo bit će brodova po knjigovodstvenoj vrijednosti …

I love the Smell of Profits in the Morning

Bayern, 17.10.2008. u 22:17
mozemo u 3PM
osobito uz ovakve naslove u novinama , krizu u brodarstvu i retardiranu upravu.
pušim ovdje pun k. grlo mi je iziritirano od pušenja.
i razmišljam sasut sve po bidu i kupit nešto perspektivnije

Može, prodaj meni po 200,00 kuna. [pray]


Tekmane, a zašto bi uopće kupovali/radili brodove u ovo vrijeme?

Kako su krenule vozarine, doći će do nominale, a naši brodovi u rezalište. Ja osobno bi gledao lovu oploditi izvan corea … čisto za preživljavanje … a dobro preispitati kada ponovno ugovoriti novogradnju i po kojoj cijeni … kako je krenulo bit će brodova po knjigovodstvenoj vrijednosti …


Zato sto su im brodovi osnovno sredstvo a shipping core business. Po tvojoj logici sad kad je u pomorstvu lose treba ici u proizvodnju npr hrane? Ma ne brodove treba graditi i kupovati a sad je za to pravo vrijeme. No ne i raditi to u Hrvatskoj.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

kako je pravo vrijeme ako nam slijedi usporavanje svjetske ekonomije …

graf BDIa izgleda kao Kilimanjaro …

ja mislim da treba guslati s ovime što se ima … pare diverzificirati po sigurnim bankama … malo hedge … i čekati da brodovi pojeftine za 50% od današnje cijene …

Ako napravi drukčije, preuzet će ih netko za siću …

I love the Smell of Profits in the Morning

Zato sto si akumulirao u dobrim vremenuma dok je bila konjuktura (i skupi brodovi) pa je sada vrijeme da to kapitaliziras. To je uobicajena poslovna logika brodara no ovaj pozitivan ciklus je trajao neuobicajeno dugo i brodari nisu mogli cekati. Suocena sa istim problemom ATPL je krenula na vrijeme i novogradnje su joj skupile dosta vrhnja. Da nije bilo kasnjenja sa isporukama rekao bi da su imali savrsen timing. Ovako su izgubili izvrsne TC koji dans mogu samo sanjati.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Štima ti logika, ali ti ne štima tajming … da sam ja šef od palube JDPL-R-A (osim što bih kupovao dionice Hajduka, ne bi mi palo napamet sada ugovarati niti kupovati brodove) … osobno mislim da će se moći kupiti brodovi puno jeftinije …

I love the Smell of Profits in the Morning

New Report

Close