sangoman: ” Jel bi to BDSS isao u jadroplov sa stranim partnerima? ” Mislim da sami za to nemaju kapacitet…..ma osobno bi mi bilo najdraže da punude dionice na burzi
To se nece dogodit. Tada nema kontrole i uvjetovanja kupnje. Rezultat bi mogao biti da vrijednost brodova jos naraste pa vecinski vlasnik sve rasproda i napuni tobolac. Prosli mjesec sudjelovao sam kao konzultant na strani prodavaca u transferu 6 X2500 TEU starih 5 godina. Prodani su po 38000000. Tri tjedna nakon toga novi vlasnik ih je preprodao po 45-46000000. O.K. MOA je bila potpisana u Travnju.
Vjerovatnija varijanta je dobar sticung sto ce kupca zastitit od eventualnog naglog pada vrijednosti a vladi dat mogucnost uvjetovanja kao npr. neprodavanje brodova odredjeni vremenski period, nemogucnost prebacivanja poslovanja van Hrvatske i slicno. Moja vizija je domaci investitor i organizacija ala Uljanik plovidba (tim od 10-tak zaposlenih) sa tvrdom kontrolom troskova. Nekretnine iznajmit i cuvat ih za nedaj boze losa vremena. Bolje je njih zalozit ili prodavat nego prodavat brodove ako dodje takvo vrime.
ententinis: ” Nema to veze s Jadroplovom niti bilo kom od ovih dionica. To što je netko kupio dionice po insider informacijama nema veze sa samom dionicom. ” a sa eventualnim odlaganjem privatizacije? misliš da to ne bi imalo onda veze sa dionicom ?
Bolje odgoditi privatizaciju i staviti u poziv investitorima EBITDA od 150 mil. KN nego 5 mil. KN, zar ne.
U ovom trenutku odgadjanje privatizacije za par mjeseci i izabiranje stranog procjenitelja je jako dobra stvar.
Ne navlacim ali vjerujem prema kretanju trzista, kupovanju dionica od strane uprave i prodaji broda da ce rezultat biti zaista jedan od boljih.
U rangu Vira 2006.
pogledajte samo ovo:
Baltic Dry Index (BDI) +234 5672
pot Rates BCI
(Cape index) BPI
(Panamax index) BSI
(Supramax index)
INDEX 7345
+576
5807
+203
3990
+8
SPOT 4 TCE AVG (USD) 84632
+7213
46850
+1642
41719
+85
YESTERDAY (USD) 77419
45208
41634
YEAR AGO (USD) 34903
21093
21689
vozarine opet skacu ….
[smiley2][smiley2][smiley2]
Kako če se odrazit frka u Fondu na rast dionice s obzirom da če biti dobar 2Q
Predviđa li netko budućnost dionice nakon privatizacije? Volio bih da Jadroplov ostane splitski brodar . Ne znam je li to izvedivo. Što možemo očekivati sa strancima nakon par godina?
Predviđa li netko budućnost dionice nakon privatizacije? Volio bih da Jadroplov ostane splitski brodar . Ne znam je li to izvedivo. Što možemo očekivati sa strancima nakon par godina?
Kolega, pogledajte banke [smiley1]. Sve vece su u stranom vlasnistvu…
Hrvatskji pomorci su toliko na cijeni da ih ni jedan vlasnik nece mijenjati (vlasnike srecem svaki dan…)
Sto se tice uprave, pa racionalizacija broja svakako, u svijetu je prosijek 1 covijek po brodu u upravi…(dodajmo 50% radi velicine JDPL) I DOJDEMO DO BROJKE 10…..
25 June 2007
Baltic Dry Index (BDI) +116 6038
[smiley1]
Uffff.. Pa jel to može stati u graf više?! [smiley1]
Nema straha ljudi, prodajte kuće, parcele, vrtove, oranice, aute, pa i ženu ako treba i sve u JDPL!!![smiley2]
JEr, kad ova korekcija malo prođe, zasigurno će ova dionica biti top pick.. Samo strpljivo.. Pozdrav!
Za taj (značajan) skok BDI indeksa zadnjih dana su prvotno zaslužni capsize i malo manje panamax vozarine. To nema (direktnog) utjecaja na JDPL.
BCI
(Cape index) BPI
(Panamax index) BSI
(Supramax index)
INDEX 8228
+243
6133
+135
4008
+10
SPOT 4 TCE AVG (USD) 95228
+2618
49494
+1091
41910
+106
YESTERDAY (USD) 92610
48403
41804
YEAR AGO (USD) 35699
21892
21963
Supramax index je vazan ja JDPL…. a on isto ima +….danasnji je SPOT 4 TCE AVG 41910
a prije tocno godinu dana je bio 21963…[smiley2]
Predviđa li netko budućnost dionice nakon privatizacije? Volio bih da Jadroplov ostane splitski brodar . Ne znam je li to izvedivo. Što možemo očekivati sa strancima nakon par godina?
Ima nekoliko scenarija sa strancima. U cijeloj Evropi je manjak kvalificiranog osoblja za vodjenje brodova iz kancelarije. JDPL sa Hrvatskim resursima i cijenama (kvalitetnog inspektora za rad u Hrvatskoj mozes imati za 3000 Eura brutto sta je tacno 50% od cijene u Njemackoj ili na Cipru) moze biti baza za vodjenje brodova. Drugi scenario je da netko kupi JDPL i koristi beneficije sufinancirane gradnje kao Hrvatski brodar . Trecu vidim kao kupi, vozi i prodaj prvom prilikom. Slazem se da su sanse JDPL vece ako ostane u Hrvatskom vlasnistvu. Ja planiram ofrankat moje dionice u fazi privatizacije.
Normalno je da će vlada tražiti neprodavanje brodova, nemjenjanje sjedišta i eventualnu investiciju. To će sve diskontirati NAV, ali nakon što ovaj brodar promijeni vlasnika, sa ovim vozarinama moj target je preko 700kn.
Rate za capesize su išle u tjedan dana 45% na pacifiku…ludnica, sve je povezano sa najgorom olujom u zadnjih 30g. u Australiji