Kockar u dusi. Malo cu kontaminirat topic drugom temom. Sta je Todi jamstvo za njegove kredite i o cemu mu ovisi bonitet. Moze li on dozvolit da mu firme idu doli a kredita nikad dosta? Over and out sa LEDOM ovdje.
Uh zaboravio sam izvjesce od sinoc!!!
Kosavicom?
Kosavicom. Malo ih je ali sve sta smo uhvatili bile su velike.
Pa, dobro, kad ce ti vec zavrsiti godisnji? [thumbsup]
Da li ti navijas za mene ili za lignje???
ma znamo mi svi da su nam drage lignje ali ja bih ipak radije vidio JDPL na zelenoj grani nego lignju u ruci!
JDPL ima odličnu perspektivu….ništa novo..ali,pročitajte postove od lani,i eto nas na početku,a povijest se ponavlja….nije privatiziran,a bit će,vozarine su na istom nivou kao lani,znači,rasti će,pokazali su da znaju zaraditi ( ne i raspolagati s lovom,ALI nema veze ),a cijena je ista kao i lani…ili preklani ?
Znači,lagano skupljanje do prve vijesti o privatizaciji…onda UP, ( iskrcavanje ),pa stagnacija,pa Izvješće – UP ( iskrcavanje ),pa rast vozarina- UP ( iskrcavanje )…pa opet bedara…. [cool]
http://www.poslovni.hr/92306.aspx
Iako su cijene dionica svjetskih brodara zabilježile veći pad u kolovozu a u usporedbi s domaćim brodarima, –17,5 posto prema –9,64 posto, dionice Atlantske plovidbe su i dalje podcijenjene, a Jadroplov precijenjen.
nemam jdpl-r-a , Ali da imam sve bih ovo gledao vrlo skeptično i malo drugačije ponukan člancima naših vrlih analitačara, kad se sjetim da je:
– HT bio podcjenjen na 360kn pa opet na 330 kn a target cijena 400kn pa poslije 360 i 330
– i igh nedavno podcjenjen i target cijena 14.000
– a ina target cijena 2100 i 2300 i članci da je precijenjena na 2400kn i 2600kn