Potpisujem Techmana,
1. pogreška TC ugovori zbog koih propuštaju dva ATH BDI indexa umjesto period ugovora
2. pogreška velika količina keša zbog kojeg gube novac jer 6mj. su mogli ganjati nekog bulkera
3. pogreška preveliki gubitak na tečajnim razlikama, šta rade sa lovom!?
4. novogradnje doma, zašto? Toliko natezanja uzalud.
Opet cijena dionice dosta ovisi o kretanju ATPL osim zadnjih par dana, tako i sektora. Mislim da možemo očekivati snažnu podršku na 480-500kn jer tu fundamenti i sposobnost uprave gube razlog za ulaganje a investiranje u imovinu dobiva prednost. Pošto je preinvestiranost inv. zajednice ATPL.
Vjerovatno bi cijena bila 10-15% veća da je uprava razumjela stanje brodarskog tržišta, ali ne preko toga.
Pozdrav,
Shogun.
Potpisujem Techmana,
1. pogreška TC ugovori zbog koih propuštaju dva ATH BDI indexa umjesto period ugovora
2. pogreška velika količina keša zbog kojeg gube novac jer 6mj. su mogli ganjati nekog bulkera
3. pogreška preveliki gubitak na tečajnim razlikama, šta rade sa lovom!?
4. novogradnje doma, zašto? Toliko natezanja uzalud.
Opet cijena dionice dosta ovisi o kretanju ATPL osim zadnjih par dana, tako i sektora. Mislim da možemo očekivati snažnu podršku na 480-500kn jer tu fundamenti i sposobnost uprave gube razlog za ulaganje a investiranje u imovinu dobiva prednost. Pošto je preinvestiranost inv. zajednice ATPL.
Vjerovatno bi cijena bila 10-15% veća da je uprava razumjela stanje brodarskog tržišta, ali ne preko toga.
Pozdrav,
Shogun.
Sažem se sa vama,ali ipak sve ovo loše je iza nas.Gore nije moglo.Ipak je to državna firma.
Imam jedno pitanje.Kolika bi bila dobit naših brodara da svi vode ustu knjigovodstvenu politiku,vrše
revalorizaciju imovine prema cijenama na svjetskom tržištu prema stvarnim cijenama brodova tj.
njihove vrijednosti i da obračunavaju amortizaciju od 10% što radi JDPL.
Svi do jednog bi postali gubitaši i jedino prodajom brodova bi ušli u pozitivu.Ali bi svi imali veliki BV
i tržili se sa velikim diskontom jer bi bili gubitaši.Ovo se specijalno odnosi na TNPL koja u svojim izvještajima diskontira svoju flotu dva do tri puta u odnosu na JDPL.TNPL je u II Q 2008
ostvarila veliku dobit,ali s obzirom na velićinu flote ne posluje bitno bolje od JDPL.A nakon
izvještaja zbog ostvarene dobiti TNPL ide gore,a JDPL pada samo zbog knjigovodstva.
Ipak bi sve brodare trebalo svesti na iste knjigovodstvene standarde da bi ih mogli uspoređivati.
Kada vidim procijenu vrijednosti imovine JDPL zavrti mi se u glavi.Pa koliko vrijede TNPL,ATPL
jer taj porast vrijednosti imovine nije uračunat u aktivu.
Zamislite da ste kupili stan prije petnaestak godina za 1.000 DM m2,a sada je cijena 2,500 EUR,a da
vam netko kaže da mu ga prodate po 1000 DM umanjeno za amortizaciju.E tako ti naši brodari
vode svoju imovinu,pa zato i loše kotiraju Svi oni vrijede puno puno više.
Pozdrav kolegama,
Kolega dioničar "Techman" je vrlo dobar , dapaće odlićan poznavatelj ove tvrtke.Ja sam ušao isključivo jer sam uvjeren kako će jednog dana ona biti privatizirana.Naime MI nista drugo i ne znamo nego PRODAVATI Nisam niti zabrinut promjenama vrijednosti dionica , jer dočim si na burzi moraš biti spreman da ćeš negdje dobivati a negdje gubiti. Treba samo pratiti izjave "meštra" Ive ( ili njegovih glasnogovornika ) i onda reagirati ( pogledajte slučaj "Ine" )
Što se tiče gosp.Papić-a njega uopće ne poznajem, ali poznajem dosta malih dioničara ove tvrtke iz njihove udruge, uglas SVI kažu neovisno jedno od rugih da ova dionica STVARNO vrijedi preko 1.000 kn ( mislim da je nekad i bila blizu 800,00 ) Osim toga gosp.Papić je "zavezan" sa NO u kojem sjedi čovjek od največeg povjerenja "meštra" Ive.Uvjeren sam da to nije slučajno..!!??
Svima pozdrav a sada je na redu kupanje [smiley]
Koja je realnost da se jdpl privatizira? Znam da će morati u jednom trenutku ali EU je sve dalje a tako i prodaja jdpl?
Dali bi se npr. atpl isplatilo kupiti jdpl? Siguran sam da bi sposobnija uprava napravila bolje financijske rezultate, ali u kojim okvirima bi cijena bila zadovoljavajuća?
Ne kažem da će se dogoditi samo pitam…
Koja je realnost da se jdpl privatizira? Znam da će morati u jednom trenutku ali EU je sve dalje a tako i prodaja jdpl?
Dali bi se npr. atpl isplatilo kupiti jdpl? Siguran sam da bi sposobnija uprava napravila bolje financijske rezultate, ali u kojim okvirima bi cijena bila zadovoljavajuća?
Ne kažem da će se dogoditi samo pitam…
Dobro jutro!
Po meni kupca za JDPL nece biti lako naci. Naravno da bi se ATPL isplatilo kupiti JDPL uz dobar diskont sta je Vlada vjerovatno spremna dati jer su onda suvisne klauzule o neiznosenju firme iz Hrvatske, moratoriju na prodaju brodova i slicno sta ce vjerovatno biti uvjetovano stranom kupcu. Kao problem prodaje strancima je i pomalo nedefiniran status brodova u sale and lease back PD. Brodovi su vlasnistvo offshore firmami na Malti a JDPL nije vlasnik tih firmi. To je po nekim informacijama odvratilo TNPL od kupnje.
Ipak bi sve brodare trebalo svesti na iste knjigovodstvene standarde da bi ih mogli uspoređivati.
Nista od te ideje iako je pozitivna. Treba uzesti u obzir da je JDPL drzavna firma i velika je vjerovatnost da nema muljavina sa offshore racunima sto ne mogu sa sigurnoscu kazati za BDSS, ULPL, ATPL i ostale privatne firme. Kakva korist od istog knjigovodstvenog standarda ako se novac prikriva na tajnim racunima, koristi netransparentno i pusta u ziro kad to nekom odgovara. BDSS i prenos vlasnistva sa Grofa i Ostoje na Vicka je izvrstan primjer.
Ipak bi sve brodare trebalo svesti na iste knjigovodstvene standarde da bi ih mogli uspoređivati.
Nista od te ideje iako je pozitivna. Treba uzesti u obzir da je JDPL drzavna firma i velika je vjerovatnost da nema muljavina sa offshore racunima sto ne mogu sa sigurnoscu kazati za BDSS, ULPL, ATPL i ostale privatne firme. Kakva korist od istog knjigovodstvenog standarda ako se novac prikriva na tajnim racunima, koristi netransparentno i pusta u ziro kad to nekom odgovara. BDSS i prenos vlasnistva sa Grofa i Ostoje na Vicka je izvrstan primjer.
[/quote]
Lošinjsku nitko ne spominje, a interesantna je to tvrtka. Pogledajte novu privatnu vlasničku strukturu broda Mljet, zanimljiva je (kažu ino brokeri).
Danas smo dotaknuli 4xx. Izgleda da i nisam tako los prognozer. Nema zurbe. Naoruzao sam se strpljenjem na ovoj dionici pa sta bude. Na Investoru vidim samo prvih 10 naloga i nema nekakve znacajne obrane.
Dobro jutro!
Po meni kupca za JDPL nece biti lako naci. Naravno da bi se ATPL isplatilo kupiti JDPL uz dobar diskont sta je Vlada vjerovatno spremna dati jer su onda suvisne klauzule o neiznosenju firme iz Hrvatske, moratoriju na prodaju brodova i slicno sta ce vjerovatno biti uvjetovano stranom kupcu. Kao problem prodaje strancima je i pomalo nedefiniran status brodova u sale and lease back PD. Brodovi su vlasnistvo offshore firmami na Malti a JDPL nije vlasnik tih firmi. To je po nekim informacijama odvratilo TNPL od kupnje.
Koliko brodova je u sales and lease back s PD (koliko se sjećam radi se o tri broda)?
Kad istjeću ugovori? Što se dogadja s brodovima nakon završetka ugovora? Oni bi trebali biti u nekoj vrsti leasinga – znaći otkup po "povlaštenoj" cijeni?
Da se i odbiju brodovi koji su pod ugovorom, i dalje ostaju 5 bulkova i 2 kontejneraša – od kojih su 2 bulka mlađa od 10g – danas kao zreli polovnjaci vrijede pozamašnu svotu novaca… Koliko bi po tebi bila zadovoljavajuća cijena dionice a da bi neki naš domaći brodar otkupio jdpl?
Koliko brodova je u sales and lease back s PD (koliko se sjećam radi se o tri broda)?
Kad istjeću ugovori? Što se dogadja s brodovima nakon završetka ugovora? Oni bi trebali biti u nekoj vrsti leasinga – znaći otkup po "povlaštenoj" cijeni?
Da se i odbiju brodovi koji su pod ugovorom, i dalje ostaju 5 bulkova i 2 kontejneraša – od kojih su 2 bulka mlađa od 10g – danas kao zreli polovnjaci vrijede pozamašnu svotu novaca… Koliko bi po tebi bila zadovoljavajuća cijena dionice a da bi neki naš domaći brodar otkupio jdpl?
U pravu si da su 3 broda u leasingu PD ali nisi u pravu da JDPL ima 10 brodova. Ima ih 7 a od toga su tri u sale & lease back. Mislim da istice 2010 ili 2011. Kad se brodovi otplate PD treba dobiti i dio capital gaina koji ce ovisiti o stsnju trzista polovnih brodova u to vrijeme.
Sigurno se prodajna cijena nece formirati prema trenutnoj cijeni dionice. Na zalost nemam kod sebe elemente procjene sa zadnjeg natjecaja ali biti ce obuhvaceno vise faktora kod odredjivanja cijene. Ne da mi se racunati ali mogu ti onako ofrlje kazati da je odokativna vrijednost 300000000 USD (brodovi, business, upravna zgrada, ambulanta pomoraca i zemljiste na ulazu u Split). Pokusaj cifru podijeli to sa brojem dionica i bubni na to Vladin discount kojeg ce sigurno biti u zamjenu za neke koncesije.
Onda bi u grubo računica bila oko 850 Kn… To je prije, ili poslije izvješća iz 1 kv. ?
Pitanje je amortizacije u drugom kvartalu, kao i tečajnih razlika u 2 kvartalu…
Danas smo dotaknuli 4xx. Izgleda da i nisam tako los prognozer. Nema zurbe. Naoruzao sam se strpljenjem na ovoj dionici pa sta bude. Na Investoru vidim samo prvih 10 naloga i nema nekakve znacajne obrane.
U slučaju lošijeg 2k izvješća i ako uzmemo u obzir da su sve dionice ovak i onak 30% u diskontu da bi cijena koju ste si zadali mogla biti čak i prevelika…
Zuti ja to gledam ovako. Bude li Papinjo dosljedan kako ga prikazuju neke kolege sa foruma 2Q bi mogao biti u crvenom. Pocme li i on knjigovodstvenu gimnastiku moze se pokazati i lagani plus. U 2Q nema bas velikih tecajnih oscilacija (pocele su opasno u 3Q sa dolarom na 1.59) ali imamo puno offhire i izvanrednih troskova.
Sub cijen dionice, to sta si kazao u gornjem postu ja stalno pricam. Ipak smatram da nece ici ispod 4xx.