Volim ovu temu i uvijek ću je čitati, samo bi htio da Techman i ekipa pišu na malo zanimljiviji, zabavniji način.
Neznam jel pripadam u tu ekipu ali evoga probat ču pisati zanimljivije i zabavnije, a nesebično dijelim i ekskluzivnu vijest za Jadroplov.
Jadroplov postaje konkurentniji – Papić obznanio ekskluzivu!
Naši brodovi če postati najkonkurentniji na tržištu zbog uštede goriva i do 30 posto!
Volim ovu temu i uvijek ću je čitati, samo bi htio da Techman i ekipa pišu na malo zanimljiviji, zabavniji način.
Neznam jel pripadam u tu ekipu ali evoga probat ču pisati zanimljivije i zabavnije, a nesebično dijelim i ekskluzivnu vijest za Jadroplov.
Jadroplov postaje konkurentniji – Papić obznanio ekskluzivu!
Naši brodovi če postati najkonkurentniji na tržištu zbog uštede goriva i do 30 posto!
[/quote]
a da uvedu parabrode u njihove linije? možda bi bili profitabilniji [smiley]
Jadroplov postaje konkurentniji – Papić obznanio ekskluzivu!
Naši brodovi če postati najkonkurentniji na tržištu zbog uštede goriva i do 30 posto!
Kolega cista stotka. Beluga Bremen upravo testira jedro na svojoj novogradnji.
a da uvedu parabrode u njihove linije? možda bi bili profitabilniji [smiley]
Ima i bolja varijanta. Vezu li brodove usteda je 100% [cool]
Ima i bolja varijanta. Vezu li brodove usteda je 100% [cool]
[/quote]
nije,
imaju Papicevu placu, radili oni li ne… fiksni troskovi [smiley]
Ima i bolja varijanta. Vezu li brodove usteda je 100% [cool]
[/quote]
Ima i bolja varijanta. Vezu li brodove usteda je 100% [cool]
[/quote]
Ne bi ni bila neka promjena, s obzirom koliko su u doku, a koliko u navigaciji.
Pride "fala bogu" još uvijek u Trstu, sada kao rok navode 3.7 (web jdpl) znači danas.
Techman, imaš li info. Da li je popravak gotov ili će još štediti na gorivu?
Volim ovu temu i uvijek ću je čitati, samo bi htio da Techman i ekipa pišu na malo zanimljiviji, zabavniji način.
Neznam jel pripadam u tu ekipu ali evoga probat ču pisati zanimljivije i zabavnije, a nesebično dijelim i ekskluzivnu vijest za Jadroplov.
Jadroplov postaje konkurentniji – Papić obznanio ekskluzivu!
Naši brodovi če postati najkonkurentniji na tržištu zbog uštede goriva i do 30 posto!
[/quote]
Ovo je super! [thumbsup]
Kolega cista stotka. Beluga Bremen upravo testira jedro na svojoj novogradnji.
Techman, aj sad kad je ovaj smijesni Pogrebnik vec naceo tu temu, pa makar i iz sale, moze malo strucnih komentara?
1. citao sam u nekom clanku da su na brodovima Atlantske provedene mjere za ustedu goriva i da sada prosjek potrosnje iznosi 29 tona. Jel znas koje su to mjere, sto se moze uciniti da se smanji potrosnja?
2. isto tako, negdje sam procitao da se razmatra unaprjedjenje pogona odnosno "dodavanje drugog propelera – jednog iza drugog????) kako bi se smanjila potrosnja goriva. Imas li ti neke spoznaje o tome?
Da, evo clanak o tome…
http://www.inhabitat.com/2008/01/29/transportation-tuesday-wind-powered-cargo-ship-takes-sail/
inace, jos prije 20-25 godina sam citao o planovima, odnosno razvoju teretnih brodova sa pomocnim pogonom na jedra… i to je izgledalo otprilike ovako:
Dobre vijesti za imaoce dionice JDPL.
Naime JDPL je najjeftinija dionica na ZSE ako promatramo omjer EV/EBITDA (u EV ulaze samo poslovni prihodi od prodaje u inozemstvu i tuzemstvu, a u EBITDA ulaze i promjene zalihe).
Evo redoslijeda!
JDPL-R-A 4.47
HT-R-A 6.83
ATPL-R-A 8.59
HCVT-R-A 9.66
ERNT-R-A 10.33
ZLTO-R-A 10.78
AUHR-R-A 11.34
FNVC-R-A 11.69
ULPL-R-A 12.08
IPKK-R-A 12.19
Živjeli !
Ispravak gornjeg posta!
Ovo je pravi rezultat (gornji rezultat je "pravi" EBITDA ali u principu ništa se ne mijenja..)
Adjusted EV/EBITDA
JDPL-R-A 5.54
HT-R-A 8.07
ATPL-R-A 8.87
HCVT-R-A 9.25
ULPL-R-A 12.36
ZLTO-R-A 12.54
FNVC-R-A 12.84
LURA-R-A 13.08
CHBL-R-A 13.56
ERNT-R-A 13.80
Ispravak gornjeg posta!
Ovo je pravi rezultat (gornji rezultat je "pravi" EBITDA ali u principu ništa se ne mijenja..)
Adjusted EV/EBITDA
JDPL-R-A 5.54
HT-R-A 8.07
ATPL-R-A 8.87
HCVT-R-A 9.25
ULPL-R-A 12.36
ZLTO-R-A 12.54
FNVC-R-A 12.84
LURA-R-A 13.08
CHBL-R-A 13.56
ERNT-R-A 13.80
Izracunaj i za LPLH, kad si vec poceo 🙂