on zapravo SAM i ništa ne može donjeti bez podrške NO odnosno vlade, pa oni mu SVE diktiraju.No da li i dva izgrađena broda u Splitu vrijede više od onih Kineskih ili Korejskih, mislim ovdje na kvalitet izradbe što će kasnije donjeti i manje troškove.
Osvrt sa plaze. JDPL je drzavna firma i u nadzorni odbor se uhljebljuju na drzavnoj sisi podobni i zasluzni. O poslovanju oni pojma nemaju. Vidi izjave Polanceca i Vukelica za aferu Iceberg. "Mi nismo znali". Prema tome prebacivat odgovornost na te likove nije posteno. Papinjo je struka i on im treba nuditi razvojne planove, rjesenja i slicno.
Mogu se sloziti da je brod u Hrvatskom brodogradilistu kvalitetniji ali se ne mogu sloziti da ce se na razlici kvalitete ustedjeti 25% od njegove cijene a toliko je jeftiniji u Kini ili prevedeno Hrvatska kvaliteta ne moze ustedjeti na troskovima 12-15 milja u 15 godina koliko bi bio nekakav optimum eksploatacije. Mi smo preuzeli zadnjih par mjeseci tri novogradnje iz Kine i ima problema. Isto tako mogu kazati da sam bio druga posada na Korejskoj novogradnji i u 6 mjeseci napisao preko 100 guaranty claims samo u stroju. I ne treba zaboraviti probleme sa Hatlapinim kormilo strojevima u splitskom skveru, pogresno izracunatim propelerima, kvrgama koje bjeze sa pozicije i sl. Nobody is perfect.
P.S. Dobio i ti dvojku jer ne puses sa drukerima u jedra. [smiley]
Dečki, ajde već jednom shvatite da vas je država zaje… sa ovom revalorizacijom imovine. Sada, kad još nema poreza na brodare, oni su vam opalili visoku amortizaciju, samo da ne bude dobiti, tj. da ju pričuvaju za kasnije. Inače bi bilo točno kako kaže kolege Toki da nije važno da li je neto dobit ili amortizacija jer će sve kasnije doći na naplatu, ali u ovom slučaju doći će na naplatu kad prođu period bez poreza i država će vam lijepo još uzeti 20% poreza na dobit kojeg sada nema.
on zapravo SAM i ništa ne može donjeti bez podrške NO odnosno vlade, pa oni mu SVE diktiraju.No da li i dva izgrađena broda u Splitu vrijede više od onih Kineskih ili Korejskih, mislim ovdje na kvalitet izradbe što će kasnije donjeti i manje troškove.
Osvrt sa plaze. JDPL je drzavna firma i u nadzorni odbor se uhljebljuju na drzavnoj sisi podobni i zasluzni. O poslovanju oni pojma nemaju. Vidi izjave Polanceca i Vukelica za aferu Iceberg. "Mi nismo znali". Prema tome prebacivat odgovornost na te likove nije posteno. Papinjo je struka i on im treba nuditi razvojne planove, rjesenja i slicno.
Mogu se sloziti da je brod u Hrvatskom brodogradilistu kvalitetniji ali se ne mogu sloziti da ce se na razlici kvalitete ustedjeti 25% od njegove cijene a toliko je jeftiniji u Kini ili prevedeno Hrvatska kvaliteta ne moze ustedjeti na troskovima 12-15 milja u 15 godina koliko bi bio nekakav optimum eksploatacije. Mi smo preuzeli zadnjih par mjeseci tri novogradnje iz Kine i ima problema. Isto tako mogu kazati da sam bio druga posada na Korejskoj novogradnji i u 6 mjeseci napisao preko 100 guaranty claims samo u stroju. I ne treba zaboraviti probleme sa Hatlapinim kormilo strojevima u splitskom skveru, pogresno izracunatim propelerima, kvrgama koje bjeze sa pozicije i sl. Nobody is perfect.
P.S. Dobio i ti dvojku jer ne puses sa drukerima u jedra. [smiley]
[/quote]
Kolega, nemojte se obazirati na ocjene, pametnome je dosta pročitati vaše postove…
Kolega, nemojte se obazirati na ocjene, pametnome je dosta pročitati vaše postove…
Dapace. Veseli me kad vidim da iritiram drukere sa svojim argumentima. Fino im kazem ajmo konfrontirat argumente a oni uporno sad ce to gore, samo sta nije, Tech zasto mrzis dionicu i slicno. Izgleda mi da je i zadnji posteni druker napustio JDPL.
Dionica je super a ja cekam 2Q. Mozda bude prilika za ponovni ulaz. Kolega Spancir ako ti nije problem napravi kalkulaciju off hire dana kad zavrsi kvartal.
Pitam se pod kakav rashod ce stavit ovo sta se dogadja u skveru u trstu
Malo sam van dogadjanja. Da li je Trst zavrsio? Zivo me interesira rezultat probne voznje.
Malo sam van dogadjanja. Da li je Trst zavrsio? Zivo me interesira rezultat probne voznje.
Tech nemoj se opuštati nismo na tebe takvog navikli.
Jedan od razloga zasto sam out. Bio je problem sa propelerskom osovinom i prijetilo je da brod bude cca dva mjeseca van servisa. Nemam pojma kakav je trenutan status. Sa ostalim ispadanjima gubitak 2Q je cca 20 miliona kuna (skromna procjena). Kako sam na godisnjem a i nemam vise dionicu nije mi bas u fokusu. Na kraju kvartala kad Spancir izbaci dane ja cu pokusat dodat troskove i dobit odokativnu sliku. U svakom slucaju nije sjajno.
Pozdrav drukerima i fond managerima pa ma gdje bili.
Jedan od razloga zasto sam out. Bio je problem sa propelerskom osovinom i prijetilo je da brod bude cca dva mjeseca van servisa. Nemam pojma kakav je trenutan status. Sa ostalim ispadanjima gubitak 2Q je cca 20 miliona kuna (skromna procjena). Kako sam na godisnjem a i nemam vise dionicu nije mi bas u fokusu. Na kraju kvartala kad Spancir izbaci dane ja cu pokusat dodat troskove i dobit odokativnu sliku. U svakom slucaju nije sjajno.
Pozdrav drukerima i fond managerima pa ma gdje bili.
navodno je problem jer su ugradili pogresnu i moglo bi se lako dogodit da budu jos mjesec dana na vezu a za to bi nekome trebala letit glava a svi znamo da nece
Usput nemam dionicu a mislio sam kupovat pa sam malo istraziva ali uz ovakav pristup poslu sam odustao od kupovine, bar dok ne dodje do radikalne promjene u rukovodjenju
Jedan od razloga zasto sam out. Bio je problem sa propelerskom osovinom i prijetilo je da brod bude cca dva mjeseca van servisa. Nemam pojma kakav je trenutan status. Sa ostalim ispadanjima gubitak 2Q je cca 20 miliona kuna (skromna procjena). Kako sam na godisnjem a i nemam vise dionicu nije mi bas u fokusu. Na kraju kvartala kad Spancir izbaci dane ja cu pokusat dodat troskove i dobit odokativnu sliku. U svakom slucaju nije sjajno.
Pozdrav drukerima i fond managerima pa ma gdje bili.
Moram ispravit sam sebe da ne bude krivo shvaceno. Nece biti gubitak kvartala 20 milja vec je zarada manja za odokativno toliko. Ako Papinjo opet bude zadrzavao dobit radi svog osobnog interesa i interesa ostalih clanova uprave moguc je gubitak i ovog kvartala. Ukoliko to ne bude radio kvartal bi mogao biti i u plusu.