Ajde dečki šta se svađate tu oko Jadroplova, očito je da firma nema nikakvog interesa zadovoljiti male dioničare, namjerno su revalorizirali imovinu samo da bi napravili veću amortizaciju i sakrili dobit. Nego ajde vi lijepo dođite na Lošinjsku plovidbu, tu nema fondova osim najboljeg tj. Ilirike, ima dobiti koliko hoćeš, imovina nije revalorizirana znači bit će još dobiti i to znatne. Šta ćete čekati još 5 godina da se nešto desi u Jadroplovu, kakva privatizacija, pa državi je Jadroplov nužan da bi bar tu mogli uvaliti brodove iz naših brodogradilišta.
Topalov5, citam tvoje postove jer pratim i Losinjsku i Jadroplov, ali nemoj bas toliko drukati na LPLH. Cinjenica je da je Jadroplov u losem razdoblju, ali na nasem trzistu fundamenti ne pobjedjuju (jos). Sve lose stvari koje mi znamo na forumu, od financijskog izvjesca do uzimanja neizvjesnih novogradnji i loseg iskoristavanja brodova – sve to znaju i veci igraci. Ne bi nekoliko fondova ulazilo u Jadroplov da nema perspektivu. Ulazak fonda u Losinjsku, s druge strane – pa cijena ode gore 20% da netko odluci kupiti 100,000 kn.
Ne vjerujem da ce Jadroplov imati prevelike oscilacije u cijeni u nekom buducem razdoblju – osim ako se ne dogode kakve znacajnije stvari…
Ajde dečki šta se svađate tu oko Jadroplova, očito je da firma nema nikakvog interesa zadovoljiti male dioničare, namjerno su revalorizirali imovinu samo da bi napravili veću amortizaciju i sakrili dobit. Nego ajde vi lijepo dođite na Lošinjsku plovidbu, tu nema fondova osim najboljeg tj. Ilirike, ima dobiti koliko hoćeš, imovina nije revalorizirana znači bit će još dobiti i to znatne. Šta ćete čekati još 5 godina da se nešto desi u Jadroplovu, kakva privatizacija, pa državi je Jadroplov nužan da bi bar tu mogli uvaliti brodove iz naših brodogradilišta.
Topalov5, citam tvoje postove jer pratim i Losinjsku i Jadroplov, ali nemoj bas toliko drukati na LPLH. Cinjenica je da je Jadroplov u losem razdoblju, ali na nasem trzistu fundamenti ne pobjedjuju (jos). Sve lose stvari koje mi znamo na forumu, od financijskog izvjesca do uzimanja neizvjesnih novogradnji i loseg iskoristavanja brodova – sve to znaju i veci igraci. Ne bi nekoliko fondova ulazilo u Jadroplov da nema perspektivu. Ulazak fonda u Losinjsku, s druge strane – pa cijena ode gore 20% da netko odluci kupiti 100,000 kn.
Ne vjerujem da ce Jadroplov imati prevelike oscilacije u cijeni u nekom buducem razdoblju – osim ako se ne dogode kakve znacajnije stvari…
[/quote]
Da da, slažem se da malo previše drukam za Lošinjsku, pročitao sam o njoj sve postove na svim forumima pa se sad razgovaram sam sa sobom [embarass]
Ajde dobar je i Jadroplov, ima finu flotu, doći će to na svoje mjesto…
Ako je vec problem sa brodovima neka to bude Ist i Pride.
Zar ne zaradjuju oni najmanje od svih brodova u portfelju.
Nisam skuzio ovo za IST…..
……Dakle i nije tako strasno.
Vise su tecajne bile poslovanje nego popravak broda.
Prateći tvoje postove na raznim temama vidio sam da ti matematika ide odlično.
Prema tome , u 2Q:
Pride 36 dana out
Split 19 dana out (taj zarađuje duplo od Pridea)
Ist 29 dana out (recimo da zarađuje najmanje kao Pride)
Plus troškovi dokovanja.Sve u svemu 15-20 mil kn.
Nema tog tečaja koji to može nadoknaditi.
A taktika fondova je druga priča.Samo , jesmo li sigurni da je znamo ?
Jasno, zato sam i pitao jer neznam tocno koliko tocno dana je tko bio na dokovanju.
Ovako dobijes tocne infomacije.
Al da je zanimljivo pratit ovu dionicu, bogami je…
Budemo bili pametniji…
Nešto se "opako" danas trguje brodarima ATPL 72kom., LPLH 15kom., ULPL 153kom. 🙁 🙁 Kaj’ je danas neki pomorski praznik, pa se obustavilo trgovanje? 🙂 🙂 😉
Zar ovoliko kontejneras zaradjuje?
nije ni malo, istina.
Za 10 dana izlazi.
KOliko je izgubljeno?
ako mu je oko 20K prihod, koliko su mu troskovi.
oko 10,000 dolara.
neto oko 10K dnevno*30=300,000-340,000 dolara.
Slabo matematika brale. Nije income 20 vec 22 ili 23.
Nije Opex 10000 jer ako je treba zatvorit butigu.
Popravak i nesto gosta.
Realnije bi bilo 30*15000 = 450000 + 400000 popravak= odokativno 800000 USD a sa tim smo blizu tecajnih razlika. I to je samo jedan brod. A sta ce mo sa Spancirovim pouckom?
[/quote]
Koji je Spancirov poučak?
Pozdrav kolege,
Do 1215 sati ovom dionicom UOPĆE NIJE trgovano….. !!??? da li bi netko možda znao razlog… to samo izgleda zna Polančec …Što se elaborata o Jadroplovu tiće on postoji samo je bila u pitanju "marčapija" oko plačanja i visine naknade.Dakle važno je da su tražili elaborat..
pozdrav [smiley]
Slabo matematika brale. Nije income 20 vec 22 ili 23.
Nije Opex 10000 jer ako je treba zatvorit butigu.
Popravak i nesto gosta.
Realnije bi bilo 30*15000 = 450000 + 400000 popravak= odokativno 800000 USD a sa tim smo blizu tecajnih razlika. I to je samo jedan brod. A sta ce mo sa Spancirovim pouckom?
[/quote]
Koji je Spancirov poučak?
[/quote]
Traženi poučak ti se nalazi dva posta iznad.
Što se elaborata o Jadroplovu tiće on postoji samo je bila u pitanju "marčapija" oko plačanja i visine naknade.Dakle važno je da su tražili elaborat..
Snow odgovorno tvrdim da elaborat ne postoji.
Slabo matematika brale. Nije income 20 vec 22 ili 23.
Nije Opex 10000 jer ako je treba zatvorit butigu.
Popravak i nesto gosta.
Realnije bi bilo 30*15000 = 450000 + 400000 popravak= odokativno 800000 USD a sa tim smo blizu tecajnih razlika. I to je samo jedan brod. A sta ce mo sa Spancirovim pouckom?
[/quote]
Koji je Spancirov poučak?
[/quote]
Traženi poučak ti se nalazi dva posta iznad.
[/quote]
A ja bi poucak izelaborirao u stilu lika sa mog avatara. "Ako brod ne zaradjuje onda gubi."
A ako i zarađuje možda ne zarađuje dovoljno…..ovo su svjetski rekorderi u ukupnom trošku po danu broda.
Vrlo korektno pisanje Poslovnog za razliku od naseg placenog pera druga Gatare.
Quote
Ulagači u ‘strahu’ od vlasništva Jadroplova
Državni Jadroplov investitore "plaši" svojom vlasničkom strukturom, ali i lošim rezultatima. U uvjetima uzlaznog ciklusa na tržištu Jadroplov je ostvario 6,6 milijuna kuna gubitka. "U prvom tromjesečju Jadroplov ima 21,5 milijuna kuna negativnih tečajnih razlika, dok Atlantska koja ima četiri puta veću flotu ima manje gubitke", ilustrira kompetentnost državnog menadžmenta Balgač. Investitore brine i zasad još tajan ugovor s njemačkom brodarskom kompanijom Peter Dohle.
Unquote
Ovome bi dodao da iako sam imao drukcije mieljenje sada molim boga da PD preuzme firmu. Ovako lose ne moze biti. Vidimo da njegovim ulaskom u Splosnu flota raste.