Može li netko ovdje staviti spisak brodova i godinu njihove nabavke (proizvodnje). Može biti jako bitno za kretanje amortizacije u idućim razdobljima..
Nisam primijetio da ti je netko na ovo odgovorio, pa evo, s njihovih stranica, popis brodova i godine njihove proizvodnje:
Brodovi za rasuti teret Izgrađen
m.b. Don Frane Bulić ruj.97
m.b. Split svi.98
m.b. Mosor srp.01
m.b. Ist lip.81
m.b. Trogir ožu.01 (za ovoga znam da je nabavljen početkom 2007, tj. kupljen je kao polovni)
container vessel (kontejneri)
m.b. Zrin pro.93
m.b. Jadroplov Pride kol.96
postavlja se pitanje da li jdpl ima neko alternativno rješenje za gradnju brodova ukoliko brodosplit pođe u mp3?
Falco alternativno rjesenje je poslat Papinju i odgovorne u PM jer nam svojom nesposobnoscu smanjuju vrijedniost dionice.
[/quote=ashrak]
Mislim, da im je 1 godina već otišla u vjetar, što se novogradnji tiče.
[/quote]
E da je samo godina. A sta ce mo sa rastom cijene proizvodnih imputa (brodske opreme i celika)? Popusili su bar pola jednog broda. Pitanje od milju dolara: Koliko bi uprava trajala da je JDPL privatno vlasnistvo? [bye]
Ako o ovoj govorimo, pitanje od milju dolara je: Da li bi uopće trajala?
Kad sam rekao 1 godina, mislio sam na optimistični scenariju u kojem bi se novogradnje ipak gradile u splitskom škvera, a pri tom isporuka prve svakako ne bi bila kraj 2009., već 2010., mada mi i ovo zvuči nerealno.
Na gubitke u cijeni čelika i brodske opreme ne želim ni mislit, želuca radi, kao ni na eventualnu zaradu jednog supramaxa u 1 godini, recimo 2010.g.
A ovako, u najboljem slučaju dobijemo 1 ili 2 nova supramaxa u 2011.g. i onda …
S tvojom alternativom se u potpunosti slažem.
postavlja se pitanje da li jdpl ima neko alternativno rješenje za gradnju brodova ukoliko brodosplit pođe u mp3?
Falco alternativno rjesenje je poslat Papinju i odgovorne u PM jer nam svojom nesposobnoscu smanjuju vrijedniost dionice.
[/quote=ashrak]
Mislim, da im je 1 godina već otišla u vjetar, što se novogradnji tiče.
[/quote]
E da je samo godina. A sta ce mo sa rastom cijene proizvodnih imputa (brodske opreme i celika)? Popusili su bar pola jednog broda. Pitanje od milju dolara: Koliko bi uprava trajala da je JDPL privatno vlasnistvo? [bye]
[/quote]
hvala na odgovoru.
a ovo koliko bi trajala uprava , točno onoliko koliko bi tehnički trebalo da dođe nova uprava .
Pozitivne vjesti sa svih strana.
Burze u plusu, potražnja za brodskim prijevozom na vrhuncu uz manju korekciju proteklih par dana.
E sad….
Valjda je to dovoljno da i mi ozbiljnije krenemo sa rastom cjene dionice! [thumbsup]
Pozitivne vjesti sa svih strana.
Burze u plusu, potražnja za brodskim prijevozom na vrhuncu uz manju korekciju proteklih par dana.
E sad….
Valjda je to dovoljno da i mi ozbiljnije krenemo sa rastom cjene dionice! [thumbsup]
kod nas to ništa nije dovoljno
Primječujem u posljednje vrijeme konstatno relativno mali broj dionica u opticaju, sigurno se nešto "kuha"… ili sam u krivu, no sve jedno mi je i dalje ću lijepo čekati,jer znam da ne će zadugo ovo ostati ovako … [smiley]
Ima i vani razočaranja sličnih JDPL….
danas bi trgovina mogla biti između 633 i 615 kuna tu bi se mogle naći linije otpora i potpore [cry]
saga se nastavlja … bit će nešto valjda za jadroplov …
U Brodosplitu potpisan ugovor za gradnju dva ro-ro broda za Jadroliniju
Vaš link
…
Bačić je potvrdio je novinarima da će Vlada u idućih 10 dana Brodosplitu dati jamstva za gradnju dva broda za splitski Jadroplov. Također je najavio i izgradnju novih brodova za hrvatske brodare.
U Brodosplitu potpisan ugovor za gradnju dva ro-ro broda za Jadroliniju
Tuna to nije isti Brodosplit. To je zasebna firma tzv Specialna proizvodnja koja je bila specializirana za vojne projekte.