JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ali nakon onog FI-a, posebica slavnih tečajnih razlika te priče s ukletim novogradnjama, izgubiš povjerenje da će ista firma s takvim vođenjem, znati iskoristi ovih par godina vrhunca, kao neki drugi u našoj blizini.

——————————

da, to je isto bio razlog za moj izlazak.

Sto se tice Vijetnamaca, to je utopija.. pogledajte koliko Atlantskoj kasne D53, sumnjam da bi VIjetnamci bili u stanju to isporuciti u nekom razumnom roku

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

ja sam još u JDPL, isto kao i u ATPL….nju čak dokupljujem…..
a isto tako vjerujem da nešto muljaju sa izvješćem, i da nisu baš u nekom minusu, pa bar su smanjili dug za oko 25 mil kuna…..

da li se itko sijeća da je JDPL prije 2-3 godine dobio jednu nagradu u Londonu kao najbolja brodarska kompanija u ovom dijelu Europe…..


Kojem minusu?
Pa posluju s dobiti, druga stvar sto je to tako prikazano, a znamo i zasto.

minus je ispao zbog veće amortizacije (a to znam zašto: revalorizacija imovine i to je zapravo nebitno) i zbog velikih tečajnih razlika (to ne znam točno zašto). ja bih rekao da je tako ispalo u RDGu, a kod JDPL to nije sve – ode dosta direktno u zadržanu dobit mimo RDG.

ima li neki skriveni motiv na koji ciljaš?

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Sto se tice Vijetnamaca, to je utopija.. pogledajte koliko Atlantskoj kasne D53, sumnjam da bi VIjetnamci bili u stanju to isporuciti u nekom razumnom roku

Sakai poanta je bila da dobar manager ne igra na jednu kartu a u ovom slucaju Brodogradiliste Split. Tim vise sta svi znamo da su novogradnje u Splitu upitne zbog Haborovih garancija, restrukturiranja, Evrope, subvencioniranja brodogradilista i brodara. Mudro je bilo zapasat jos negdje par slotova i rastezat do konacnog rezultata u Splitu. Pametni Manageri rezerviraju slotove koje kasnije prodaju. Prodje nesto vremena dok moras dati prvi novac. Moji su u zadnju godinu unovcili sta ja znam 8 komada po sasvim pristojnoj cijeni. BDSS remorkeri u Damenu su vrijedili 3 milje po komadu prije nego su se poceli gradit. Vice je mogao uknjiziti 6 milja (dolara) ni kriv ni duzan. Vicko je za Papinja misaona imenica.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Tuna:

Techman je vec govorio o peglanju gubitaka. Druga stvar je otezanje sa privatizacijom (to mozemo raspraviti nasamo). Evo i hint: zivimo u Hrvatskoj 😀

Tech:

Slazem se. Nazalost, drzavni manageri su se pokazali nesto slabijim od nasih baka. Pogledaj Covica, Marinca a evo nam i Papica. Ne kazem da su oni nuzno nesposobniji od "privatnika", mozda ih politika koci, ali ne treba iskljuciti dobro poznatu cinjenicu da se najbolje pliva upravo u drzavnim poduzecima i da se tu moze stvoriti lijepa korist. Ne bi bilo prvi put.

Nadalje, zaista sumnjam da bi Papinjo mogao dozvoliti sebi putešestvije po Istoku kao npr Jerković. A čak i da si je mogao to dopustiti, nekako sumnjam da bi uspio uciniti ono sto si ti napomenuo u svom postu. (grrr).

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


a isto tako vjerujem da nešto muljaju sa izvješćem, i da nisu baš u nekom minusu, pa bar su smanjili dug za oko 25 mil kuna…..

Jope ocito ne citas redovito JDPL. Sta ti kao dionicar imas od toga da je smanjen dug? Da li ti je zbog toga vrijednost dionice porasla ili pala? Kao sta znamo pala je. Da je knjigovodstveni gubitak smanjio 10 umjesto 25 milja bili bi par milja u plusu i dionica bi vrlo vjerovatno porasla. Ne bi bili bas sretni sta nije vise ali nebi bili ni sokirani kao sto se dogodilo sada kad svi ostali dry brodari biljeze rekordne prinose. Niko te ne sili da knjigovodstvene gubitke (sta je po mome prelijevanje iz supljeg u prazno jer novac ostaje u ziru JDPL) ispeglas u odredjenom periodu. Oni se vode jos od Toule koji ih je napravio umjetno da stvori platformu za ulaz PD. Sud je presudio da su ti gubitci fiktivni sto upravi daje argumenat vise da ne zuri sa smanjenjem knjigovodstvenog duga na racun dobiti .

I onda dolazimo do kljucnog pitanja zasto to uprava radi? Iskljucivo radi zbog svoje g….e kako bi se sta prije docepali prava na Managersku nagradu koja je sa ovim prihodima znacajna. Nas ce usreciti sa par kuna dividende po dionici a oni ce podjeliti procenat od net profita. A to sta su umanjili vrijednost nasih dionica bez ikakvog razloga koga briga. Papinjo i tako ide brzo u penziju. Vazno je osigurati bjelu lovusu za crne dane jer od pemzije se bas i ne zivi sjajno.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

ima li netko evidenciju tko je kupovao/prodavao u prvih 10?

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

4. PBZ D.D. -771
6. HPB D.D. -517
7. PBZ D.D. -295

to je oko 1m kn, što je malo u odnosu na promete ovaj tjedan.

Ljudi su, općenito, nalik na pse koji počnu lajati čim izdaleka začuju

Vaš link

Malo o ubrzanju izgradnje naših supramaxa…..

jedna jako loša situacija u brodogradilištu.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=e7b5c78b-9458-402f-bbae-e17d33505d17&ref=lastadd

postavlja se pitanje da li jdpl ima neko alternativno rješenje za gradnju brodova ukoliko brodosplit pođe u mp3?

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


jedna jako loša situacija u brodogradilištu.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=e7b5c78b-9458-402f-bbae-e17d33505d17&ref=lastadd

postavlja se pitanje da li jdpl ima neko alternativno rješenje za gradnju brodova ukoliko brodosplit pođe u mp3?

Ima, ako bi rok isporuke negdje u 2012.g. u nekom vijetnamskom ili kineskom brodogradilištu bilo alternativno rješenje.

Mislim, da im je 1 godina već otišla u vjetar, što se novogradnji tiče.

Ovo je novost samo za one dioničare koji zapravo ne znaju pravo stanje stvari u "Brodosplitu".Naime upravu -management odnosno državu to uopće nije briga, jer su stvari sasvim jasne.PRIVATIZACIJA, novi vlasnik će već imati SVOJE PROJEKTE , a ovdje će se brodovi samo montirati ili raditi gotove sekcije, uglavnom ne bitno.Da li ste kolege čuli za izraz "Crocent"- to je iznos provizije koji strani inoliferanti daju LOPINAMA iz nabavnih službi i ostalim koji odlučuju o cijenama opreme.
Što se tiče "Jadroplova" evo mojih ( vjerujem ) zanimljivih postavki:
– Predsjednik uprave , stalno kupuje dionice svoje tvrtke..!!! ( izvori iz poslovnog )
– Akumlirana zarada nije dalje uložena u nove brodove
– Što mislite da li upravna zgrada kao i HZMO i HZZO u njoj ostaju na toj lokaciji ..??? – sve su ovo državne tvrtke alokacija fantazije …

Ja mislim još kupovati od očekivanog priliva ( čitaj viška novc) pa ću lijepo čekati

srdačni pozdrav
[smiley] [smiley]

New Report

Close