Hogar, Hogar! Tvrdoglavost zna bit vrlina a u tvom slucaju je mana. Silvestar te servisirao sa tocnim podatcima ali ti ka Rus na misec. Da skratimo diskusiju podji na sluzbeni wsite “Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave” jer natjecaj za konzultanta je istio tako javna nabava http://www.dkom.hr/upute.php i sa desne strane imas cijeli postupak sa specimenima (Prigovor, Odgovor, Odgovor na Prigovor, Zalba DKOM-u….). Umisto dionica JDPL zadovoljit cu se sa picencem kao kompemzacijom za prosvjecenje. Pozdrav Techman
Ti zbiljam kao da nisi vidio dopis HFP-a o izboru pravnog savjetnika (konzultanta) kojeg sam uploadao. Izbor konzultanta nije javna nabava niti je privatizacija javna nabava, pa što ti misliš kada bi mi uspjeli bilo što privatizirati da se mora poštovati postupak javne nabava? Nikada!
Jadroplov nominiran za dionicu godine:
Po tome izracunu onda ispada 499 kuna po dionici
Krivo. 700 KN. Imate postove prije detaljno izracunate.
Ovako napamet je glupo bacati brojeve. Ne navlaci prema dole. Sta, predsjednik uprave je onda jako glup, jel
+ uslijed visokih vozarina svaki dan vrijedi sve vise..velika dobit svaki dan
Kalkulacija je bila od oka. Trogir vrijedi cca 40000000 USD ali isto tako imaju i Ist koji vrijedi 6-8000000 USD. Dva “kontejnerska tankera” su na trzistu cca 25000000 USD. Jedino sta mozda nesto dize cijenu su tri preostala bulkera od po 25-30000000 USD. Kategoricno tvrdim da cijena nije niza a slazem se da bi mogla bit i nesto veca. Ovo je samo orjentir ali ponavljam dosta pouzdan.
Pozdrav Techman
Hvala na broju, Techman. Zanima me tvoje mišljenje o Udruzi, ukoliko si upoznat sa njihovim radom. Znam
samo da su podnijeli prijavu protiv Toule i ekipe, koja je zapela negdje na splitskom sudu.
Korektni ljudi koji su se svim snagama borili proti Toulinih majmunarija. Tvrde da Sale and lease back nije bio potreba (u nacelu vjerujem da su bili u pravu). Toula je rasprodao flotu a naucili ismo zadnjih 15 godima da sve vece transakcije imaju i netransparentan dio. Kad je Toula preuzeo JDPL flota je brojila oko 22 broda a kad je otisao 4 broda u vlasnistvu i 3 u najmu . Godinu i vise nije isplacivao ljudima platu a drzao je deponirano 3000000 USD za koje je tvrdio da su ukradeni od Croatia osiguranja (napumpane stete) . CO je tvrdio da ti novci nisu njegovi i da je sa njihove strane sve cisto. Istina je da su ga mali dionicari prijavili i prijavu bogato dokumentirali. Kako to kod nas zavrsava zna se.
Prema zadnjim informacijama koje kolaju postao je eksponent lokalne grupe poslovnih ljudi koji bi rado preuzeli JDPL ali ga naj radje nebi platili ili bi platili onoliko koliko bi nasli na racunu.
Pozdrav Techman
Kalkulacija je bila od oka. Trogir vrijedi cca 40000000 USD ali isto tako imaju i Ist koji vrijedi 6-8000000 USD. Dva “kontejnerska tankera” su na trzistu cca 25000000 USD. Jedino sta mozda nesto dize cijenu su tri preostala bulkera od po 25-30000000 USD. Kategoricno tvrdim da cijena nije niza a slazem se da bi mogla bit i nesto veca. Ovo je samo orjentir ali ponavljam dosta pouzdan.
Pozdrav Techman
To su cjene brodovo od prije 6 mjeseci, prije nego li su dostignute rekordne razine BDI, nakon toga su cjene brodova porasle, ne vrijedi isto brod koji zaradjuje 20.000 dolara dnevno i 35.000
Bosun u pravu si glede izracuna cijena. Po mojim saznanjima JDPL nema ni jedan brod zakljucen na 35000. Cijene sam valorizirao. Trogir je placen oko 33 a ja ga racunam 40. Prije 15 dana u HK sam sudjelovao u pregledu prije kupnje kao konzultant prodavaca za kontejnerski tanker 2600 TEU star 4 godine. Cijena je bila 38000000. Kontejnerski tankeri JDPL su 2200 Teu i duplo starij. Prema toj racunici 25000000 je dosta realno.
Pozdrav Techman