Da, objekt je stariji, ekonomska korist od objekta je sve manja, a amortizacija je jos k tome sve veca. [cool]
Racunovodstvo je super.
Ovo danas je ipak bio tipični pokazatelj da pisanja na forumu mogu utjecati na kretanje cijene dionice. Doduše, intenzitet pada je amortiziran nečijim željom da ne dozvoli pad ispod 600 kn. A prodavala je čini se isključivo ekipa koja posjećuje forume….
zasto, na forumu se pokusalo objasniti da nije tako crno kako izgleda.
da je frizirano i da firma vrijedi.
ali i da imaju losu upravu, koju boli k.. za dionicare, ali tako je u svakoj drzavnoj firmi.
ovo je zadnja firma u koju sam ulozio u kojoj drzava ima vecinski paket i kontrolu.
mozda uprava i nije losa, ali jednostavno ih bas briga, znaju da im je mjesto osigurano po politickoj ili kakvoj vec liniji i gledaju svoj interes.
mislim da su prodavali ljudi koji su vidjeli minus u bilanci i digla im se kosa na glavi..kao i meni kad sam jucer vidio.
pola cu prodati samo da cijena dodje malo sebi, samo zato sto je brodarstvo konjukturno sad, inace bih ga zatukao kao Tisak nedavno .tupim dijelom sjekire po bidu..pa dokle ide, sve do zadnjeg![angry]
Da, objekt je stariji, ekonomska korist od objekta je sve manja, a amortizacija je jos k tome sve veca. [cool]
Racunovodstvo je super.
ne znam točno na što si mislio, ali ak se revalorizacijom poveća vrijednost objekta (a može se i smanjiti) na tržišnu vrijednost, onda valjda objekt daje veću ekonomsku korist … odnosno obrnuto: obično brod i vrijedi više jer daje veću ekonomsku korist. da daje manju – vrijedio bi manje.
ma, račuovodstvo … ne koriste znalci brodara NAV zabadava (koji se mijenja kak se tečaj dolara mijenja) … pa tu malo diskonta ili premije …
Da, objekt je stariji, ekonomska korist od objekta je sve manja, a amortizacija je jos k tome sve veca. [cool] Racunovodstvo je super.
kako je ekonomska korist od objekta manja, kada donosi više prihoda …
inače, teško dionica može gore dok ju svi imaju. tek kad ju nemaju svi a požele imati …
inače, teško dionica može gore dok ju svi imaju. tek kad ju nemaju svi a požele imati …
INDG
[kiss][kiss][kiss][kiss][kiss][kiss][kiss]
ljubim te u čelo pametno …
sorry na OT
[color=blue]Evo dobrih vijesti sa svjetskog tržišta:[/color] Jebi ga , žao mi Kineza, ali…
Chinese Quake Shakes Up Dry Bulk Prices
The earthquake that rocked China has pushed already-soaring dry bulk shipping rates higher on speculation that the disaster will fuel demand.
As the production of commodities and the ability to transport them from the affected areas to the Chinese coast is impacted by the earthquake, seaside areas will need more imports since they won’t be able to rely on domestic supplies to satisfy demand. In the near term, this is what’s pushing up shipping rates, said Jefferies analyst Douglas Mavrinac.
In the longer term, the rebuilding efforts in the affected areas will require construction materials that will need to be shipped in, which will push rates even higher, added Mavrinac.
“This adds a little tightness to an already tight market,” Mavrinac said.
Lazard Capital Markets analyst Urs Dur said China is certainly going to have more infrastructure issues going forward. “The Chinese will probably be reviewing their building regulations and repairing everything that has been damaged, which will require more cement and steel,” said Dur. “It’s morbid to think about, but it should be another support for dry bulk demand over the next 12 months.”
“Before the earthquake, rates on capesize vessels, those too big to fit through the Panama or Suez canals, had skyrocketed over 70% to $190,000, up from $110,000, in the prior year.
Recently a number of events have caused rates to soar: iron exports from Brazil are returning to normal levels after being curtailed in the first quarter because of price negotiations; Fortescue Metals Group is ramping up to be a major iron ore exporter in Australia, which is driving demand for vessels; coal exports out of Australia and the United States have been rising; and China has low inventories of coking coal, used to make steel, which increases the near term demand to move coking coal from South Africa and Australia for steel production.
“Essentially all of those nonfundamental factors that caused rates to decline in the first quarter are no longer an issue and rates are back to October/ November levels,” Mavrinac said. (See ” Rising Iron Ore Costs Spell Tough Year For Steelmakers”)
In February, iron miner Vale reached an agreement with seven steel makers in Japan, South Korea and Europe, including POSCO, Nippon Steel, JFE Holdings and ThyssenKrupp, for a 65.0% hike in the benchmark ore price. The price agreement shows the urgency for steel producers to have a steady supply of ore that they know they can count on, which is good for companies that ship coal, steel and other commodities.
The Baltic Dry Index, which measures dry bulk shipping rates on 40 routes across the world, soared 418 points Thursday to close at 11,067–its highest since mid-November. The increase marks the biggest leap ever for the index. The largest drop was 443 points in mid-January.
The index is managed by the Baltic Exchange in London.
Dahlman Rose analyst Omar Notka said the 2009 contract rate for capesize vessels has surged 15.0%, to more than $115,000 per day, in just the past two days. Rates for the vessels on the spot, or unchartered, market soared $7,386 to $203,520 on Thursday, up from $196,134 Wednesday.
Demand for Panamax vessels, the largest dry bulk carriers that can fit through the locks of the Panama Canal, is also booming. Panamax rates jumped $4,820, to $84,637, Thursday, from $79,817 Wednesday.
Notka says that demand for dry-bulk vessels will remain strong through 2009, reflecting steel shipments.
[thumbsup]
sales raste 22,5%, a COGS 23,8% i amortizacija 111%
Koliko je rastao FCFF.
ja dobivam negdje oko 25 milja.
to je 100 milja EV ugrubo godisnje
Dug i cash se anuliraju..
Ovako nabrzaka, gdje grijesim>>>
Uzmimo nikakav rast, nek bude 100 milja FCFF-a godisnje i perpetuity 0.
Sa WACCOM od 11 dobijem nekih 850 po dionici..
Al ga navlacim,.
par stvari:
– kako znate u kojoj se valuti drži cash?
– zar se prenesi gubitci ne mogu samo ispeglati zadržanom dobiti, a ne nekakvom amortizacijom ili sličnim?
– ako se ne varam u 1Q 07 su imali jedan brod više u floti (koji je prodan tek u svibnju 07) – to utječe na usporedivost ovog kvartala sa prošlim 1q
– i u 1Q 07 i u 1q 08 im je Trgoir plovio pa “slabom” ugovoru (iako ne cijeli 1q 07). tek u 2Q bi mogli očekivati jači plus u prihodima zbog dotičnog drybulkera
– kad se uzme slabljenje dolara u ovom kvartalu u odnosu na usporedivi 1Q iz 07, broj raspoloživih brodova, razlika u broju dana dokovanja (nemam uz sebe podatke od dokvanjima u usporednim vremenski periodima),…rast operativnih prihoda od 22% ne treba samo tako prekrižiti i reći da je FI “loš”
ostalo bitno za FI vam je više manje Bosun sve napisao
Amortizacija će biti ista za svaki kvartal u ovoj godini do nove procjene flote.
Jesi siguran? Možda samo dolarski iznos amortizacije jer na imovinu u dolaru od, npr 100 mio $, 5 % amortizacije je 5 mio $. Kad se to treba prevede u izvještajnu valutu, naravno da se amortizacija u 2q može razlikovati od one u 1q.
Nadalje, Bosun, zar se kupovina za trezor ne mora odobriti na GS, odrediti rezerve i raspon kupovne cijene?
par stvari: – kako znate u kojoj se valuti drži cash? – zar se prenesi gubitci ne mogu samo ispeglati zadržanom dobiti Amortizacija će biti ista za svaki kvartal u ovoj godini do nove procjene flote. ” Jesi siguran? Možda samo dolarski iznos amortizacije jer na imovinu u dolaru od, npr 100 mio $, 5 % amortizacije je 5 mio $. Kad se to treba prevede u izvještajnu valutu, naravno da se amortizacija u 2q može razlikovati od one u 1q. Nadalje, Bosun, zar se kupovina za trezor ne mora odobriti na GS, odrediti rezerve i raspon kupovne cijene?
U pravu si dolarska vrijednost amortizacije će biti jednaka…..što se tiče trezora i to stoji. iako nisam siguran mogu li sticati dionice za nagradu upravi bez odluke GS. Moraću to malo pronjuškati