Strpljen spasen do natjecaja. Izgledno je da ce privatizacija pricekati. Odabrani Konzultant za procjenu JDPL je firma KONZALTING d.o.o.specializirana za gradjevinarstvo, mjeriteljstvo, zastupanje stranih firmi i sl. Maritimus Consultant d.o.o.se zalio i za ocekivati je da rjesavanje zalbe potraje slijedecih 6 mjeseci sa dobrim prognozama da se natjecaj ponovi.
Alo Knezov!
Ovi citat ti je katastrofa.
Quote
“Total vessel operating expenses (daily) $6,190”
Unquote
Konzultant sam u Njemackoj firmi koja ima Handy-je 10 godina stare. Dnevni Opex je 4700 USSD. To ti dodje dnevna razlika od 1.490,00 USD ili godisnja od 543.850,00 USD pomnozeno sa 5 brodova iznosi 2.719.250,00 USD cistih novaca.
Zivio socializam!
[smiley7]
Dugo sam u Jadroplovu a još ne znam voze li oni po ugovorima iz 2004.,rade li na spotu ili nešto treće?
Dugo sam u Jadroplovu a još ne znam voze li oni po ugovorima iz 2004.,rade li na spotu ili nešto treće?
Kolega malo mi je čudno da ste kako vi i sami kažete dugo u JDPL, a to vas nije interesiralo? Al nema veze, znanja nikad naodmet, kad tad, pa evo 2.Q će sve pokazati.. Moj savjet, držte i dalje!
Kolega neso,ukoliko znate odgovor molio bih da me prosvijetlite.Ili bar natuknete gdje bih to mogao saznati.
Strpljen spasen do natjecaja. Izgledno je da ce privatizacija pricekati. Odabrani Konzultant za procjenu JDPL je firma KONZALTING d.o.o.specializirana za gradjevinarstvo, mjeriteljstvo, zastupanje stranih firmi i sl. Maritimus Consultant d.o.o.se zalio i za ocekivati je da rjesavanje zalbe potraje slijedecih 6 mjeseci sa dobrim prognozama da se natjecaj ponovi.
Je li ova informacija objavljena negdje?
Alo Knezov! Ovi citat ti je katastrofa. Quote “Total vessel operating expenses (daily) $6,190” Unquote Konzultant sam u Njemackoj firmi koja ima Handy-je 10 godina stare. Dnevni Opex je 4700 USSD. To ti dodje dnevna razlika od 1.490,00 USD ili godisnja od 543.850,00 USD pomnozeno sa 5 brodova iznosi 2.719.250,00 USD cistih novaca. Zivio socializam! [smiley7]
Kao što si i sam napisao, to je samo citat. I to od CEO Dryshipsa koji, ajd bit ćemo drski i pretpostavit da zna kolki su mu troškovi. Tih cca $6200 je za njegovu firmu a ne neki prosjek tržišta ili štatigajaznam
Kolega neso,ukoliko znate odgovor molio bih da me prosvijetlite.Ili bar natuknete gdje bih to mogao saznati.
Na skupštini… [smiley2] , ma nemate straha, vidićete FI i to će vam sv iskristalizirati.. velika većina je za ovaj kvartal dogovorena po najvišim vozarinama..
molio bih da prokomentirate slijedeci scenarij:
JDPL je izgleda podcjenjen – FI za Q2 ce biti dobro i oni iz top 10 to znaju – Aureus (equity je lanjski rekorder) nije opravdao ocekivanja iz prosle godine i ulagaci mu izlaze (zakljucujem na osnovu promotivnog ukidanja ulazne naknade koja im je bila puno visa nego konkurenciji) – Kristijan Floricic odluci na JDPL uciniti koliko god moze da mu prinosi budu blizu nekim fondovima koji su ga gadno presisali i potpomognut fundamentalnim argumentima potakne sto veci rast (koliko moze a da drasticno ne smanji udjel) …
koliko je ovo realno ?
[smiley8]
Strpljen spasen do natjecaja. Izgledno je da ce privatizacija pricekati. Odabrani Konzultant za procjenu JDPL je firma KONZALTING d.o.o.specializirana za gradjevinarstvo, mjeriteljstvo, zastupanje stranih firmi i sl. Maritimus Consultant d.o.o.se zalio i za ocekivati je da rjesavanje zalbe potraje slijedecih 6 mjeseci sa dobrim prognozama da se natjecaj ponovi.
Iskreno sumnjam u točnost ovog posta, posebno dijela o žalbi na izbor konzultanta jer se na odluke HFP-a u svezi privatizacije ne možeš nigdje žaliti s obzirom da se to ne smatra upravnim postupkom. Dakle ako odluku HFP-a o odabiru potvrdi vlada onda je to gotova stvar i nijedna žalba to neće promijeniti što znači da ako je točno da je konzultant izabran od kreće odmah na posao, nečekajući bilo čije žalbe.
Hoćemo li kao dioničari Jadroplova dobiti poziv za skupštinu?Dosad su me zvali samo iz Plive (nijednom nisam otišao).Ovdje sam znatiželjan.
Marjatta P (56,000 dwt, 14.5L(A), 2006-built) delivery North China 3-12 Jun, redelivery worldwide, 4-6 months, $42,500 daily. (Norden)
Jin Yuan (55,400 dwt, 2007-built) delivery Oshima 15-30 Jun, redelivery worldwide, 4-6 months, $45,000 daily. (TMT)
CMB Biwa (53,505 dwt, 15L(A), 2002-built) delivery Lianyungang 1-10 Jun, redelivery worldwide, 1 Year, $40,900 daily. (Cosco)
Port Victoria (46,886 dwt, 14.2L(A), 2003-built) delivery Lianyungang 2-4 Jun, redelivery India, $41,000 daily. (Charterer not reported)