JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Pozdrav ekipi, Štovani kolege, ekipa koja “pumpa” naš JDPL uopće nema pojma što je BDI čak mislim da ne znaju kako izgleda bulk carrier, gledajte samo promet ove dionice…. kad se ista digne onoliko koliko ” oni ” žele , ide obavijest o IPO ove trvrtke ili nešto slično iz kuhinje “meštra ” Ive. Kako će se puniti državna kas… ???? Da je imate viška novca pa još kupiti. Pozdrav i ugodno Vam praćenje burze, odoh ja u planine ( ima nas više kapetana tamo 9 srdačni pozdrav[bye]

Snow ne stoji. Treba biti politicki slijepac pa nakon ovih s….a na burzi objaviti IPO. Vidis da se Polancec koprca da nisu pozivali ljude na kupnju HT. Nemoj podcjenjivati Ivu. Mozes za njega reci svasta ali ne i da je nepametan. Garantiram. Isli smo u razred.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

snow ja sam 5x rekao da nema teorije da se ista dogodi oko JDPL, ako i onda, a s obzirom da radim s takvim stvarima, vjeruj znam sto pricam
Ovo tvoje je nagadjanje i uopce necu komentirati. Iskreno sumnjam da su tvoje namjere pisanjem na forum ustvari briga za opce-narodno dobro.

Ono sto ja znam je da se JDPL trzi znatno ispod usporedivih kompanija u u svijetu Mozemo to objasnjavati svakakvim diskontom, no medjutim cinjenica je da se na multiplikatorima tipa EV/X vidi najvise iz razloga sto JDPL ne koristi leverage. Kao posljedica toga, oni mozda nisu ulovili ovaj zama kao sto je ulovila atpl (imam ih podjednako), no s druge strane, nisu izlozeni riziku kamatnih stopa. Kod EV multiplikatora se proracuna koliki je usporedivi group peer, oduzmes dug i dodas cash. Iz razloga sto oni nisu optereceni dugom – ovo je definitivno defenzivna dionica za brodare koje je podcijenjena minimalno 40% ( jer bi se zbog ove strukture pasive morala trziti iznad peera)

Zbog toga, ako govorimo o bulkerima kombinacija JDPL i ATPL je definitivno hebena.
Mozda vam izracunam i DCF, malo mi je problem doci do svih podataka, no okvirno sto sam racunao je bilo smijesno jeftino
Da, sto bi rekao GERONIMO, ovi iz fondova nadrukavaju industrije koje nemaju teorije da opstanu u EU, a kompanije koje posluju vani fenomenalno (a nema ih u HR bas toliko), nisu dovoljno zanimljive?
OVO JE MOJE MISLJENJE, ODLUKU O KUPNJI/PRODAJI DONOSITE SAMI

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

JDPL je jedina dionica u koju sam ušao onako /blind date/ .. vidio da je Pipić kupio par sto komada i neki njegov šegrt, pa reko ajd idem i ja … takvi ko ova dvojica nisu špekulanti ..

Cookie Monster

da u peeru mi je sigurno proslo nesto sto i nije bas najbolji peer, hebiga nisam iz industrije, da me onaj biser ne bi opet stavljao na bez komentara

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


Isli smo u razred.

E sad si gotov… dok te ne pocnu zasipati molbama da mu “preporucis tamo nekog malog”, evo ja cu prvi.

Cuj, daj mu pripomeni da ima tamo u metropoli, “ima jedan pametan mali”…[smiley]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Jest da je vijest stara već par dana, al’ evo malo više detalja.

http://www.poslovni.hr/77774.aspx

Vrijednost dva naručena broda je 105 milijuna dolara, pa će Jadroplov podići kredit od 35 milijuna dolara

Predsjednik uprave Jadroplova Stjepan Papić izjavio je za Poslovni dnevnik da će novogradnje za prijevoz rasutog tereta financirati najvećim dijelom iz vlastitih sredstava. Njihovu gradnju u ponedjeljak, 21. travnja u Splitu je Papić ugovorio s predsjednikom uprave Brodosplita Domagojem Klarićem, a obojica tvrde da je cijena tržišna, te da taj posao neće stvarati gubitak. “Ugovorili smo za dva nova broda za sipke terete cijenu od 105 milijuna dolara. Investirat ćemo iz vlastitih sredstava 70 milijuna dolara, a ostatak novca namaknut ćemo kreditom. Gledajući prema sadašnjem visokom tržištu vozarina, na svakom brodu ostvarimo 4 milijuna dolara neto dobiti godišnje”, kaže Papić.

Napominje kako ugovor trebaju potvrditi Nadzorni odbor Jadroplova i Nadzorni odbor Brodosplita, a prema njegovoj procjeni, uključujući i vrijeme potrebno za odobrenja Ministarstva financija i Vlade, do njegova stupanja na snagu proći će oko tri mjeseca. Budući da se brodogradilište nalazi na početku restrukturiranja, te će Vlada plan restruktuiranja splitskog škvera do kraja mjeseca poslati EU, neizvjesno je koliko će trajati usuglašavanje. Nijedan se brod inače ne može početi graditi bez dozvole Vlade, a ona ne može odlučiti prije nego EK pregleda plan restruktuiranja. Samo se može spekulirati o tome koliko će sve trajati, a Jadroplovu je cilj što brže povećati flotu. “Od sedam brodova u floti Jadroplova pet nam služi za prijevoz sipkog tereta, a ugovorom s Brodosplitom realizirali bismo još dvije novogradnje za sipke terete, svake u dužini 190 metara, te nosivosti 52 tisuće tona. Prema ugovoru, prvi bi nam brod isporučili početkom prosinca 2009., drugi u ožujku 2010., a najvjerojatnije ćemo tako uspjeti i s njima iskoristiti tržište visokih vozarina”, objašnjava Papić. Papić objašnjava kako u povijesti Jadroplova nijedan brod nije građen u inozemstvu, a navodno sada nemaju alternativu u nekom drugom brodogradilištu u svijetu jer ih zbog zauzetih proizvodnih kapaciteta ne bi mogli dobiti prije 2012. godine. Referira se i na pitanje nabave polovnih brodova, što je opcija o kojoj neki spekuliraju kao o isplativoj, no Papić problem vidi u cijeni. Brodovi koji su stari pet godina sada stoje oko 75 milijuna dolara, kaže Papić. Kako su bitno skuplji od ugovorene cijene novog broda, za njihovu nabavu Jadroplov bi trebao investirati oko 150 milijuna dolara. Papić objašnjava i pitanje ugovorene gradnje po cijeni od 52,5 milijuna dolara po brodu s Brodosplitom te kaže da se radi o tržišnoj cijeni jer će se ti brodovi početi eksploatirati tek za godinu i pol, odnosno dvije.

Politics is for the present, but an equation is for eternity. Einstein


Ponovit cu svoj friski post sa ATPL. Upravo zavrsio sastanak sa STX. Na kraju pitao o otkazivanju. Puni su do 2011 (izbacuju 20 brodova godisnje) i postoji lista cekanja za eventualne otkaze. Mojima nije bilo jasno zasto me to interesira jer je agenda bila nesto drugo. [wink]

OK. To je situacija sa STX-om. Kakvo je stanje u brodogradilištima koja još pratički nisu ni sagrađena po Kini, Vijetnamu…a imaju brdo narudžbi? Južna Koreja je ipak sasma druga i neusporediva priča…

All shipping lanes lead to China.

Ja mislim da je za jednu državnu kompaniju fenomenalno da sama može isfinancirati 1 i pol broda…

btw.

Ako ima netko od starijih ovdje tko je dobro upoznat s ulogom Toule u Jadroplovu, molim da mi pošalje private poruku o njegovoj upletenosti. Zanima me. Hvala.


Ja mislim da je za jednu državnu kompaniju fenomenalno da sama može isfinancirati 1 i pol broda… btw. Ako ima netko od starijih ovdje tko je dobro upoznat s ulogom Toule u Jadroplovu, molim da mi pošalje private poruku o njegovoj upletenosti. Zanima me. Hvala.

Ne treba na PM. Njegovo zasluzeno mjesto po mojim saznanjima je zatvor.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Cit: ..”Gledajući prema sadašnjem visokom tržištu vozarina, na svakom brodu ostvarimo 4 milijuna dolara neto dobiti godišnje“, kaže Papić…..”

Poklapa se s većinom ozbiljnih analiza na forumu.
U 2007. zaradili su točno 2,3 mil USD po brodu.
Navedeno znači u 2008. + 74 %

Full dobri fundamenti na ovoj dionici, ne mogu vjerovat da je još tako nisko…
Knjigovodstvena vrijednost 921,32 kn !!!!!
Zarada po dionici (EPS) 53,08
Omjer tržišne i knjigovodstvene cijene (P/B) 0,69 !!!!
Omjer tržišne cijene i zarade (P/E) 12,06 !!!!

Ziherašica
[thumbsup][thumbsup][thumbsup]

sve je lako kad si mlad :)


strategos: ” Ja mislim da je za jednu državnu kompaniju fenomenalno da sama može isfinancirati 1 i pol broda… btw. Ako ima netko od starijih ovdje tko je dobro upoznat s ulogom Toule u Jadroplovu, molim da mi pošalje private poruku o njegovoj upletenosti. Zanima me. Hvala. ” Ne treba na PM. Njegovo zasluzeno mjesto po mojim saznanjima je zatvor.

¨
Da, šteta što su nakon Habsburške monarhije ukinuli dužničko ropstvo! Mislim da bi Toula tamo odsjedio desetak doživotnih.

Hogar vozi Volvo

New Report

Close