JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Britanska ratna mornarica lansira slijedeći mjesec podmornicu sposobnu za oplovljavanje svijeta bez izronjavanja, , zamislite tarifu kad konačno izroni. Kamo krenuti poslije ovog?Tarife nemilosrdno rastu bez realne naznake da će rast stati i čak još većim zagušenjem ubuduće. Ovo moram vidjeti. Bez izronjavanja, mozda se zove Keke Curavic… Cement je također roba koja se naveliko prevozi u zapadnu Afriku iako mnogi naručitelji broda se protive obvezi jednosmjerne rute koja zauzvrat vodi povećanju aktivnosti za kraći period. Roba koja se naveliko prevozi je oruzje, ne vjerujem ovoj vijesti. Basil, sikaniras i siris lazi… Pa recite da netko ovo ne cita

Mislim da je Basil htio reći da pogledate cijenu dionice sada i kupite,da ne bi za godinu dana rekli, ….”da sam onda kupio po 500……” kuzis?[smiley1]

Admiral


Uglavnom, da da ponovimo. Imaju novi brod koji nije bio cijeli prihod u Q1. Tonaza je veca od Hope-a kojeg su prodali ULPL. Upozoravam ovim putem i na ULPL iako oni imaju i dosta tankerasa a neznam njihove cijene. Uglavnom ocekujem sigurnih 100 mil. dobiti na kraju godine. Q2 30 mil. KN. Evo, mozemo se vratiti na ovaj post za 2 mjeseca pa cemo vidjeti koliko sam bio u pravu. I cijena za 2 mjeseca?? 620, evo. Baba gatara rekla svoje

Evo, ovo je školski primjer[smiley2]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Uglavnom, da da ponovimo. Imaju novi brod koji nije bio cijeli prihod u Q1. Tonaza je veca od Hope-a kojeg su prodali ULPL. Upozoravam ovim putem i na ULPL iako oni imaju i dosta tankerasa a neznam njihove cijene. Uglavnom ocekujem sigurnih 100 mil. dobiti na kraju godine. Q2 30 mil. KN. Evo, mozemo se vratiti na ovaj post za 2 mjeseca pa cemo vidjeti koliko sam bio u pravu. I cijena za 2 mjeseca?? 620, evo. Baba gatara rekla svoje

Uljanik plovidba bi prema BDI trebala biti dobra,samo sto je pitanje koliko je u sadašnju cijenu ukalkulirana moguća dobit,a i tu imam problema,kao i svi koji nisu “unutra” s stvarnim stanjem njihovih obveza.Toliko su isprepleli da mislim da nitko tko nije IN ne može znati ništa,dok mi je kod JDPL-a situacija puno,puno jasnija,a u krajnju ruku i transparentnija.
Što se tiče ovog broda,mislim da mu prvi kvartal,kojeg je možda malim dijelom i dohvatio nije toliko ni bitan,jer upravo je Q2 ono što je veliki ratlog mome optimizmu.Ispričavam se zbog pomalo zbrkanog načina pisanja,ali sam u gužvi,a nisam odolio da vam ne odgovorim[smiley2]

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije


blueman: ” Uglavnom, da da ponovimo. Imaju novi brod koji nije bio cijeli prihod u Q1. Tonaza je veca od Hope-a kojeg su prodali ULPL. Upozoravam ovim putem i na ULPL iako oni imaju i dosta tankerasa a neznam njihove cijene. Uglavnom ocekujem sigurnih 100 mil. dobiti na kraju godine. Q2 30 mil. KN. Evo, mozemo se vratiti na ovaj post za 2 mjeseca pa cemo vidjeti koliko sam bio u pravu. I cijena za 2 mjeseca?? 620, evo. Baba gatara rekla svoje ” Evo, ovo je školski primjer[smiley2]

Od Kad je ovo škola?


ententinis: ” Baš si mislim da dečke treba pohvaliti za trud i korisne informacije, ali ih upozoriti da ovakve nefiltrirane informacije neupućeno oko ne zna i ne može isčitati. Stoga, za prosječnog hrvatskog ulagača svaki ovakav članak treba završiti sa komentarom tipa: “Evo, pametnom dosta”,”Kupujte dok ima”,”Ja sam vam rekao da to ide do 800 ove godine, a vi si mislite”, “Očekuje se enormni prinos u drugom kvartalu”, “Jedino brodarske dionice imaju fundamentalnu podlogu i veliku zaradu” itd. Hoću reć da ja znam da će ovogodišnje rekordne vozarine imati velik utjecaj na cijenu dionice, ali to treba reći i na hrvatskom da vas cijeli svijet razumije[smiley2] ” Ako trebam pisati kupujte dok ima – onda…..mislio sam da je ovo malo ozbiljnija rasprava,a ne navlakuša.Nije mi cilj navlačiti ulagače,već pružiti konkretnu i vjerodostojnu informaciju koja se da provjeriti,a ne da sada ja krenem s navlačenjem i pumpanjem

Gledaj, ne radi se ovdje o navlačenju nego o pojednostavljivanju za one koji nisu baš upućeni.
Onima koji su upućeni ovakvi podaci ionako ne trebaju, jer su im poznati.
Čisto pejstanje podataka koji samo zagušuju čitanje ove teme je kontraproduktivno.
“Brod Afrika paprika-Product 47’dwt USD 47.0 m USD 47.0 m 47.0 47.0” ne znači apsolutno ništa osim što kaže potencionalnom ulagaču da je ovo ipak malo prekomplicirano za njega i bolje da on kupi par dionica Plive.
Kad ti svojim riječima kažeš da to nosi dobit i da će cijena zbog toga rasti, onda ta tvoja informacija ima smisla i stavljena je u kontekst.
Ovako pejstati suhoparne podatke sa maritime portala čak i mene koji posjedujem dosta brodarskih dionica odvraća od čitanja.
Dajte malo pokažite smisla za marketing, druge teme ga pokazuju.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


ententinis: ” Baš si mislim da dečke treba pohvaliti za trud i korisne informacije, ali ih upozoriti da ovakve nefiltrirane informacije neupućeno oko ne zna i ne može isčitati. Stoga, za prosječnog hrvatskog ulagača svaki ovakav članak treba završiti sa komentarom tipa: “Evo, pametnom dosta”,”Kupujte dok ima”,”Ja sam vam rekao da to ide do 800 ove godine, a vi si mislite”, “Očekuje se enormni prinos u drugom kvartalu”, “Jedino brodarske dionice imaju fundamentalnu podlogu i veliku zaradu” itd. Hoću reć da ja znam da će ovogodišnje rekordne vozarine imati velik utjecaj na cijenu dionice, ali to treba reći i na hrvatskom da vas cijeli svijet razumije[smiley2] ” Ako trebam pisati kupujte dok ima – onda…..mislio sam da je ovo malo ozbiljnija rasprava,a ne navlakuša.Nije mi cilj navlačiti ulagače,već pružiti konkretnu i vjerodostojnu informaciju koja se da provjeriti,a ne da sada ja krenem s navlačenjem i pumpanjem

Ovo je vec svrsishodna rasprava.
Nisu svi brodari ovdje na forumu ali znamo prepoznati dobru priliku.
nama je dosta graf vozarina, da pogledam malo brodove koje imaju i ako uprava ne sfusa i sve ih stavi na remont onda cu kupiti kao sto sam i kupio.
Dobro, ali moj prijedlog je da se stave poruke sve u jednu a ne da ih ima na 10 mjesta.
Recimo ja citam vase poruke ali mi je malo tesko kad ih ima 40. Stavite sve u jednu i puno ce mi ih lakse citati sa mogucim komentarem na kraju…

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep

Zanimljiv članak na temu poslovnih ciklusa u shippingu i predikcija za budućnost

Mali graf o kretanju vrijednosti brodova

sutra opet dokup za 505 ..di god izvucem koju kunu, samo je pustim odi da plovi…i samo se smijem

Vadi jedan krumpire i upita ga drugi jesu li dobri krumpiri, a ovaj prvi mu odgovori da ovi bolji i jesu, a ovi gori i nisu.

i mali graf za time charter rates


Zanimljiv članak na temu poslovnih ciklusa u shippingu i predikcija za budućnost

vrlo zanimljiv članak. hvala bosun.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Dryships (drybulk brodar) je danas objavila kvartalno izvješće s najvećim EBITDA od početka poslovanja.

Malo komentara…

toknezev, 30.05.2007. u 22:02
Our chartering policy has enabled us to take advantage of the prevailing robust freight rates. By entering a portion of our fleet into time charters of less than one year, while at the same time positioning the remainder of our fleet spot, we were able to benefit fully from the market’s upside. As of today, 56% of our fleet days for the remaining three quarters of 2007 remain unfixed, providing DryShips with significant operating leverage.

Evo kakvu bi transparentnost bilo idealno imati od naših brodara…

toknezev, 30.05.2007. u 22:02
An average of 32.1 vessels were owned and operated during the first quarter of 2007, earning an average Time Charter Equivalent, or TCE, rate of $28,930 per day as compared to an average of 27.0 vessels owned and operated during the first quarter of 2006 earning an average TCE rate of $21,324 per day. During the first quarter of 2007, one vessel was drydocked for a total direct cost of $0.5 million. Such costs are capitalized and amortized until the vessels’ next drydock.

Dnevni troškovi…

toknezev, 30.05.2007. u 22:02
Total vessel operating expenses (daily) $6,190

Također je drybulker Euroseas objavio predobre rezultate za prvi kvartal.

All shipping lanes lead to China.

New Report

Close