JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Nema veze što si oni potpisali ugovore, ugovori neće stupiti na snagu dok se ne riješi pitanje davanja jamstva i subvencija naših brodogradlilišta. Šteta za što Papić nije imao hrabrosti kupiti neki polovni brod.

Imao je on hrabrosti i vizije, no imao je i spor NO pa je kupnja polovnjaka u više navrata propala, šteta jer bila je jedna izuzetna prilika.
Bez privatizacije ovaj brodar ne može se nositi sa konkurencijom, stoga to treba obaviti čim prije, uostalom neće konjuktura vječno trajati pa je i državi sad prilika “ubrati” max.[thumbsup]

Stjepan Papić, predsjednik Uprave Jadroplova d.d. stekao je 184 dionice Društva Jadroplov, kupnjom putem brokera na organiziranom tržištu, koje čine 0,01% udjela u temeljnom kapitalu.
Ukupan broj dionica sada iznosi 1400 dionica, odnosno udio u temeljnom kapitalu Društva iznosi 0,09%.

Tomislav Lovrić, član Nadzornog odbora Jadroplova d.d. stekao je 100 dionica Društva Jadroplov, kupnjom putem brokera na organiziranom tržištu, koje čine 0,01% udjela u temeljnom kapitalu Društva.
Nakon navedenog stjecanja posjeduje 200 dionica društva koje čine 0,01% udjela u temeljnom kapitalu Društva.

Ima li bolje reklame za dionicu? [cool][thumbsup]


Nisam stručan – laičko pitanje. Postoji li mogućnost (obje su firme zapravo državne) da počnu raditi bez avansa , a avans i kontragarancija se srede kasnije , nakon usvajanja programa restrukturiranja ? Pa ova dva broda za firmu punu casha bi trebala doprinijeti , a ne odmoći restrukturiranju Brodosplita.

nije moguce. obicno se 10% daje na potpisu ugovora, 10% na polaganju kobilice, 30% na porinucu a ostatak na isporuci. garancija HBOR-a /vlade je obvezna jer istu traze strane banke koje financiraju projekt.
pitanje za upucene: o kojoj se velicini brodova/cijeni radi?

Ima li bolje reklame za dionicu? [cool][thumbsup]

strašno se nakupovali, više imam ja…….[proud]


strašno se nakupovali, više imam ja…….[proud]

Svako prema svojim mogućnostima, a ako ti imaš više od 1400 dionica koliko ima predsjednik uprave, ja ti čestitam na dobrom odabiru dionice! [wink]


ŠPANCIR: ” Nisam stručan – laičko pitanje. Postoji li mogućnost (obje su firme zapravo državne) da počnu raditi bez avansa , a avans i kontragarancija se srede kasnije , nakon usvajanja programa restrukturiranja ? Pa ova dva broda za firmu punu casha bi trebala doprinijeti , a ne odmoći restrukturiranju Brodosplita. ” nije moguce. obicno se 10% daje na potpisu ugovora, 10% na polaganju kobilice, 30% na porinucu a ostatak na isporuci. garancija HBOR-a /vlade je obvezna jer istu traze strane banke koje financiraju projekt. pitanje za upucene: o kojoj se velicini brodova/cijeni radi?

Ovo sa postotcima varira ovisno o situaciji na tržištu, kad je tržište loše bilo je i plaćanja cijele cijene po isporuci. Ovo što Špancir sugerira je sigurno moguće, međutim primanja avanse je presudno za brodogradilišta koja su trenutno toliko nelikvidna da se bez avansa ne mogu finacirati prouzvodnju.


causio: ” ŠPANCIR: ” Nisam stručan – laičko pitanje. Postoji li mogućnost (obje su firme zapravo državne) da počnu raditi bez avansa , a avans i kontragarancija se srede kasnije , nakon usvajanja programa restrukturiranja ? Pa ova dva broda za firmu punu casha bi trebala doprinijeti , a ne odmoći restrukturiranju Brodosplita. ” nije moguce. obicno se 10% daje na potpisu ugovora, 10% na polaganju kobilice, 30% na porinucu a ostatak na isporuci. garancija HBOR-a /vlade je obvezna jer istu traze strane banke koje financiraju projekt. pitanje za upucene: o kojoj se velicini brodova/cijeni radi? ” Ovo sa postotcima varira ovisno o situaciji na tržištu, kad je tržište loše bilo je i plaćanja cijele cijene po isporuci. Ovo što Špancir sugerira je sigurno moguće, međutim primanja avanse je presudno za brodogradilišta koja su trenutno toliko nelikvidna da se bez avansa ne mogu finacirati prouzvodnju.

JDPL na računu ima casha cca 50 mil USD ! To je cijena jednog Supramaxa , kakav će se i graditi.
Mogu bez problema dati 50 % unaprijed za prvi brod,čime mogu i “zavezati” cijene dobrog dijela repromaterijala , što isto nije nebitno..Garanciju za eventualni povrat te love ionako im – na ovaj ili onaj način – mora priskrbiti država kroz svoje institucije.
Duboko sumnjam da će vlast propusti ovakav politički zicer : obje firme iz Splita , zapošljavanje najdiskutabilnijeg brodogradilišta koje je inače bez narudžbi , obnova trgovačke flote vlastitim snagama , povećanje vrijednosti JDPL prije privatizacije…………..a , osim toga , ima i prozaičnijih razloga: kad se gradi uvijek se mogu bar malo “nagrabiti” i oni koji su blizu oltaru – kad se ne gradi nema niti te mogućnosti.


Bosun: ” causio: ” ŠPANCIR: ” Nisam stručan – laičko pitanje. Postoji li mogućnost (obje su firme zapravo državne) da počnu raditi bez avansa , a avans i kontragarancija se srede kasnije , nakon usvajanja programa restrukturiranja ? Pa ova dva broda za firmu punu casha bi trebala doprinijeti , a ne odmoći restrukturiranju Brodosplita. ” nije moguce. obicno se 10% daje na potpisu ugovora, 10% na polaganju kobilice, 30% na porinucu a ostatak na isporuci. garancija HBOR-a /vlade je obvezna jer istu traze strane banke koje financiraju projekt. pitanje za upucene: o kojoj se velicini brodova/cijeni radi? ” Ovo sa postotcima varira ovisno o situaciji na tržištu, kad je tržište loše bilo je i plaćanja cijele cijene po isporuci. Ovo što Špancir sugerira je sigurno moguće, međutim primanja avanse je presudno za brodogradilišta koja su trenutno toliko nelikvidna da se bez avansa ne mogu finacirati prouzvodnju. ” JDPL na računu ima casha cca 50 mil USD ! To je cijena jednog Supramaxa , kakav će se i graditi. Mogu bez problema dati 50 % unaprijed za prvi brod,čime mogu i “zavezati” cijene dobrog dijela repromaterijala , što isto nije nebitno..Garanciju za eventualni povrat te love ionako im – na ovaj ili onaj način – mora priskrbiti država kroz svoje institucije. Duboko sumnjam da će vlast propusti ovakav politički zicer : obje firme iz Splita , zapošljavanje najdiskutabilnijeg brodogradilišta koje je inače bez narudžbi , obnova trgovačke flote vlastitim snagama , povećanje vrijednosti JDPL prije privatizacije…………..a , osim toga , ima i prozaičnijih razloga: kad se gradi uvijek se mogu bar malo “nagrabiti” i oni koji su blizu oltaru – kad se ne gradi nema niti te mogućnosti.

50 mil je skupo za supramax-a. kao sto znate, atlanska je prosli mjesec ugovorila u kini panamaxe po 45milusd svaki. naravno tu je 10% drzavne potpore ali svejedno je skupo. definitivno je bolje odmah kupiti noviji polovni supramax.

Slažem se, njima treba brod sada a ne za tri godine…..ne bi se žalio ni da pojačaju kontejnersku flotu, neki dan sam čitao da će biti manjak ovih manjih feeder kontejneraša


….. 50 mil je skupo za supramax-a. kao sto znate, atlanska je prosli mjesec ugovorila u kini panamaxe po 45milusd svaki. naravno tu je 10% drzavne potpore ali svejedno je skupo. definitivno je bolje odmah kupiti noviji polovni supramax.

Kapa dolje ATPL za cijene novogradnji ! Oni su i vijetnamske supramaxe plaćali po 28 mil $ !
Međutim , realne cijene novogradnji za panamax i Supramax se približavaju , pa je to za Supramax nešto niže od 50 mil , a za panamax oko 55.
ATPL je od istog kineskog brodogradilišta naručila ukupno 6 panamaxa , pa je zato i cijena tako povoljna.
U isto vrijeme situacija na tržištu je takva da supramax star 15 godina košta 50 mil !
JDPL -ov dug je ionako blizu nule , pa mislim da je gradnja novog supramaxa (koji čim se preuzme vrijedi 80 mil !) , pod uvjetom da bude gotov za cca godinu dana (plus još jedan 2010.) dugoročno bolji potez.

Ma sve to stoji ali nema nama naprijed pa makar crobex rastao svaki dan po 3% sve dok ima ovoliko “dejtrejdera”
A ima ih jako puno tako da tek kad nam se barem velika većina skine s leđa možemo naprijed a ovako ćemo uvijek kaskat za drugima.Ne vrijede onda ni fundamenti ni p/e ni ništa drugo.Vrijedi samo njihova snalažljivost i pohlepa.Evo pratim trgovinu već malo duže i gledam samo JDPL i vjerujte mi to se vidi iz aviona.[sealed]


……Evo pratim trgovinu već malo duže i gledam samo JDPL i vjerujte mi to se vidi iz aviona.[sealed]

Molim definiraj : “…malo duže”.
Tjedan , mjesec , kvartal ?
Ne valjda godina ili nekoliko ?

New Report

Close