” Hvala.Nadajmo se da ćemo slijedećeg tjedna na prigodnoj konferenciji za tisak doznati da će JDPL investirati u 2 supramaxa s man/b&w pomoćnim motorima.Prva će novogradnja (za koju će JDPL avansirati 40 % od ukupne cijene od 55 mil USD) biti gotova krajem 2009. , a druga u prvoj polovici 2010. Spomenute će novogradnje povećati postojeću flotu JDPL za više od 50 % , a na kraju investicijskog razdoblja prosječna starost brodova će se sa sadašnjih 13 godina spustiti na 10….
Imam slicnu informaciju i upravo sam prodao Inu te pojacao poziciju u JDPL. [thumbsup]
Poradi usporedbe ATPL je naručila panamaxe sa duplim dnom od app. 80 000 dwt za 45,5 po komadu, pa mi se ovo zaista čini previše. Doduše za isporuku 2009. Brodosplit zaslužuje premiju ali i dobre penale za eventualno kašnjenje.
Imam dionice JDPL i ATPL i ne kanim ih prodati jeftino.
Poradi usporedbe ATPL je naručila panamaxe sa duplim dnom od app. 80 000 dwt za 45,5 po komadu, pa mi se ovo zaista čini previše. Doduše za isporuku 2009. Brodosplit zaslužuje premiju ali i dobre penale za eventualno kašnjenje. Imam dionice JDPL i ATPL i ne kanim ih prodati jeftino.
Gardist vec sam pisao da su brodovi gradjeni u Hrvatskim brodogradilistima kvalitetniji od Kineskih ili Korejskih. Uzmi u obzir da je po mojim informacijama odabrana kvalitetna oprema (uz nadu da Wartsille nece primirisati blizu) sto takodje cini dio razlike u cijeni. Neznam o kojoj cijeni pricas ali treba uracunati i 10% sufinanciranja od strane Hrvatske drzave.
Molio bi nekog može li izbacit stanje od SDA da vidimo jel se to ko dobrano iskrcaje u prvih deset.Zanimljivo bi bilo pogledat stanje u ponedjeljak i danas.
Molim neku dobru dušu da izbaci.pliz.[pray]
Jaam zloduh al evo.
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 1.034.455 63,20 Zast. račun
2. HZMO 111.667 6,82 Zast. račun
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 43.569 2,66 Osnovni račun
4. PBZ D.D. 30.000 1,83 Skrb. račun
5. HPB D.D./HPB-INVEST – HPB GLOBAL OIF 22.787 1,39 Skrb. račun
6. HPB D.D. 15.145 0,93 Skrb. račun
7. PBZ D.D. 14.597 0,89 Skrb. račun
8. HPB D.D./HPB-INVEST – HPB DYNAMIC OIF 13.881 0,85 Skrb. račun
9. PODRAVSKA BANKA D.D. 11.884 0,73 Skrb. račun
10. JADROPLOV D. D. 10.011 0,61 Osnovni račun
Ukupno: 79,92
Jaam zloduh al evo.
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 1.034.455 63,20 Zast. račun
2. HZMO 111.667 6,82 Zast. račun
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 43.569 2,66 Osnovni račun
4. PBZ D.D. 30.000 1,83 Skrb. račun
5. HPB D.D./HPB-INVEST – HPB GLOBAL OIF 22.787 1,39 Skrb. račun
6. HPB D.D. 15.145 0,93 Skrb. račun
7. PBZ D.D. 14.597 0,89 Skrb. račun
8. HPB D.D./HPB-INVEST – HPB DYNAMIC OIF 13.881 0,85 Skrb. račun
9. PODRAVSKA BANKA D.D. 11.884 0,73 Skrb. račun
10. JADROPLOV D. D. 10.011 0,61 Osnovni račun
Ukupno: 79,92
evo stanje od 28. 3. za usporedbu
Vlasnik računa Stanje [%] Promjena
1. Zast.: DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 1.034.455 63,2
2. Zast.: HZMO 111.667 6,82
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 43.569 2,66
4. Skrb.: PBZ D.D. 30.000 1,83
5. Skrb.: HPB D.D./HPB-INVEST – HPB GLOBAL OIF 22.787 1,39
6. Skrb.: HPB D.D. 15.053 0,92 -21
7. Skrb.: PBZ D.D. 14.936 0,91 -98
8. Skrb.: HPB D.D./HPB-INVEST – HPB DYNAMIC OIF 13.881 0,85
9. Skrb.: PODRAVSKA BANKA D.D. 11.500 0,7 184
10. JADROPLOV D. D. 10.011 0,61
Brodogradilista ionako vec 50 godina sluze obogacivanju kooperanata. Pa to svi znamo. Zato ih treba sto prije prodati ozbiljnim vlasnicima. Da dode Hyundai, vidio bi kako se moze raditi s dobiti. Sutra bi sve nabavne cijene pale 30-50%.
Točno…s tim da bi pad ulaznih cijena bio bliže 50% nego 30%.
markko: ” Brodogradilista ionako vec 50 godina sluze obogacivanju kooperanata. Pa to svi znamo. Zato ih treba sto prije prodati ozbiljnim vlasnicima. Da dode Hyundai, vidio bi kako se moze raditi s dobiti. Sutra bi sve nabavne cijene pale 30-50%. ” Točno…s tim da bi pad ulaznih cijena bio bliže 50% nego 30%.
Nije ni Hyundai pravo rjesenje. Mislim da je osnovni problem u mentalitetu. Kod nas je jos prisutna parola “ne mogu me oni tako malo platiti koliko malo ja mogu raditi”. Da se razumijemo u Koreji i Japanu radnici u brodogradilistime su dobro placeni ali i vrlo efikasni. Kina je druga prica. Ja sam zadovoljan da ce se brodovi graditi u Hrvatskoj. JDPL jos gleda brod kao brod a ne iskljucivo kao financijski projekt i exploatira ga duze nego zapadni brodari. Zbog toga je bitno da je kvalitetno napravljen.
Evo nam jedan skriveni nalog od 1000 komada na kupnji ali kako se čini neće niti on dugo izdržati ovakav pritisak prodaje.[cry]
Evo nam jedan skriveni nalog od 1000 komada na kupnji ali kako se čini neće niti on dugo izdržati ovakav pritisak prodaje.[cry]
Svejedno, to je dobar znak jer ima igrača koji prepoznaju pravu vrijednost ove dionice. Uz nešto strpljenja brzo će mu se isplatiti, a i očito zna što radi kad u ovakvim vremenima nerazumne panike kupuje toliku količinu. Svakako, dobar znak[thumbsup]