Kolega Black Lord podržavam Vas apsolutno u stavovima, naime i ja sam istog uvjerenja.!!![angry] [angry] [angry]
S obzirom na ovako male promete zadnjih dana, kao i niz drugih stvari (odlična FI, politička situacija, struktura kupnje posljednjih tjedana na “jačim” dionicama, veliki postotak pesimista i sl.), mislim da bi uskoro mogao početi preokret. Osobno vjerujem, najdalje do kraja ovog mjeseca, ali ne mislim da će biti naglog rasta, već pomalo “ispipavajući teren”…
Evo malo informacija o pregovorima škvera i jdpla, u opciji pomoćnih motora škver nudi man/b&w i wartsilu. Usput man/b&w je najprodavaniji i vjerojatno najbolji motor na svijetu i tdm koja je d.o.o. škvera ga proizvodi po licenci već niz godina, a wartsila je lošiji motor i ima zastupnika jednog od bivših direktora u škveru. I sada nagradno pitanje: koji motor škver želi progurati?, za rubriku vjerovali ili ne to je ipak wartsila, (ishod možda bude dobar jer jdpl insistira na man/b&w).
I sad podpresjednik Vlade, sindikat…..pričaju o sanaciji i tehnološkoj obnovi, planu restruktuiranja itd., nažalost ovo je tužna hrvatska realnost.
Brodogradilista ionako vec 50 godina sluze obogacivanju kooperanata. Pa to svi znamo.
Zato ih treba sto prije prodati ozbiljnim vlasnicima.
Da dode Hyundai, vidio bi kako se moze raditi s dobiti. Sutra bi sve nabavne cijene pale 30-50%.
to je točno, ali da netko svjesno uništava svoju proizvodnju, mislim da bolje rješenje od Hyundai, poslati dva,tri odreda specijalaca
ma treba samo pitat ekipu iz Brodomerkura koliko novaca dignu na splitskom škveru!!!! kupuju vani po 50 pa prodaju šveru po 150!!! lako ti je tako bit uspješna firma u Hrvatskoj!!!!
ljudi moji sve je to mito i korupcija i sve dok ne dođe netko kao “Hyundai” nema sreće u brodogradnji[cool][cool][cool]
U PONEDJELJAK BI TREBALO BITI RJEŠENO.
Evo malo informacija o pregovorima škvera i jdpla, u opciji pomoćnih motora škver nudi man/b&w i wartsilu. Usput man/b&w je najprodavaniji i vjerojatno najbolji motor na svijetu i tdm koja je d.o.o. škvera ga proizvodi po licenci već niz godina, a wartsila je lošiji motor i ima zastupnika jednog od bivših direktora u škveru. I sada nagradno pitanje: koji motor škver želi progurati?, za rubriku vjerovali ili ne to je ipak wartsila, (ishod možda bude dobar jer jdpl insistira na man/b&w). I sad podpresjednik Vlade, sindikat…..pričaju o sanaciji i tehnološkoj obnovi, planu restruktuiranja itd., nažalost ovo je tužna hrvatska realnost.
Hvala.Nadajmo se da ćemo slijedećeg tjedna na prigodnoj konferenciji za tisak doznati da će JDPL investirati u 2 supramaxa s man/b&w pomoćnim motorima.Prva će novogradnja (za koju će JDPL avansirati 40 % od ukupne cijene od 55 mil USD) biti gotova krajem 2009. , a druga u prvoj polovici 2010.
Spomenute će novogradnje povećati postojeću flotu JDPL za više od 50 % , a na kraju investicijskog razdoblja prosječna starost brodova će se sa sadašnjih 13 godina spustiti na 10….
a do 2010. i preuzimanja drugog broda možemo stisnuti i malo ispod nominale
BDI +47 7 minutes ago
Bdi opp 47 pkt!
Baltic Exchange Dry Index 7737 UP 47
BCI Baltic Exchange Capesize Index 11326 UP 168
BPI Baltic Exchange Panamax Index 7552 UP 6
BSI Baltic Exchange Supramax Index 4733 DOWN 9
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 2338 DOWN 9
Brodogradilista ionako vec 50 godina sluze obogacivanju kooperanata. Pa to svi znamo. Zato ih treba sto prije prodati ozbiljnim vlasnicima. Da dode Hyundai, vidio bi kako se moze raditi s dobiti. Sutra bi sve nabavne cijene pale 30-50%.
Ne zelim govoriti o nominali koloko bi inputi pali ali imam strane partnere koji rade i u nasim brodogradilistima i tvrde mi (nicim potkrijepljeno jer su ovi nasi pametni) da moraju podmazivati tri razine u brodogradilistu.