Vama je normalno da se kupuje prije izvješća baš toliko. Kad izađe onda će ti isti se iskrcavati.
Vama je normalno da se kupuje prije izvješća baš toliko. Kad izađe onda će ti isti se iskrcavati.
Pa trenutna cijena je za većinu još uvijek diskontna, a dobro izvješće je neupitno..bolje kupit prije jer će biti još skuplje(nadam se)!
Vama je normalno da se kupuje prije izvješća baš toliko. Kad izađe onda će ti isti se iskrcavati.
natapaš prije sjetve, a potapaš poslije žetve
[huh]
Gastarbaiteri tempiraju posjete domaji ljeti i blagdanima pa tako i ja Uskrsnje blagdane provodim doma. Sreo sam se sa kolegama iz branse i neizbjezna tema je bio JDPL i novogradnje. Po mojim saznanjima sve je definirano i ceka se samo potpis Predsjednika uprave Papica. Doticni gospodin ima zeku u prsima i vozi linijom ne talasaj. On bi naj radje da se nista ne desava iducih nekoliko godina, da ne mora donijeti niti jednu stratesku odluku i da ode u mirovinu kao direktor JDPL. Koliko god sam ga percepirao kao korektnog covjeka sada ga vidim kao prepreku razvoju ako su moje informacije tacne. Ima cca 50 milja USD na racunu i kalkulira radi svoje sjedalice. To sta se sa tim kocka i sa buducnoscu JDPL koga briga. Nakon mene potop. Da je mladji manager na celu ili da je firma privatna siguran sam da bi u postojecim uvjetima novogradnje bile potpisane i bar jedan ako ne i vise polovnih kupljeno.
Brodogradiliste je u problemima i ako ne potpise ugovor sa JDPL ima prazan navoz. To je generalni problem u svijetu. Racun je u svjetskim razmjerima da se 25 % trenutno ugovorene tonaze nece nikada izgraditi.
Dobra vijest je da je HFP počeo ponovo funkcionirati i da raspisuju natječaje za privatizacije tako da je moguće da nećemo morati dugo čekati da i naša perjanica dobije pravog vlasnika pa makar to bio i privatizacijski fond na koga će biti prenešene dionice. Već im je krajnje vrijeme da ponove natječaj za izbor konzultanta pri procjeni, znam da je bilo vrlo kvalitetnih ponuda koje nisu prošle na ranijem natječaju.
Techman, po tvome sudu, da li je mogući ishod da ove novogradnje neće biti zaključene ili čovjek samo čeka zelene svjetlo da dođe s vrha?
Pitam se koliko je dobra odluka da se novogradnje rade u škveru. Možda bi bilo bolje preuzeti neku u Aziji…
I sad da svi malo stisnu guzu i ne *rkaju so ovim poklapanjima bida po 15…20 komada i ne obeshrabruju kupnju bilo bi sjajno…bar jos neko vrijeme… pusa traderima[rolleyes]
a guze ko meduze u “tradera”[cool]
Pitam se koliko je dobra odluka da se novogradnje rade u škveru. Možda bi bilo bolje preuzeti neku u Aziji…
Mislim da je dobra odluka graditi kod nas. Brodovi su nesto skuplji ali i definitivno bolji. Kad gradis imas mogucnost birati opremu a kad kupujes oprema je zadana velicina. To moze znacajno zakomplicirati zivot u eksploataciji sta se i pokazuje kod starijih brodova gradjenih doma za vrijeme drpa. Isto tako nije moguce zakljuciti novogradnju sa isporukom u 2009.