Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 1.034.455 63,20 Zast. račun
2. HZMO 111.667 6,82 Zast. račun
3. PBZ D.D. 54.230 3,31 Skrb. račun
4. PBZ D.D. 44.500 2,72 Skrb. račun
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 43.569 2,66 Osnovni račun
6. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 37.111 2,27 Skrb. račun
7. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 30.612 1,87 Skrb. račun
8. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 26.674 1,63 Skrb. račun
9. PBZ D.D. 24.029 1,47 Skrb. račun
10. FLORIČIĆ KRISTIJAN 22.763 1,39 Osnovni račun
Ukupno: 87,35
Izgleda da je skrbnički PBZ-a sa 3. mjesta počeo lagano prodavat, u tjedan dana -500 komada
Neslužbeno, ne mogu otkrit izvor, procjena JDPL-a je 190 miliona eura.
što daje oko 850 kn po dionici
zaboravni: ” Neslužbeno, ne mogu otkrit izvor, procjena JDPL-a je 190 miliona eura. ” što daje oko 850 kn po dionici
…i to početne cijene na tenderu gdje najbolja ponuda može biti i 2-3x toliko! Sjetite se samo prodaje gubitaša poput Željezare Split po početnoj cijeni od 1 kn a zaključnoj od preko 10 mil. kn!
E, bah racnuao, presao si me kenone.
Da li je tu dug ukljucen.
Ako jos izbijemo i dug (najkonzervativnije sto mogu) to je oko 650 po dionici.
Ali ovo vrijedi jako puno.
E, bah racnuao, presao si me kenone. Da li je tu dug ukljucen. Ako jos izbijemo i dug (najkonzervativnije sto mogu) to je oko 650 po dionici. Ali ovo vrijedi jako puno.
Točno ovih 190 milijuna EUR je negdije vrijednost flote….oduzmi dug i nadodaj cash i nekretnine i dobiješ iznos od oko 750 kn po dionici
Vrijedi više nego sad na burzi, kako god okreneš
Vrijedi više nego sad na burzi, kako god okreneš
Vrijedi, vrijedi, nikako da se pokrene kao TNPL.
Ne kužim, ako nešto vrijedi onda vrijedi.
Kupnja slaba, veće me nervira, nek ju sruše ili up,
samo se tapka i piše koliko vrijedi a do up ni U.
K/P
Dobra vijest, iako njen potpuni utjecaj vjerojatno nece biti vidljiv ove godine jer do kraja godine, prema najava politike, nece biti (skoro nikakvih) privatizacija.
Mislim da bi dobri 2Q/1H rezultati mogli imati veci utjecaj na cijenu.
MJESEČNI IZVJEŠTAJ ZA SUHE RASUTE TERETE
Svibanj, 2007
Kineski rast ima utjecaja na većinu riskantnih područja, kronični nedostatak europskog građevnog drva vodi do nacionalne nestašice drvenog materijala za plotove ( ograđivanje) ostavljajući vrtove u Velikoj Britaniji u trci za građevnim drvenim materijalima do krajnje DIY sezone.
Veliki vjetrovi u V.B. u siječnju i veljači uzrokuju štete na ogradama diljem zemlje što rezultira većom potražnjom za tim materijalom, međutim uobičajena isporučitelji u Skandinaviji i Rusiji prodaju svoje zalihe Kini, gdje su graditeljske firme spremne platiti i više po stoku, događa se da se utovareni brodovi na moru preusmjeruju za Kinu.
Bio je to uzbudljiv mjesec s novim postignutim rekordima, budući su Capesize brodovi probili rekorde postavljene u prosincu 2004 a rekordni nivo u BDI od 6208 postignut u prosincu 2004 također opada i sada stoji preko 6500. Ako postoji element koji nastavlja dominirati tržištem to je skala periodičnih aktivnosti sa stopom rasta za sve veličine. Handymax uživaju klizne stope – prvorazredni primjer s 52000 dwt osiguravaju zaključno USD 35000 dnevno za dvije godine. Ranije u mjesecu veći 55000 dwt novogradnja dogovarala je USD 32000 dnevno za isti period. Ne samo Supers već i manji Handymax su bili korišteni, uključujući 45000 dwt na Mediteranu fiksnih 4/6 mjeseci za USD 38000 dnevno i 47000 dwt slobodan USGulf brod koji osigurava USD 41000 dnevno za oko 8/9 mjeseci, visoka razina za 16 godina star brod.
Na Istoku 45000 dwt sagrađen prije 22 godine, slobodan u Kini sredina svibnja, osigurava vrlo visoku tarifu od USD 26000 dnevno za dvije godine.Tržišna klima je tako oštra da je europski naručitelj broda upozoren da bi trebao uzeti Handymax slobodan brod bilo gdje za godinu dana.Izvanredno razdoblje s tržištem na teritoriju koji obaraju rekorde, tarife USGulfa su zapanjujuće i s Handymaxom iHandysize-om osiguravajući rekordne tarife, kao ilustracija, prestar brod od 35000 dwt sagrađen prije 24 godine postiže cijenu od USD 45000 dnevno za put po istočnom Mediteranu, ok destinacija je Libanon koju ne bira svaki vlasnik iako je zapanjujuća tarifa. Južna Amerika s velikom potražnjom za žitom i početkom sezone šečera koja je otpočela u Brazilu , prema riječima vlasnika, tržište poludi, moderni Handysize od 27000 dwt slobodan za Zapadnu Afriku osigurava USD 32000 dnevno za rutu via Južna Amerika → Mediteran, propuštajući obvezu /robu prethodnog tjedna po USD 29500 dnevno za sličanu rutu, izvanredan obrat u tako kratkom vremenu
Izvoz šečera iz Brazila za Baltik i zemlje uz Crno more tradicionalno snažno tržište, 23 godine star brod, 26000 tona nosivosti fiksan uz 68.50 USD s uobičajenim uvjetima 8000 ukrcaj/3000 iskrcaj, vrijednost je bila 10 USD manja prije otprilike 3 tjedna. Čini se da je Daleki Istok najlogičnije polazište za brodove rasutog tereta s grabilicama koji najviše porometuju iz Kine , jugoistok Azije i Australijom