JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

hoće hoće … na ex-rudača day. samo pazi an T+3. [smiley]

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

jesi, no sto ce biti i kako ce biti tko to zna. Ma ovi rudari su stvarno prepohlepni i to sto traze (65-70%) je outrageous.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

jesi, no sto ce biti i kako ce biti tko to zna. Ma ovi rudari su stvarno prepohlepni i to sto traze (65-70%) je outrageous.

Glavno da su brodari prave duse od ljudi [lol]

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Hjah cuj, netko to mora prevesti…znas kak je, troskovi rastu, ulje, posada hoce jesti svaki dan…

Ovi stranjski su gamad, ali nasi su altruisti…[thumbsup]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Ovi PBZ skrbnici; jesu to marginasi?
Ne bi me cudilo da oni prodaju; mislim, nije bas da je neki prinos u zadnje vrijeme, a ima puno drugih dionica gdje se moglo okrenuti nesto na brzinu?

Sto se tice t+3 i slicice; tu je sve ok. Nacrtan je zajeb.

” Glavno da su brodari prave duse od ljudi [lol]

Barem im cijenu proizvoda odreduje trziste…

Al nas hebu sa tom prodajom. Sigurno se cijena želi zadržati na tim razinama još neko vrijeme jer bi moglo biti još prekrcaja. Danas možda vidimo tko je onih par tisuća komada rasprodavao a tko kupio.[embarass]

Ovi PBZ skrbnici; jesu to marginasi? Ne bi me cudilo da oni prodaju; mislim, nije bas da je neki prinos u zadnje vrijeme, a ima puno drugih dionica gdje se moglo okrenuti nesto na brzinu? Sto se tice t+3 i slicice; tu je sve ok. Nacrtan je zajeb.

nisu marginaši …

I love the Smell of Profits in the Morning

spominju na atpl nekakvu dividendu skoru, ima li sanse da se to dogodi na jdpl?

No pain no Game

Bulker boom to continue this year

By Marcus Hand in Singapore – Friday 29 February 2008

The dry bulk shipping boom helped to nearly treble STX Pan Ocean net profits last year.
STX Pan Ocean expects the dry bulk shipping market will continue to boom in 2008.

The Singapore-listed shipowner said that it was confident of the underlying demand and supply fundamentals of the shipping industry, and the dry bulk market would continue its “supercycle” .

“Despite iron ore shipment delays in early 2008 and continued concerns over a US economic recession, we see China-led factors that point to a market recovery,” said Lee Jong Chul, vice chairman and president of STX Pan Ocean.

“In the short-term, these include China accelerating its import of iron ore to recover the deficit caused by the shipment delays and, with 78% of China’s power supply generated by coal powerplants, its urgent need for steaming coal to weather the country’s worst snow storms in 50 years,” he added.

The company noted that Clarkson’s forecast China would import 430m tonnes of iron ore in 2008, 12% more than last year and that current levels of port congestion were anticipated to continue till 2010.

Commenting on the demand and supply of dry bulk tonnage Mr Lee said: “STX believes that dry bulk demand-supply will remain balanced in 2008 with no unexpected supply growth. In fact, there are even some signs of delays in dry bulk vessel deliveries from the lack of technology in some start-up shipyards in China and the recent rapid increase in steel plate prices.”

The dry bulk shipping boom helped to nearly treble STX Pan Ocean’s net profits in 2007 to $497m. Dry bulk shipping accounted for the vast majority of the company’s $5.8bn in revenues with sales of $5.3bn from this business

spominju na atpl nekakvu dividendu skoru, ima li sanse da se to dogodi na jdpl?

Mislim da nece bit nikakve dividende. Barem ja ne bih glasao za nju. Kud ces dividendu kraj ovakvoga bull bulk marketa. Sve u razvoj tj. novogradnje i kupovinu ruzinavog brodovlja !!! [thumbsup]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd

Ma nije da bi ja dividendu nego mozda to potakne malo ove nase brodove da krenu prema gore…[lol]

No pain no Game

New Report

Close