1. DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 1.034.455 63,20 Zast. račun
2. HZMO 111.667 6,82 Zast. račun
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 43.569 2,66 Osnovni račun
4. PBZ D.D. 42.200 2,58 Skrb. račun
5. HPB D.D./HPB-INVEST – HPB GLOBAL OIF 21.787 1,33 Skrb. račun
6. HPB D.D. 16.039 0,98 Skrb. račun
7. HPB D.D./HPB-INVEST – HPB DYNAMIC OIF 13.881 0,85 Skrb. račun
8. PBZ D.D. 13.259 0,81 Skrb. račun
9. PODRAVSKA BANKA D.D. 12.212 0,75 Skrb. račun
10. JADROPLOV D. D. 10.011 0,61 Osnovni račun
zašto je ovoliko veliki promet na ovoj dionici?ugovor za gradnju novih brodova nije potpisan tako da ne kužim. rezultat je očito nerješen jer da je prevagnulo na jednu stranu otišli bi dole ili gore ovsino ko je jači.
teše se tehnički opis u pregovorima s bs-om.
potom slijedi komercijalno natezanje.
ŠPANCIR: ” Možda su se fondovi zabunili i mislili da je dokapitalizacija ovdje , a ne na ULPL ? ” [lol] glavno je da su zadnja dva slova PL….drugo ih ne zanima….ili su pijani pa ne vide dobro [lol]
Zašto misliš da su pijani? Misliš li da su se “grdno” prevarili?
zašto je ovoliko veliki promet na ovoj dionici?ugovor za gradnju novih brodova nije potpisan tako da ne kužim. rezultat je očito nerješen jer da je prevagnulo na jednu stranu otišli bi dole ili gore ovsino ko je jači.
FI na Q3 je bilo frizirano umanjeno, a to su izgleda doznali određeni ljudi…
vidim ja da tu ima osoba koji pišu o tehničkom opisu brodova o kojima se pregovara sa bs-om.sigurno su zaposleni u bs-u jer nema sanse da neki drugi znaju šta je tehnički opis broda i kako se pregovara prilikom naručivanja broda.premda je BS davno odlučio da neće graditi bulk carriere ipak je pritisak tržišta bio prejak.ajmo brodograditelji ,da čujemo kako napreduju pregovori i koliko je brodova u igri.zadnja informacija je bila 2.
4. skrb PBZ otpustio -349
Ako su nam oni počeli otpuštati … bit će opet mučnih scena … imaju 42.200 komada …
Sigurno neće sve otpustiti! Samo malo preslaguju portfelj-došao nalog od Risk managera!
Jel ima negdje informacija po koliko su ugovoreni pojedini brodovi, gdje se može to pronaći?!
Navodno koliko sam čitao cijene ugovaranja na godinu do dvije su veće od cijene na spot-u, što povlači da oni koji plaćaju očekuju veće cijene u bliskoj budućnosti!
…ajmo brodograditelji ,da čujemo kako napreduju pregovori i koliko je brodova u igri.zadnja informacija je bila 2.
yes
dug je put od tehničkog opisa do primopredaje, kad bi ta dva broda trebala bit predana?
i jedno pitanje vezano za brodosplit: kad su zadnji put radili neki drugi brod osim tankera?
1. dug je put od tehničkog opisa do primopredaje, kad bi ta dva broda trebala bit predana?
2. i jedno pitanje vezano za brodosplit: kad su zadnji put radili neki drugi brod osim tankera?
ad 1. krajem 2009. (željoteka)
ad 2. 2002. – gotovo identični bulkeri za Goumas sh.