Možda glupo pitanje, kakva je mogućnost dokapitalizacije u JDPL kao što se događa u ULPL. Znam da je vlasnička struktura vjerovatno najveća prepreka, ali da li je takva stvar izvediva?
Stvar je izvediva ali sumnjam da je realna dapače, bio bih osobno protiv nje. No bez obzira na to, jdpl je pun keša, i to je dobro jer se ne mora jako zaduživati za novogradnje.
Što se dokapitalizacije tiče, meni osobno je glupo da ista kod ULPL dokap bude po nominali, jer je to loše za društvo, mada špekulanti kratkoročno dobivaju jeftine dionice. Cilj dokapa je skupljanje love a ne davanje jefitinih dionica.
I da, moj sokolicu, zapamti, nema glupih pitanja, postoje samo glupi odgovori.
pogledajte si svi hrvatski sabor na drugom sada
aktualno za dokapitalizaciju lkpc
a moglo bi se ticati i buduce prakse
off topic je ali korisno
apdejt nastavak sabora pa ovoj temi u 15 sati
Svi danas ljepo u porastu samo na JDPL i dalje igre sa skrivanjem naloga i kojekakve kukavičke igre. Trebali su ljepo izložiti na prodaju šta imaju pa nek se vidi a ne ovako. Od ovih naloga na prodaji kupci počinju u sve sumnjati jer neznaju šta je stvarna ponuda a šta nije dok je ne dotaknu.[undecid]
Ne znam koliko vas prati forum Atlantske plovidbe, ali tamo se naveliko priča o preuzimanju Jadroplova od stane Atlantske.
Koliko je to vjerojatno??
Ne znam koliko vas prati forum Atlantske plovidbe, ali tamo se naveliko priča o preuzimanju Jadroplova od stane Atlantske. Koliko je to vjerojatno??
i kad bi to bilo kako bi se ovo odrazilo na cijenu dionice jdpl?[huh]
Ne znam koliko vas prati forum Atlantske plovidbe, ali tamo se naveliko priča o preuzimanju Jadroplova od stane Atlantske. Koliko je to vjerojatno??
To bi sada bilo jako isplativo za ATPL[thumbsup]
Evo što ja mislim o tome:
Preneseno sa ATPL foruma…
ricardo:
”
naravno da ima snage. samo kad zbrojis sta imaju na racunu vec su preko 600mKn + lova koju ce dobiti od JDPL jer postaju vecinski vlasnici. a najbolje od svega bi bilo da se ne moraju zaduziti ni kunu.
”
Ima snage financijski ali ima li pregovaračke snage da nagovori državu na prodaju.
Milsim da država svoj dio nebi prodala ni Bogu, a kamoli Atlantskoj plovidbi d.d. [bye][tongue]
Ne možemo se žaliti da nam je loše…
[lol] [lol] [lol]
Rijetko pišem na forumu brodara mada ih dosta imam, ali samo bih sada htio reći sljedeće:
Gledajući trenutnu situaciju od 4Q i 1Q ne očekujem previše (mada očekujem dobre rezultate), ali zato mislim da će se eksplozija brodara desiti nakon FI za 2Q. Razlog je jednostavan – u 1Q dosta brodova kako ATPL i JDPL je bilo na doku ili je promijenilo ugovore, a stigle su i novogradnje, trogir je zaključen tako da JDPL ima čisti prihod uvećan za nekih 13 milja kn po kvartalu, atplu su ili će uskoro biti isporučene novogradnje za koje bi se trebali zaključiti dobri ugovori. Nisam neki stručnjak, ali očekujem daleko više redovnih prihoda u 2Q nego u 1Q. Dapače – očekujem fenomenalan 2Q, a k tome su u najavi još novogradnji. I tome još povećanje booka za JDPL u FI za 2007.
Pozdrav!
Rijetko pišem na forumu brodara mada ih dosta imam, ali samo bih sada htio reći sljedeće: Gledajući trenutnu situaciju od 4Q i 1Q ne očekujem previše (mada očekujem dobre rezultate), ali zato mislim da će se eksplozija brodara desiti nakon FI za 2Q. Razlog je jednostavan – u 1Q dosta brodova kako ATPL i JDPL je bilo na doku ili je promijenilo ugovore, a stigle su i novogradnje, trogir je zaključen tako da JDPL ima čisti prihod uvećan za nekih 13 milja kn po kvartalu, atplu su ili će uskoro biti isporučene novogradnje za koje bi se trebali zaključiti dobri ugovori. Nisam neki stručnjak, ali očekujem daleko više redovnih prihoda u 2Q nego u 1Q. Dapače – očekujem fenomenalan 2Q, a k tome su u najavi još novogradnji. I tome još povećanje booka za JDPL u FI za 2007. Pozdrav!
mislim da bi uz pomoc GFI mogli na razine 700-800kn bez problema….