Ima li tko kakve novosti o onim novogradnjama? Da li možemo ubrzo očekivati zaključenje posla, da nas digne iz ove letargije?
DryShips torpedoes Street forecast
ATHENS 15 February – DryShips’ earnings trounced Wall Street consensus predictions as the spot market player rode a surge in rates. Excluding vessel sale gains, DryShips reported $163.7M in net income for 4Q07 500% up on 4Q06. For the year, the company reported profits (excluding vessel sales) of $340.4M, versus $48.1M in 2006. According to Cantor Fitzgerald analyst Natasha Boyden, DryShips “torpedoed estimates out of the water” with 4Q07 earnings per share of $4.50 far exceeding the consensus forecast of $4.04. Average TCE nearly tripled, from $24,466/day in 4Q06 to $67,587/day in 4Q07. For the full year, DryShips’ gain on vessel sales was $135M, versus $8.6M in 2006. Boyden noted that DryShips will have 17% more fleet operating days this year and is well-positioned to tap strong spot rates, with 63% of its total 2008 fleet days still unfixed. “DryShips remains the most levered play to the spot freight market,” added Dahlman Rose analyst Omar Nokta, who points out that “following a period of very limited activity and weakening rates, the dry-bulk market has regained substantial momentum”.
Oni sigurno imaju informaciju iz prve ruke [wink]
China Cosco leads stock rally
HONG KONG 15 February – China Cosco led a rally of shipping stocks on the Hong Kong Exchange yesterday, rising more than 10% in heavy trade and reversing some of the festive season losses. The price, however, was still 40% lower than HK$39.45 last October when shipping shares had attained frenzied highs. China Cosco, which had closed at HK$23, rose to HK$23.95 at noon today. Bulk shipping company China Shipping Development also saw its share price jumping 10% as freight rates improved. Even beleaguered bulk carrier Sinotrans Shipping managed to arrest a freefall since debuting in November, clawing back 3% with more than 10M shares trading hands during the day. News that Handysize specialist Pacific Basin Shipping was to take over re-sale contracts for two ro-ro cargo vessels and had contracted two more for a total consideration of $375M saw the carrier’s stock rising 5.5%. China Shipping Container Lines also benefited by the renewed interest in shipping stocks with the share price climbing more than 6% while Orient Overseas (International), parent of container line OOCL, rose 2%.
Bok svim imaocima ATPL,
u zadnjh 40-ak dana DRYS je porastao sa 55$ na 80+$ tj oko 60-ak% dok je ATPL istovremeno “porasla” sa 3000 na 2600 kn.
[cry]
Znam, znam nemojte odma vikat da ATPL nije DRYS, ali slična flota, isto tržište, isti BDI+ BOSS DRYS-a je neki samoživi lik i sve se to događa na “demokratskom” tržištu koje odmah kažnjava pokušaje prevare, manipulacije i sl. pa opet DRYS cvjeta.
Ispod je link, al ga stavljam prvi put pa isprike ako nisam dobro to napravio.
http://www.forbes.com/logistics/forbes/2008/0225/095.html?boxes=relstories%5B/url%5D
Moze malo pojasnjenje, Kulen? Kaj to znaci, da cemo se odbijati jos koji put na 550?
Znači da će se cijena kretati u kanalu između 550,00 i 850,00. Svaki proboj ovih razina predstavlja više nego jasan signal.
Što se tiče zarade trogira, korigirano to izgleda ovako:
42.000 – 16.000 = 26.000 $ po danu
26.000*5,00 kn = 130.000,00 kn po danu
130.000,00 kn * 250 dana = 32.500.000,00 kn.
Dakle, neto dobit JDPL za 2008. bit će veća samo od Trogira za 32.5 ml kn.
kako je meni drago što ovdje postoji ekipa s ovako kvalitetnim podacima, stavlja i podjeli sve podatke koje nađe s drugim ljudima na forumu, zdrava nesebična i nedrukerska atmosfera.
zahvaljujem i ako se ikada budemo nalazili, ja plaćam pive (ili kaj već konzumirate)
sakai: ” Moze malo pojasnjenje, Kulen? Kaj to znaci, da cemo se odbijati jos koji put na 550?” Znači da će se cijena kretati u kanalu između 550,00 i 850,00. Svaki proboj ovih razina predstavlja više nego jasan signal. Što se tiče zarade trogira, korigirano to izgleda ovako: 42.000 – 16.000 = 26.000 $ po danu 26.000*5,00 kn = 130.000,00 kn po danu 130.000,00 kn * 250 dana = 32.500.000,00 kn. Dakle, neto dobit JDPL za 2008. bit će veća samo od Trogira za 32.5 ml kn.
Opet mala korekcija. I ovih 16.000 usd bilo je gross.
kako je meni drago što ovdje postoji ekipa s ovako kvalitetnim podacima, stavlja i podjeli sve podatke koje nađe s drugim ljudima na forumu, zdrava nesebična i nedrukerska atmosfera. zahvaljujem i ako se ikada budemo nalazili, ja plaćam pive (ili kaj već konzumirate)
Vidimo se na glavnoj skupstini.
fazan: ” sakai: ” Moze malo pojasnjenje, Kulen? Kaj to znaci, da cemo se odbijati jos koji put na 550?” Znači da će se cijena kretati u kanalu između 550,00 i 850,00. Svaki proboj ovih razina predstavlja više nego jasan signal. Što se tiče zarade trogira, korigirano to izgleda ovako: 42.000 – 16.000 = 26.000 $ po danu 26.000*5,00 kn = 130.000,00 kn po danu 130.000,00 kn * 250 dana = 32.500.000,00 kn. Dakle, neto dobit JDPL za 2008. bit će veća samo od Trogira za 32.5 ml kn. ” Opet mala korekcija. I ovih 16.000 usd bilo je gross.
OK, između 30 i 40 milja na godišnjoj razini: ovisno o kretanju tečaja, iskorištenosti, troškovima na nekoj drugoj strani i sl.
Pozdrav svima!
Može li mi netko reći, kad je Glavna skupština? Hoće li biti isplaćena dividenda i koliko bi ona, otprilike, iznosila? Inace, hvala za sve korisne informacije koje iznosite na ovom forumu.
Ima li tko kakve novosti o onim novogradnjama? Da li možemo ubrzo očekivati zaključenje posla, da nas digne iz ove letargije?
Teško da će nas ikakve vijesti izvući iz ovakve situacije. Jednostavno treba pričekati promjenu psihologije investitora. Neznam koji su razlozi trenutne stagnacije ove dionice .
Prvo su bili izbori, pa Nova godina, pa kineska Nova godina, pa Kosovo…
BDI je krenuo prije tjedan i više dana, a mi ne mrdamo s mrtve točke.
Možda glupo pitanje i već pitano ranije:
Da li je BDI tu samo da utječe na investitore ili se stvarna zarada Jadroplova mijenja promjenom BDI-a. Dakle, jesu li brodovi zaključeni u najam po nekoj fiksnoj cijeni ili je cijena najma povezana sa cijenom vozarina.
Unaprijed isprike za neznanje…
Unaprijed zahvalan.
točno da je sve stvar psihologije ulagača na tržištu, ali ona se formira svakom javno poznatom viješću, događajem, najavom, rezultatom… i mnoštvom drugih faktora. Ali ona nije nešto odvojeno, već se kreira vještom manipulacijom jačih igrača ili pak spontano kad se skupi dovoljna kritična masa optimista/pesimista a koji su opet potaknuti dobrim/lošim vijestima, očekivanjima i sl.