JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@ fazan

Ako je Derby rekao da tek pocinje, onda bi rekao da je datum 1. ozujka.


Zanm da nema nikakve veze ali pogledajte After Hours trgovanje drys-a After Hours: 91.13 6.88 (8.17%) on 02/14/08 Last Trade: 84.25 Trade Time: Feb 14 Change: 2.05 (2.49%)

Drys je objavio FI. Prebacili su per share dobit za jedno 20% od prognoza. Zato after hours i izgleda tako.


Jel’ može netko potvrditi od kada je Trogir s novom cijenom. Ako je u pitanju 1. ožujka, onda ona moja računica ne štima. Mora se malo korigirati. Derby?

Od 01/03.

Nije samo DRYS premasio. Dobar trend se nastavlja.

Genco gobbles stock, nibbles Jinhui
NEW YORK 14 February – DRYBULK operator Genco doubled fourth-quarter profits and continues to increase its stake in Jinhui Shipping & Transportation. Excluding a $23.5M gain on a vessel sale, Genco reported net income of $33.5M in 4Q07 versus net income of $16.5M in 4Q06. Genco’s average TCE jumped 52%, to $31,140/day. The company also announced that it had approved a $50M share-repurchase programme; significantly increased its quarterly dividend; and upped its stake in Jinhui from 18.2% to 19.4%. Genco’s 4Q07 earnings per share of $1.16/share (excluding vessel sale) handily trumped the Wall Street consensus forecast of $1.02/share. Analysts variously attributed Genco’s results to higher-than-expected utilisation and lower-than-expected vessel operating and interest expenses. Dahlman Rose analyst Omar Nokta believes Genco is well-positioned to take advantage of positive sector fundamentals in 2008. Brazilian iron ore exports to China will increase, according to Nokta, who points out that “India is expected to put a further tax on ore exports later this month”. He added that the coal trade should recover in the coming weeks and charterers are actively seeking long-term charters.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ma Techmane, sve te strane firme su bolje od nasih. Genco ima PS preko 10 ali je jeftiniji od ATPL ili JDPL.

U Poljskoj kazu: Svugdje gdje nas nema je bolje. [shocked]

Baltic Dry Index +143 (7.355).

Capesize – 110 (10.436)
Panamax + 395 (7.645)
Supramax + 159 (4.357)
Handysize + 35 (2.129 )


Ma Techmane, sve te strane firme su bolje od nasih. Genco ima PS preko 10 ali je jeftiniji od ATPL ili JDPL. U Poljskoj kazu: Svugdje gdje nas nema je bolje. [shocked]

Ukoliko su naši vozili prošle godine dosta po starim ugovorima i niskim vozarinama, moglo bi naši biti jako jeftini uskoro …

Evo malo iz premarketa:

[thumbsup]

Kad neće na burzi hoće ovdje: www.bux.to/?r=kurtisaa

Što više reči za naše tržište? Svugdje u svijetu brodari su in, a kod nas i sa dobrim fundamentima stoje loše..

Nikad više 2007-08 na ZSE:(

http://finance.yahoo.com/q?s=drys

Cijeli dan se dobro držimo i onda na kraju hrpa malih paničara se pojavi da sruši cijenu.[angry]

Ukoliko su naši vozili prošle godine dosta po starim ugovorima i niskim vozarinama, moglo bi naši biti jako jeftini uskoro …

na stranici gencoshipping mozes vidjeti posto su ugovarani njihovi brodovi i na koji period. Napisao sam ti da imaju ps od 10. odokativno 3 puta veci od ps na jdpl. brodovi su im tu negdje po starosti. samo su mnogostruko veci od JDPL. po tome su nasi vec jako dugo vremena ne jeftini nego superjetfini.
ono sto sam htio reci je da vecina naroda ne vidi dalje od svog dvorista. samo se uporno ponavlja skupo je skupo. JDPL, ATPL, ULPL, skupo? po kojem to kriteriju. sada se zaradjuje lova.

New Report

Close