Predlažem da se Crnca makne sa moderiranja. Ima preko 100 postova i koliko vidim ne radi probleme a nije ni klon.
Predlažem da se Crnca makne sa moderiranja. Ima preko 100 postova i koliko vidim ne radi probleme a nije ni klon.
Slazem se, a nije da nabija postove na k/p kako neki
netko je pitao vrijednost nekretnina jadroplova … posto sam iz Splita, mislim da je vrijednost upravne zgrade na rivi barem 3-4000 €/sqm a radi se o više katova i poprilicnom tlocrtu – ako ce se ostvariti namjere pretvaranja trajektne luke u jetsetersko odrediste puno hotela visoke kategorije, mogla bi cijena jako porasti i vjerojatno ce to JDPL prodati u bliskoj buducnosti (vec su bili i konkretni planovi u medijima). druge dvije nekretnine necu ni spominjati, mada je ambulanta isto na atraktivnoj lokaciji. http://www.slobodnadalmacija.com/20060612/split01.asp imamo li nekog strucnjaka za nekretnine da ovo malo kvalitetnije procjeni?
Mislim da Jadroplov nije vlasnik cijele zgrade na rivi nego samo dijela, tamo je je i HZMO
Može li netko staviti članak od subote o Jadroplovu što je izašao u Slobodnoj Dalmaciji.
Mislim da je naslov bio nešto kao “Jadroplov likvidan i povoljan”
netko je pitao vrijednost nekretnina jadroplova … posto sam iz Splita, mislim da je vrijednost upravne zgrade na rivi barem 3-4000 €/sqm a radi se o više katova i poprilicnom tlocrtu – ako ce se ostvariti namjere pretvaranja trajektne luke u jetsetersko odrediste puno hotela visoke kategorije, mogla bi cijena jako porasti i vjerojatno ce to JDPL prodati u bliskoj buducnosti (vec su bili i konkretni planovi u medijima). druge dvije nekretnine necu ni spominjati, mada je ambulanta isto na atraktivnoj lokaciji. http://www.slobodnadalmacija.com/20060612/split01.asp imamo li nekog strucnjaka za nekretnine da ovo malo kvalitetnije procjeni?
Mislim da vrijedi više od toga. Recimo da se prenamijeni za stanove,ta lokacija može ostvariti i 7.000 eura po kvadratu.Kako mi kaže jedan prijatelj,nedavno je u zadru prodana zgrada prvi red do mora,ali van centra,za 6.000 eura po kvadratu,investitor zgrade je splićanin Galić.
Dry Bulk
JE Hyde Handymax Index
Tuesday 22 May 2007
JE HYDE SUPRAMAX INDEX 6507 (-20) 21 May 2007
21/5/07 18/5/07
ROUTE $ $
1 Black Sea to Far East 44,500 44,500
2 US Gulf to NCSA/Skaw-Passero 65,000 65,000
3 Far East to Atlantic 39,500 40,000
4 Australia/India (Pac round) 41,250 41,250
Average 4TCs 47,563 47,688
Basis: 50-52,000 dwt bulk carrier, maximum 10 years old, 25t cranes with grabs, 14k on 30t ifo no diesel at sea.
TIME CHARTERERS
Tian Fu Hai (149,135 dwt, 21-May-2007, 13.5/58L 14.5/53B, 1997-built) delivery Far East 1-31 Jul, redelivery WW, $$52,500 daily. (NYK Line Japan)
Epson Trader (75,933 dwt, 21 May, 15L(A), 2001-built) delivery Surabaya, redelivery S China, $$54,000 daily. (Danzas China)
Global F ( 73,729 dwt, 21 May 14/32L 14/29B, 1998-built) delivery Inchon 17-20 May, redelivery Skaw/Passero, $$40,250 daily. (Charterer not reported)
Aoyama (56,950 dwt, 21-May-2007, 14.5L(A), 2006-built) delivery N China 19-25 May, redelivery west coast India, $$45,500 daily. (Charterer not reported)
Clementine (50,000 dwt, 21-May-2007, 14.5/32.2L(A), 2004-built) delivery Qingdao 20-23 May, redelivery Cont/Med, $$39,000 daily. (Daewoo S Korea)
Moorgate (45,151 dwt, 21 May, 13/26L, 1990-built) delivery US Gulf Spot, redelivery Atlantic, $$53,000 daily. (Clipper Denmark)