ŠPANCIR
Zanimljive informacije.Imam i komentare:
1.Slažem se da je cijena jaako dobra za ulaz
2.Cijena navodnih novogradnji sugerira da se radi o Supramaxima ili čak Panamaxima.Teško da će biti gotovi prije 2010/2011 (osim ako nisu kupili već započetu novogradnju , što je moguće)
3.Dobit od 150 mil kn kojoj se nadaš vjerojatno uključuje i 63 mil kn izvanredne dobiti.Nisam toliki optimist.80 mil kn redovne dobiti u 2007. smatrao bih uspjehom (niska vozarina Trogira i kontejneraša, dokovanje Bulića i navodno pod-podnajam Ista)
4.Rano je za očekivanja za 2008. pošto je tržište sve samo ne stabilno i predvidivo
5.U uvjetima padajućih kamatnih stopa (Fed je pokrenuo priču) ne vidim zašto bi bilo jako pametno truditi se što više financirati novogradnje vlastitim novcem
Sve u svemu od predviđanja bi mi dovoljno bilo da BSI danas okrene u plus.
1.Novogradnje su stvar koja će biti objavljena, rokovi su točni, našli su ‘rupu’ u jednom brodogradilištu, i
2.Ta dobit uključuje izvanrednu dobit ne od 63mil nego cca 35mil kuna
3.Što se tiče dobiti za 2008.to je realnost, 4 bulk carriera na prosječno 40.000 usd, ist i kontejneri prosječno 25.000usd i to je godišnji prihod, odbijmo dokovanja 2-3 broda i to je to s 5% greškom
4.Što se tiče investiranja treba voditi računa da su oni još uvijek državna tvrtka s inertnim vlasnikom i kapital koji imaju ionako stoji i nitko ne zna što bi s njim, pa je s moje točke gledišta dobro ući u novogradnje s velikim udjelom vlastitog kapitala
1.Novogradnje su stvar koja će biti objavljena, rokovi su točni, našli su ‘rupu’ u jednom brodogradilištu, i 2.Ta dobit uključuje izvanrednu dobit ne od 63mil nego cca 35mil kuna 3.Što se tiče dobiti za 2008.to je realnost, 4 bulk carriera na prosječno 40.000 usd, ist i kontejneri prosječno 25.000usd i to je godišnji prihod, odbijmo dokovanja 2-3 broda i to je to s 5% greškom 4.Što se tiče investiranja treba voditi računa da su oni još uvijek državna tvrtka s inertnim vlasnikom i kapital koji imaju ionako stoji i nitko ne zna što bi s njim, pa je s moje točke gledišta dobro ući u novogradnje s velikim udjelom vlastitog kapitala
Komentar na 2. i 3.:
2.To znači dobit u 4.q 60 mil kn (više nego u prva 3 zajedno). Izgleda nevjerovatno uz Trogir po 16.000 !
Ako bi ipak bilo tako bez razmišljanja tvrdim (imajući u vidu i novogradnje) da JDPL već danas vrijedi 1.000 – 1.200 kn
3.Prihode si smatram procijenio realno , ali kod njih su problem troškovi , koji su veći od onih kod sličnih kompanija.A i kontejnersko je tržište u padu.
Bez obzira na ovo , veselimo se što su BDI i BPI u plusu. Još samo da im se pridruži i BSI…..
Vidim da je i ovde krenula euforija pa cu copy/paste post sa ATPL.
“Opet mi zapeli o rastu BDI ko Rusi za odlazak na mjesec. Mogu podrzati da to djeluje kao benifen na znalce ala fond manageri, mali neupuceni i Gataru ali brine me sta iskusni forumasi padaju u isto iskusenje. “
Mariner,
Ja bih se priklonio Špancirovom misljenju, to me dosadasnje pracenje brodara naucilo. Tvoji komentari su hvale vrijedni i dobri. Ipak, s obzirom na sve ono sto je napisano na forumu, kao i na recentna dogadjanja zadrzat cu se na vlastitoj procjeni (kumulativnoj) od cca 75 mil kn, sto smatram jako dobrim.
Da ne bi bilo kasnije da su “rumors” patka. NHF. A poslije prolijevanja zuci i skrguta zubiju po forumu…ne ide to tebe, volio bih da su tvoje info tocne.
A i kontejnersko je tržište u padu.
Spancir na moje veselje moram te demantirati
Charter rates head for new highs
HAMBURG, 30 January – Last week’s stock market collapse and the growing unease about the slowing US economy have not shattered confidence in the container ship charter market. All market barometers this week point to improving sentiment and firming charter rates. While the weekly Howe Robinson Containership Index is only up 0.3% at 1370.3 today, the Rickmers-controlled Hamburg broker Harper Petersen lifted its assessment by a staggering 4,9% earlier this week. The Contex, produced by members of the Hamburg Shipbrokers’ Association, has meanwhile hit a new record high at 1,012 points propelled by soaring demand for ships of 1,100, 1,700 and 2,500teu. “We reckon that there will be no more than 20 to 30 ships of over 2,500teu available in the first half, and this is absolutely low by historical standards,” one broker told Fairplay. Currently, much of the fixing activity is concentrated in the medium and lower size categories with some carriers eager to cover positions several months ahead. German owner BBC landed a remarkable deal for two geared 1,368teu (17,000 dwt) units with Singapore-based APL. The Singapore-based line pays $17,250/day each for the Langeness and Norderoog for 12 months with delivery UK-to-continent in April, it was reported.
Lloyd’s Register – Fairplay web links
2.Ta dobit uključuje izvanrednu dobit ne od 63mil nego cca 35mil kuna 3.Što se tiče dobiti za 2008.to je realnost, 4 bulk carriera na prosječno 40.000 usd, ist i kontejneri prosječno 25.000usd i to je godišnji prihod,
Evo da i ja ukrstim maceve sa jednim neospornim znalcem. Mislim da nije primjereno govoriti o dobiti kad je JDPL u pitanju. Uprava ima managerske ugovore i nastoje sto je moguce veci dio dobiti prebaciti na peglanje starih knjigovodstvenih dubioza kako bi ostvarila pravo na nagradu. Zato govoriti o dobiti nije primjereno. Bolje je pricati o stanju casha na racunu nakon podmirenja svih obveza.
ŠPANCIR: ” A i kontejnersko je tržište u padu. ” Spancir na moje veselje moram te demantirati […..
Odlično , a i trebat’ će.
Zar jednom od kontejneraša (mislim Pride) ne ističe T/C u veljači ?
Techman: ” ŠPANCIR: ” A i kontejnersko je tržište u padu. ” Spancir na moje veselje moram te demantirati […..” Odlično , a i trebat’ će. Zar jednom od kontejneraša (mislim Pride) ne ističe T/C u veljači ?
Nisam siguran ali ako je onda je to onaj u MSC charteru. Happag je zakljucen lani u devetom mjesecu.
Nisam siguran ali ako je onda je to onaj u MSC charteru. Happag je zakljucen lani u devetom mjesecu.
Poklapa se.