Basil: ” jurrica: ” Onaj PBZ skrbnički se iskrcava i drži cijenu, sad je pao s 8 na 9 mjesto ” Točno lijepo se vidi na sda u zadnjih par dana ” neka već jednom padne izvan Top 10 pa da zaplovimo mirnim morem u željenu luku
Ovim tempom trebati će mu bar dva tjedna
Ovo što vidimo na temi JDPL je ono kakvi bi nam forumi trebali biti (jedino kad bi još netko bacio i neku negativnu vijest; prepozitivan mi je ton.. ali valjda je takvo stanje na marketu). Svi palčevi u zrak za dečke. I mislim da bi moderator mogao maknuti modreriranje svima ovima koji očito nemaju interes za neko prepucavanje, svađu,… već raspravu s argumentima.
Evo jedna negativna vijest,dry bulk market je toliko dobar da nema šanse da više može rasti
Ali ajde neka evo još malo za slijepce……
TIME CHARTERERS
Tian Fu Hai (149,135 dwt, 21-May-2007, 13.5/58L 14.5/53B, 1997-built) delivery Far East 1-31 Jul, redelivery WW, $$52,500 daily. (NYK Line Japan)
Epson Trader (75,933 dwt, 21 May, 15L(A), 2001-built) delivery Surabaya, redelivery S China, $$54,000 daily. (Danzas China)
Global F ( 73,729 dwt, 21 May 14/32L 14/29B, 1998-built) delivery Inchon 17-20 May, redelivery Skaw/Passero, $$40,250 daily. (Charterer not reported)
Aoyama (56,950 dwt, 21-May-2007, 14.5L(A), 2006-built) delivery N China 19-25 May, redelivery west coast India, $$45,500 daily. (Charterer not reported)
Clementine (50,000 dwt, 21-May-2007, 14.5/32.2L(A), 2004-built) delivery Qingdao 20-23 May, redelivery Cont/Med, $$39,000 daily. (Daewoo S Korea)
Moorgate (45,151 dwt, 21 May, 13/26L, 1990-built) delivery US Gulf Spot, redelivery Atlantic, $$53,000 daily. (Clipper Denmark)
Lista svih zaključenih timechartera od jučer
Please find below this week’s Containership Index for Wed 16 May 2007.
Current Weekly Diff.
1/5500 dwt/520 teu Geared 15.5 kn(5%) 59.9 0.0 same 0.0%
2/4500 dwt/250 teu Geared 12kn(2%) 21.8 0.0 same 0.0%
3/9500 dwt/650 teu Geared 15kn(5%) 54.4 -1.5 down -2.7%
4/6500 dwt/510 teu Gearless 15kn(5%) 60.7 0.0 same 0.0%
5/12000 dwt/1000 teu Geared 17kn(5%) 57.0 1.6 up 2.8%
6/13750 dwt/1100 teu Gearless 19kn(5%) 60.1 0.0 same 0.0%
7/18500 dwt/1100 teu Geared 18.5kn(5%) 54.9 0.0 same 0.0%
8/17000 dwt/1200 teu Gearless 19kn(5%) 60.4 0.0 same 0.0%
9/24000 dwt/1700 teu Geared 19kn(15%) 163.4 2.6 up 1.6%
10/25000 dwt/1600 teu Gearless 18kn(15%) 184.5 3.2 up 1.7%
11/35000 dwt/2800 teu Gearless 22kn(10%) 134.2 2.8 up 2.1%
12/30000 dwt/2050 teu Gearless 20kn(5%) 74.2 0.0 same 0.0%
13/34000 dwt/2500 teu Geared 22 kn(10%) 134.2 2.8 up 2.1%
14/45000 dwt/3500 teu Gearless 22.5 kn(5%)74.8 1.2 up 1.6%
15/55000 dwt/4500 teu Gearless 24 kn(3%) 41.2 0.6 up 1.5%
Index: 1235.7 13.3 up 1.1%
Da netko ne pomisli da smo zaboravili na ova dva kontenjeraša
Handy od 28200 DWT jučer zaključen za istočni mediteran na 32.000 usd na dan,drugi od 25.000 dwt za casablancu via Plate zaključen na 25.000 usd na dan plus 50.000 usd bonus
Brod od 45.000 dwt i brazila za us gulf na 37.000 usd/dan,dok je drugi iste tonaže 17 godina star brod jučer zaključen na 53.000 usd na dan na putu za us gulf. I to je sve u time charteru
U indoneziji brod od 28.000 dwt zaključen u tc- na 30.000 usd,dok je 2004.god 50.000dwt zaključen na 39.000usd na dan s kontinenta na mediteran
toknezev: ” Ovo što vidimo na temi JDPL je ono kakvi bi nam forumi trebali biti (jedino kad bi još netko bacio i neku negativnu vijest; prepozitivan mi je ton.. ali valjda je takvo stanje na marketu). Svi palčevi u zrak za dečke. I mislim da bi moderator mogao maknuti modreriranje svima ovima koji očito nemaju interes za neko prepucavanje, svađu,… već raspravu s argumentima. ” Evo jedna negativna vijest,dry bulk market je toliko dobar da nema šanse da više može rasti
Ali on i dalje raste,kako to objašnjavate?
Prošli tjedan 15 godina star bulk u poprilično lošem stanju GRAND FESTIVAL cca 42.000 dwt PRODAN NEPOZNATOM KUPCU za cca 33.000.000,00 usd
Na ruti us gulf – skaw passero VOZARINE SU OSTALE NEVJEROVATNO VISOKE ČAK 66.000 USD NA DAN,JOŠ JEDNOM PODSJEĆAM DA OPERATIVNI TROŠKOVI DNEVNI NA BRODU IZNOSE CCA 6.000 USD,PLUS KREDITNE OBVEZE KOJIH JADROPLOV GOTOVO DA I NEMA