JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Od 17.01. do 18.01.
8. PODRAVSKA BANKA D.D. 11.947 0,73 Skrb. račun + 924 kom

Tko bi se trebao kriti iza ovoga, mislite li da su sve to dionice založene za margin kredite ili …..

vjerovatno margin

Gospodo, koja bi realna cijena JDPL-a bila kad bi kumulativna neto dobit za 2007 godinu bila 110 miljončeka?

&

nema teorije da ce biti 110mk

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


vipy: ” fazan: ” NE, kupio bih INDG, JDRN i DDJH. ” Fazan ti je slavonac, ne razlikuje ti on gumenjek od jedrilice, a kamoli handy-je od panamaxa, ne slusaj ga, kad si vidjela fazana na moru?” oš iskreno, jedan jedini put sam u životu vidio takav veliki brod … u Rijeci i bio je parkiran nekoliko kilometara na pučini … e sad jel’ prevozio naftu, bijelo roblje ili hašiš za Kineze da mogu bolje proslaviti svoju novu godinu stvarno ne znam …

Fazane , fazane. Na moru nisu kilometri nego milje [shocked]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


A sada nešto drugo: Možete li mi realno odgovoriti: da imate keš danas da li bi kupili JDPL ili ATPL?

Bili radije u krevet s Jeniffer Lopez ili Naomi Campbell. Tesko pitanje…Ali mislim da ne mozes faliti ni s jednom ni s drugom…Mislim dionicom…Obje garantiraju brzi rast i dugotrajno uzivanje u njoj…[proud]


mise99: ” Obje garantiraju brzi rast i dugotrajno uzivanje u njoj…[proud]

Ne znam sta mi vise svidja, ovo brzi rast
[proud]ili dugotrajnoi uzivanje[thumbsup]

No pain no Game

No sve u svemu dobra opservacija Derby [lol]

No pain no Game


fazan: ” vipy: ” fazan: ” NE, kupio bih INDG, JDRN i DDJH. ” Fazan ti je slavonac, ne razlikuje ti on gumenjek od jedrilice, a kamoli handy-je od panamaxa, ne slusaj ga, kad si vidjela fazana na moru?” oš iskreno, jedan jedini put sam u životu vidio takav veliki brod … u Rijeci i bio je parkiran nekoliko kilometara na pučini … e sad jel’ prevozio naftu, bijelo roblje ili hašiš za Kineze da mogu bolje proslaviti svoju novu godinu stvarno ne znam … ” Fazane , fazane. Na moru nisu kilometri nego milje [shocked]

Znam, nisam baš toliki tupan. Ali sinoć je bila specifična atmosfera na ovom forumu, tako da smo si malo dali oduška, je@at ga, kada ne ide na burzi.

I love the Smell of Profits in the Morning

Veceras sam vecerao sa brokerom velike njemacke firme i direktorom njermacke firme koja ima bulkere. Market je bio neizostavna tema. Svo troje citamo, pratimo i dio smo industrijskog mainstreema. Slozili smo se oko 2008 godine. Vidimo slijedece:

Vozarine padaju i vjerovatno ce jos padati. Naj vise su stradali Cape-ovi iako i ostale sorte biljeze pad vozarina. Do kada ce to trajati? Dok Kina bude mogla taktizirati. Imaju rezerve, trose ih i pregovaraju nastojeci postici sta bolje uvjete. Sta se desava sa brodovlasnicima? Ocekivana dobit im se topi pred ocima. Vozarine su sve manje a opex raste. Sa cijenom goriva koja ih ne dira raste i cijena ulja koja je usko povezana sa gorivom, posade traze sve vise novaca, dolarski racuni se pretvaraju u Euro racune radi Sikare (Busha) i tako redom. I onda da se sazalimo na sudbinu brodovlasnika? Ne jer i na ovim nivoima vozarina nema razloga da se odreknu kupovine novog Ferarija.

U nastavku price jedna strana ce morati popustiti (Kinezi ili Australci). Sta se kasnije dogodi popratni efekat ce biti snazniji. U momentu postizanja dogovora rasti ce i potraznja za brodskim prostorom, doci ce do zagusenja luka (lani je 65% flote Panamaxa bilo blokirano u Australiji) i vozarine opet u nebo. Kada se povuce srednjak na nivou cijele godine brodari ce zaraditi naj manje isto kao i prosle iako mi racunamo da bi moglo biti i vise.

Znam sada ce neki reci vidi filozofa. Zasto mu vjerovati. Zato sam ostavio secer za kraj. U petak smo dobili obavjest da banka sa kojom radimo nudi FF deal (freight forward) za nase handyje na nivou od 38000 dolara dnevno do kraja 2010 godine. Naravno jasno vam je da se radi o banci koja je specializirana za pomorstvo i cilj joj je kao i svakoj drugoj zarada. [thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup][wink] i za Vipy-ja [lol]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ak je tak, prodajem nekretnine, kupujem brodarske dionice pa ako jednog dana i ruknu dolje, uvijek mi ostaje raditi negdje u potpalublju handy-a, al u svojoj firmi, sala, fala na info [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Hvala na iscrpnom izvjescu!

Ja sam se vec poceo pitati jel moguce da je doslo do izjednacavanja ponude i potraznje s novogradnjama pa sam i poduzeo vlastite, nemuste analize….

Moze li samo kratko objasnjenje – taj FF jel flexibilan ili fix? Odnosno, mijenja li se ugovor rastom ili padom BDI-a? (pitam opcenito za brodare)

Vipy, a kaj bumo s tim Fazanom? mali od palube?

hvala unaprijed[thumbsup]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Hvala na iscrpnom izvjescu! Ja sam se vec poceo pitati jel moguce da je doslo do izjednacavanja ponude i potraznje s novogradnjama pa sam i poduzeo vlastite, nemuste analize…. Moze li samo kratko objasnjenje – taj FF jel flexibilan ili fix? Odnosno, mijenja li se ugovor rastom ili padom BDI-a? (pitam opcenito za brodare) hvala unaprijed[thumbsup]

Fixan.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close