JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Samo mali komentar na pad BDI….pogledajte kretanje ovog indeksa u zadnjih par godina i pogledajte u kojem su se mjesecu događali najveći padovi…..

Inače si dam truda pa proguglam i pronađem što tražim, ali da ne bi sada lutao, bi li ti bila tlaka da nam ovdje postaš taj grafikon. Unaprijed hvala.

I love the Smell of Profits in the Morning



nije panika jer bi to sve prodao odavno ali ovo je bio glas razuma i korak u todine koje su u zadnje vrijeme in jer moraju rasti… posebice mislim na TISAK i MLINAR bla bla… i mogu ti reči da sam već sada čak i sa današnjim padom još uvijek daleko u plusu..

Tisak i mlinar su već uradili svoje pa ti je red da sutra (rano u jutro) kupiš nazad svoje brodare na akciji.Ako zakasniš mislim da će iza podne poćeti veliki ulaziti a ti zakasnio![yawn]

TISAK I MLINAR će još itekako potegnuti samo polako a što se tiče JDPL, ono na kraju po 680 mi je tako lijepo izgledalo ali sam ipak odlućio pričekati…[undecid]

Mislio sam da ću stići napraviti jednu paralelu TNPL i JDPL kao što sam napravio između TNPL i ATPL, ali već je malo kasno. Zapravo radi se o tankerskim i dry indexima, pa iako je malo off-topic mislim da će biti dobrodošla i na ovoj temi. Ako si netko da samo malo truda može lako primjeniti i na JDPL. Evo copy-paste:

Kažu da je povijest učiteljica života i mislim da je ovo već viđeno. I to ne tako davno. Neki su tada gadno pogriješili, neki nisu. Svim imaocima ATPL prije negoli pomisle prodati dionicu toplo preporučam pročitati ovu analizu. I razmisliti kada će je prodati. I hoće li. I po koliko. Da ne pogriješe…

O čemu govorim:

1) Zarada ATPL vezana je prvenstveno uz stanje na tržištu vozarina i pratimo je uglavnom kroz BDI index.

2) Zarada TNPL vezana je također uz stanje na tržištu vozarina, a nju pratimo također kroz Baltic Exchange index, naravno tankerski BDTI.

3) Ono što se događa na BDI indeksu danas događalo se na BDTI prije 3.5 godine. Gotovo identično.

4) Nakon konstantnog rasta od ljeta 2004. dosegnut je ATH tankerskog indeksa na dan 17/11/2004, a iznosio je 3194 bodova. Tada je to značilo da je rast od prvog dana ljeta 2004 (datum uzet proizvoljno) do ATH (17/11/2004) iznosio 121 %. 21/06/2004 BDTI iznosio je 1445 bodova.

5) ATH BDI indeksa od 11039 bodova imali smo 13/11/2007. Slično kao kod BDI. Rast od prvog dana ljeta (1445) do ATH iznosio je 94 %.

6) U vremenu rasta BDI-a od prvog dana ljeta do ATH (nešto manje od 5 mjeseci) dionica ATPL narasla je s 1650 kuna na 3300 kuna, tj. točno za 100 %.

7) U vremenu rasta BDTI od prvog dana ljeta do ATH (također nešto manje od 5 mjeseci) dionica TNPL narasla je s 375 kuna na 1250 kuna, tj. za 233%.

8) Ovdje je bitno za napomenuti da je ATH BDI-a u apsolutnom iznosu (TCE) bio izraženiji nego BDTI.

9) Naravno nakon svakog vrhunca dolazi do neminovnog pada.

10) Mjesec dana nakog ATH tankerskog indeksa imamo korekciju BDTI od 40 %. 17/12/2004 iznosi 2290. U istom periodu (mjesec dana od ATH) dionica TNPL prolazi kroz korekciju od 23 % (sa 1250 na 1020).

11) Ovom točkom dolazimo do činjenice koju je spomenuo kolega asdfgh123 da je index BDI korigiran 35 % od ATH (2 mjeseca), a dionica ATPL 18 %.

12) Nakon 17/12/2004 BDTI index i dalje nastavlja padati i svakim danom tone sve dublje sve do 31/01/2005. Na dan 31/01/2005 BDTI je 1357, a korekcija indeksa od ATH iznosi 35 % (koje li koincidencije).

13) Međutim, u vrijeme korekcije BDTI indexa sa 23 % na 35 % od ATH dionica TNPL rasla je, a ne padala. I to 80 %. Vrijednost dionice 31/01/2005 iznosila je 3800 kuna. Vijesti objavljene o kupnji novih brodova i prodaji starih već su bile objavljene kroz 2004-u prije ovog rasta, a financijsko izvjesce izašlo im je nakon rasta. Koje li opet koincidencije, i ATPL prodaje stare, a u fazi je naručivanja novih brodova.

14) Ostalo je povijest, TNPL danas je 6700, a dotakla je i bila preko 8000 kuna, što je 550 % (odnosno 740 %)više od vremena kad su se tresle gaće zbog pada BDTI indeksa, kao što se danas mnogima tresu zbog pada BDI.

15) Pod točkom 15. forumaši su slobodni izvesti svoj zaključak iz ove analize, odnosno mišljenje dali je povijest učiteljica ili nije.

http://biz.yahoo.com/ap/080115/drybulk_shippers_sector_glance.html?.v=2

Mislim da se radi o sindromu krda i cistoj psihologiji. Bez obzira na stanje u SAD-u i mogucoj recesiji, vecina analiticara se slaze da je rast brodarskog sektora u 2008. izvjesan. IMHO dont sell, HOLD

Ah, ah, dolaze moji dani brze nego sam se nadao.[lol] [lol]
Fundamenti nista losiji, BDI i njegove poveznice ‘drasticno’ pale na razine da su dnevne zarade po brodu samo po 300-400% za spotove, a cijena divlja na dole jer ‘to nista ne valja’, valja samo gazda Toda.
Ja se slazem sa svima koji tvrde isto, Toda zaista valja zadnjih par tjedana, dokle ce to ne znam, a JDPL ne valja isto kao i HT, LPLH itd, a dokad isto tako ne znam.
Ali znam jednu stvar, a to je da brojevi i zdrav razum ne podrzavaju isto (valjda ne treba i ovo obrazlagati i gubiti vrijeme?).
Samo tako naprijed (tj nazad), jer nesto poput sadasnje situacije sam i cekao sa 80% pozicije u cashu. Zahvalio bih se svim tim velikim igracima i jos vecim fond managerima, te malim-velikim igracima koji ce ovo srusiti na 500 kuna, tako da spiskam sav kapital i ne zavirivam narednih 365 dana svoj portfolio.[lol] [lol] [lol] [lol]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!


. 4) Nakon konstantnog rasta od ljeta 2004. dosegnut je ATH tankerskog indeksa na dan 17/11/2004, a iznosio je 3194 bodova. Tada je to značilo da je rast od prvog dana ljeta 2004 (datum uzet proizvoljno) do ATH (17/11/2004) iznosio 121 %. 21/06/2004 BDTI iznosio je 1445 bodova.

10) Mjesec dana nakog ATH tankerskog indeksa imamo korekciju BDTI od 40 %. 17/12/2004 iznosi 2290. U istom periodu (mjesec dana od ATH) dionica TNPL prolazi kroz korekciju od 23 % (sa 1250 na 1020).

12) Nakon 17/12/2004 BDTI index i dalje nastavlja padati i svakim danom tone sve dublje sve do 31/01/2005. Na dan 31/01/2005 BDTI je 1357, a korekcija indeksa od ATH iznosi 35 % (koje li koincidencije).

Kolega Derby, jel ja to nesto krivo citam ili je ipak Vasa greska, kazete da je 31.1. BDTI iznosio 1357 sto je kazete 35 % manje od ATH koji ste naveli kao 3194, to ispada da je ovaj index pretrpio korekciju od malo manje od 60 % od ATH?? E sad kad je to cijena pocela rasti , nakon 35% pada pa dalje do 60% , jeste to mislili reci
HVala na pojasnjenju.
[thumbsup]

No pain no Game

Kako sam ja shvatio, vi ocekujete daljnji pad bdi indexa, sto bi znacilo da ce doci na razinu od oko 4415, sto je oko 60% pad od ATH…
Hvala[bye]

No pain no Game

u pravu si,držala sam ga mjesec dana. a kupila sam ga isključivo zbog svoje procjene,vjerujući u njega. međutim,na vrijeme sam dobila info za BLJE,a kako nisam imala slobodnih sredstava,riskirala sam i prodala JDPL. i,opet si u pravu ,nisam pravi investitor,i nisam ni dugo u ovome,ali želim učiti. ipak,nekako mi se ne da vraćati..

prokomentirao bih napisano u prethodom postu: prvo dobila si info za JDPL, pa si isto dobila info za Belje, pazi, sada moras zaraditi (koliko sam zapamtio kupovnu i prodajnu cijenu ) oko 15% samo da bi bila na 0. posto pretpostavljam da si u Belje uletjela ne bas po 300, nego vise na 370 zelim ti puno srece, trebat ce ti.
mislim da od daytradinga kruha ima ako si cijelo vrijeme na netu i pratis naloge (obavljas dnevno transakcije i baratas velikim sumama).
Ne sumnjam da Belje nece narasti ali ces ubrzo dobiti info za Tisak pa za Montmontazu pa za IPKK. preporucio bih ti da pogledas zaradu, makar krajem mjeseca. Puno srece.


@špancir- jesi li to kapetane napustio ovaj brod koji tone a da nisi prvo pustio nas djecu i žene!!

Nikako.U ovom trenutku JDPL je 46 % mog portfolia , a bit’ će i više.
Jedino ne znam jesi li dijete , žena ili oboje.

Do kuda JDPL može tonuti?Da li je uopće realno za očekivati povratak na prijašnje razine?
Ovo je prilično deprimirajuće… [undecid]

cipp:

@špancir- jesi li to kapetane napustio ovaj brod koji tone a da nisi prvo pustio nas djecu i žene!!

Nikako.U ovom trenutku JDPL je 46 % mog portfolia , a bit’ će i više.
Jedino ne znam jesi li dijete , žena ili oboje.


U mom 63%, sad razmišjam kaj prodati, da se ukljucim u rasprodaju..[proud]

ŠPANCIR:

cipp:

@špancir- jesi li to kapetane napustio ovaj brod koji tone a da nisi prvo pustio nas djecu i žene!!

Nikako.U ovom trenutku JDPL je 46 % mog portfolia , a bit’ će i više.
Jedino ne znam jesi li dijete , žena ili oboje.

U mom 63%, sad razmišjam kaj prodati, da se ukljucim u rasprodaju..[proud]

Dobro si se sijetio rasprodavati! Mozda da pricekas jos malo!
ja krecem u kupovinu [cool]

čudni se ovdje sveci slave....

New Report

Close