JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

roger:

Moze netko od znalaca izracunati NAV? Vjerujem da bi bili mnogi zahvalni…[huh]

nisam neki znalac u ovom području, samo čitam i pamtim:
Post kolege Derbyshire, oko 25. 11. 2007. kaže:
“Vodeće sale and purchase brokerske kuće revidirale su matricu vrijednosti brodova.
Ukupna vrijednost flote Jadroplova danas je 344 mil usd”
Dakle, ako se tome još pridoda oko 8 milijuna USD vrijednost nekretnina… pa se podijeli s ukupnim brojem dionica…

cca 1070 kn dakle, trenutno se trži na 0,67 NAV. Kolko smo ono rekli da je prosjek P/NAV u svijetu?[cool]

pa ako je vjerovati ovom članku (koji je meni odličan)
Vaš link

Many of the drybulk stocks are also trading below their Net Asset Value (NAV). Though rates have come a bit off lately, the vessel values are still firm and supported by the steel price and T/C rates. A conservative three year time charter rate still gives 18% annual return for a five year old panamax (market price), and 22% for capesizes using the same variables (both unleveraged).

i za svima omiljeni DRYS:

DryShips owns five capesizes, 29 panamaxes, two supramaxes and eight newbuilds to be delivered the next two years. The company have a Net Asset Value of $73.3 per stock based on the current market value of the fleet. The newbuilds may rise further in value when closer to delivery.

pa ak je ovo točno, P/NAV oko 0,83. s tim da ovi vani su, čini mi se, pod jakim utjecajem negativnog trenda prema dolje i stanja na US burzi – kak su letile u naglo gore, sad istom snagom idu prema dolje, pa onda lako odu i previše.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch


Izgleda da će i u pogledu NAV-a trebati napraviti rekalkulaciju. Cijene second hand kontejneraša cca 21% up. Boxship prices were able to take advantage of the healthy market situation, and increased across the board, especially so in the larger sizes. The price for a 10-year old 3500 TEU ship ended 2007 at $49.5m, up from $41.0m at end 2006. This strength was also supported by firm newbuild prices, and a boxship orderbook stretching up to four years ahead.

Teško. U svojim kalkulacijama ih vrednujem oko 39 i 32 mio $. Nakon jučerašnje objave kupnje 3 slična kontejneraša jedne od najvećih firmi za kontejnerski prijevoz Danaos, čak razmišljam da malo i korigiram svoje procijene. Na niže

All shipping lanes lead to China.

dobro se drzimo danas
s obzirom kakav se potop dogada na atpl-u i ulpl-u[undecid]

Evo nam 1008 komada na 710 kuna[undecid]


Evo nam 1008 komada na 710 kuna[undecid]

da
ne izgleda dobro

ovaj glumi opaku facu s 1200 kom

Drz gace

stislo na prodaju,
stislo u srcu,
stislo u novčaniku …

Tuna, jesam ti rekao 650,00!

I love the Smell of Profits in the Morning


stislo na prodaju, stislo u srcu, stislo u novčaniku … Tuna, jesam ti rekao 650,00!

dobro sam prošao izašao na cca 725 kunića!!!
sada na čeki pa da vidimo dokle pada!!!!
[bye][bye][bye]

Four Star General

šta stvarno nitko neće pokupit ovo po 700

Želio bih malo ohrabriti dioničare JDPL, s informacijama koje imam, nedavno je obavljena procjena vrijednosti flote JDPL-a, koja će ući u godišnji izvještaj tj.bilancu(procjena se radi jednom godišnje). Vrijednost flote je drastično povećana i iznosi cca 315 mil USD, dakle cca 1,550 milijardi kuna. Druga dobra vijest iz JDPL je zaključenje broda Don Frane Bulić na godinu dana na 44.000 USD, uz takav najam dnevno neto dobit na tom brodu je cca 32.000 USD, pa sad računajte

New Report

Close