JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


black11: ” stigao support napokon zar nije sad P/E 15 ” Nije, brod je isao u kapital sto je OK po meni jer je one off

Ovo je dosta diskutabilno.
Inace bi se slozio da je one-off, ali kod brodara je kupo/prodaja imovine (brodova) sastavni dio posla, tako da moze mirne duse biti sastavni dio prihoda.

Decki, cekamo Novu.
Nakon toga i dogovora o cijeni zeljezne rudace, idemo dalje.


ovako kažu vani za danas: BDI -295 BCI -699 BPI -165 BSI -102 [pray][angry] [cry]

Ne moraš ni moliti, ni plakati ni biti ljut…
BHSI pao je samo za 23 boda…

Nije tako crno, čak dapače:

A three figure fall in the BSI on Friday recording its second largest fall in its short history today the index has not fallen quite so much but even so its still another 3 figure loss noted as we start the new week. The BHSI is not suffering quite so badly down only 24 on Friday and again today this index only registered a 23 point fall. At the moment for the ‘super’ types there are still some firm areas and of course in general rates for these sizes still remain very good

Nemojmo zaboraviti da 2/7 flote Jadroplova čine kontejnerski brodovi, a iz tog segmenta stižu sve bolje i bolje vijesti.

Evo najfriškijih:

Charter rates in most containership sectors increased in 2007 with levels up by more than 30% on end 2006 (and average annual earnings up on last year) in the larger size ranges, which performed more strongly than the struggling smaller end of the market. The rate for a 3500 TEU ship moved up from $22,000/day at the end of 2006 to $33,000/day at the end of 2007. Slower supply side growth than in 2006, and a demand side benefiting from amplified TEU-mile and peak-leg volume growth, allowed the market breathing space to make upwards progress.

Novi time charteri trebali bi znači cca 30 % up

Izgleda da će i u pogledu NAV-a trebati napraviti rekalkulaciju. Cijene second hand kontejneraša cca 21% up.

Boxship prices were able to take advantage of the healthy market situation, and increased across the board, especially so in the larger sizes. The price for a 10-year old 3500 TEU ship ended 2007 at $49.5m, up from $41.0m at end 2006. This strength was also supported by firm newbuild prices, and a boxship orderbook stretching up to four years ahead.

Moze netko od znalaca izracunati NAV? Vjerujem da bi bili mnogi zahvalni…[huh]

No pain no Game

Nemojmo zaboraviti da 2/7 flote Jadroplova čine kontejnerski brodovi, a iz tog segmenta stižu sve bolje i bolje vijesti.

Evo najfriškijih:

Charter rates in most containership sectors increased in 2007 with levels up by more than 30% on end 2006 (and average annual earnings up on last year) in the larger size ranges, which performed more strongly than the struggling smaller end of the market. The rate for a 3500 TEU ship moved up from $22,000/day at the end of 2006 to $33,000/day at the end of 2007. Slower supply side growth than in 2006, and a demand side benefiting from amplified TEU-mile and peak-leg volume growth, allowed the market breathing space to make upwards progress.

Novi time charteri trebali bi znači cca 30 % up

Kolega Derby, moje skromno mišljenje je, da i BDI nece više dugo padati, max 3 tjedne, a poslije ce kinezi sa punom parom nastaviti prema svom planu, koji nije ni do pola ispunjen. Lijepo je reko glavna faca DRYS, da samo pad meteorita na Kinu u velicini Texasa može spreciti rast Kine i shodno tome bulkera…[thumbsup]


Moze netko od znalaca izracunati NAV? Vjerujem da bi bili mnogi zahvalni…[huh]

Mislim, da su bile vec iznešene cifre, najkonservativnija brojka je 940 kn. ak se ne varam..[proud]


Moze netko od znalaca izracunati NAV? Vjerujem da bi bili mnogi zahvalni…[huh]

kolega istrazite malo na portalu moj novac tamo imate izracunat nav i od jdpl-a i od atpl-a
ako me misljenje ne vara nav jdpl-a je oko 1000 kuna sto znaci da se trenutno trzi po 0.7 nav-a
a kako vidim da je aktualno usporedivati jdpl sa drys-om(i korekciju kroz koju prolazi)
drys se trenutno trzi na 2 x nav,ne bi ni ja imao nista protiv da je je jdpl korigiran sa 2500 na 2000 kuna[proud][proud][proud]

Kako protumačiti ovaj pesimizam s padom BDI-a? Ako uzmemo prosjek BDI za prošlu godinu, on je ispod ove sadašnje vrijednosti, a firma je ostvarila izvanredne rezultate sa tim prosjekom indexa. Za vjerovati je da će index krenuti i up, jer nema realne osnove za još drastičnim padom, zbog najava potražnje ove vrste prijevoza. Prema tome, može se zaključiti da će prosječna vrijednost BDI-a za ovu godinu biti veća od 2007.,
što znaći i još bolje rezultate poslovanja. Ne vidim razloga za bojazan ni strah. Treba biti strpljiv.

Ako može netko objasniti, s obzirom na današnje najave iz vlade o osnivanju zatvorenog inv. fonda u koji će ići dionice likvidnih državnih tvrtki, kako bi se to moglo odraziti na cijenu dionice.


Moze netko od znalaca izracunati NAV? Vjerujem da bi bili mnogi zahvalni…[huh]

nisam neki znalac u ovom području, samo čitam i pamtim:
Post kolege Derbyshire, oko 25. 11. 2007. kaže:
“Vodeće sale and purchase brokerske kuće revidirale su matricu vrijednosti brodova.
Ukupna vrijednost flote Jadroplova danas je 344 mil usd”
Dakle, ako se tome još pridoda oko 8 milijuna USD vrijednost nekretnina… pa se podijeli s ukupnim brojem dionica…

oko tisucice onda, dao Bog pa da ugledamo i taj broj uz jdpl[rolleyes]

No pain no Game

New Report

Close