JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ušao je Floričić i u FNVC pa se ta dionica ne pomiče. I FNVC je fundamentalno dobar ali je strogo kontroliran. Jedino toga se bojim kod JDPL. Realno vrijedi puno više, EV/EBITDA, P/E, P/B, svi pokazatelji su mu ispod peer group average ali cijela priča oko prodaje komplicira situaciju.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


Usput koliko sam ja upoznat domaće tvrtke nemaju interesa za kupnju Jadroplova ukoliko ga ne dobiju na poklon, a i ukoliko ga dobiju na poklon cijena koju moraju ponuditi malim dioničarima je prosjek burze unatrag 90 dana. Ali to i dalje znači da je vrijednost brodova+cash-krediti = 750 kn po dionici. A svaki ozbiljni investitor koji sumnja u ovu procjenu neka anagažira S&P brokera koji će za neveliku naknadu potvrditi ovu moju procjenu

Dosta visoka procijena, tu nije diskontiran ugovor koji imaju sa Dholom?
Imaš saznanja o tome?

Zvučiš mi kao dobar znalac….


Bosun: ” Usput koliko sam ja upoznat domaće tvrtke nemaju interesa za kupnju Jadroplova ukoliko ga ne dobiju na poklon, a i ukoliko ga dobiju na poklon cijena koju moraju ponuditi malim dioničarima je prosjek burze unatrag 90 dana. Ali to i dalje znači da je vrijednost brodova+cash-krediti = 750 kn po dionici. A svaki ozbiljni investitor koji sumnja u ovu procjenu neka anagažira S&P brokera koji će za neveliku naknadu potvrditi ovu moju procjenu ” Dosta visoka procijena, tu nije diskontiran ugovor koji imaju sa Dholom? Imaš saznanja o tome? Zvučiš mi kao dobar znalac….

Gore navedeni iznos uključuje sve brodove i nekretnine bez umanjenja za ugovor Doehleom.
Ali ukoliko je lani udio Doehlea u kapitalnoj dobiti bio 15 milijuna dolara koji bi mu se se morao platiti zbog privremenog vraćanja kredita, sada je zbog povećanja vrijednosti broda najviše 3 milijuna više (mislim da su u paketu dva kontejneraša i jedan od handymaxa). Moje je mišljenje da se svakom kupcu Jadroplova ne isplati prijevremeno zatvaranje obveze prema Doehle-u koje bi uključivalo plaćanje djela kapitalne dobiti dok god je market ovako visok, već je razumno čekati pad tržišta i onda zatvoriti obveze prema Doehle čime bi se ovaj liability potpuno eliminirao

PRIDE 35.614 1996 Container Vessel 32.000.000,00
ZRIN 35.100 1993 Container Vessel 28.000.000,00
SPLIT 42.584 1998 Bulk Carrier 41.000.000,00
MOSOR 42.584 2001 Bulk Carrier 51.000.000,00
IST 24.030 1981 Bulk Carrier 10.000.000,00
DON FRANE BULIĆ42.584 1997 Bulk Carrier 41.000.000,00
TROGIR 44.389 2001 Bulk Carrier 52.000.000,00

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

BROD DWT GODINA PROIZVODNJE KARAKTERISTIKE TRŽIŠNA3

PRIDE 35.614 1996 Container Vessel 32.000.000,00
ZRIN 35.100 1993 Container Vessel 28.000.000,00
SPLIT 42.584 1998 Bulk Carrier 41.000.000,00
MOSOR 42.584 2001 Bulk Carrier 51.000.000,00
IST 24.030 1981 Bulk Carrier 10.000.000,00
DON FRANE BULIĆ 42.584 1997 Bulk Carrier 41.000.000,00
TROGIR 44.389 2001 Bulk Carrier 52.000.000,00

VRIJEDNOST BRODOVA UKUPNO USD 255.000.000
VRIJEDNOST NEKRETNINA (2005) 5.500.000
TEČAJ HRK/USD 5,4000
VRIJEDNOST BRODOVA UKUPNO HRK 1.406.700.000
CASH+POTRAŽIVANJA ZA PRODAJU HOPA 134.205.000
DUGOROČNE KREDITNE OBVEZE 242.897.000
KRATKOROČNE KREDITNE OBVEZE 52.009.000

NET ASSET VALUE 1.245.999.000
NUMBER OF SHARES 1.636.675
NET ASSET VALUE PER SHARE 761
CURRENT PRICE 525
DISCOUNT 45,0093%

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

[smiley2]

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

Rosita(52,338 dwt, 17-May-2007, 14/28L (A), 2004-built) delivery Shekou 16-18 May, redelivery China, $47,000 daily. (Chinese Charterer)

Kanpur(47,195 dwt, 17-May-2007, 13/29L, 1986-built) delivery Point Lisas 20-22 May, redelivery Med, $62,000 daily. (Charterer not reported)

TIME CHARTER – rekordi

Admiral

Darya Shakti (56,050 dwt, 17-May-2007, 14/28.8L 14.5/28.8B, 2004-built) delivery Visakhaptnam 21-23 May, redelivery China, $53,000 daily. (Chinese Charterer)

TC – predivno!!!
Jedva čekam izvj za 2q!!!![smiley7]

Following up on its strong performance in the second half of 2006, the dry bulk market posted further gains in the first two months of 2007. But the real fireworks display took place in March and April, with most freight rates soaring to record-high levels. The Cape boom was especially impressive. From an already-high level of $63,000 per day in late 2006, the Baltic Cape TC Index climbed to $77,000 per day in the first quarter of 2007 and zoomed above $100,000 per day in April.

Rates for Handymaxes and Handies also posted relatively small gains in the first quarter of 2007, rising by 5 to 10% compared to the final quarter of 2006. Rates moved up further in April, approaching their all-time highs.

[smiley11]

The jump in freight rates led to a similar surge in bulker values. Newbuilding prices rose by about 10% in the first four months of 2007, and secondhand values rose to new record-high levels on a weekly basis during March and April.[smiley9]

THE FRENETIC CHARTERING ACTIVITY IN THE DRY CARGO MARKET KEEPS PUSHING VALUES UP CONSIDERABLY RESULTING TO A NEW ‘ALL TIME HIGH’ PRICES BE RECORDED ON A WEEKLY BASIS ACROSS ALL SECTORS.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1[smiley7][smiley7][smiley7]

New Report

Close