alan_poh: ” onih koji su usli i na 500kn pa nisu prodali….. ” Ima i vererana od 2xx i nisu prodali a i ne namjeravaju. [thumbsup]
Kapa dolje cjenjenom kolegi [thumbsup]
dtw.koji me “navuko “na JDPL oko475 i za to mu zahvalan.(Sad mi fali oni šta se smileć koji se nakloni)
optimist:
”
” Ja isto, a ne bojim se za tu investiciju, samo strpljenja još koji mjesec, maksimalno dva, isplatice se…[proud]
”
Ajde bog ti da optimisto izelaboriraj malo svoj optimizam. Baziran je na? Mozda sta se babi tilo – to se babi snilo!!!
Nema tu kaj više elaborirati, sve je vec napisano, fundamenti odlicni, moguca privatizacija u doglednom roku, tržište za bulkere u up trendu, GI ce bit odlično. Znamo dobro, da ce to iskrcavanje jednom prestati, vlada se formirati a JDPL ce ici bar na 1,2 NAV… To je moje viđenje situacije , suportirano sa 65% portfelja, za dva mjeseca ta postotak ce biti bar 15% viši ali ne zbog dokupljivanja. Današnja zakljucna cijena je 715 kn, a kolko ce bit 13.2. 2008? Glede na sve cinjenice trebala bi bit bar 9xx . Vrijeme ce pokazti kolko sam bio u pravu, nije mi namjera drukanje i poziv na kupnju, samo repliciram kolegi Techmanu. Pozdrav svim JDPL-cima.[thumbsup]
Ja sam jos uvijek u minusu, no ne zalim se. Bilo bi bolje da ljudi pocnu razmisljati poput Techmana i ostalih dugorocnih investitora. Nagradno pitanje:
Sto bi se dogodilo kad bi mali prestali prodavati nakon sto se veliki istresu?[proud]
Trziste je dobro, prognoze su dobre, zarada ce biti veca i ne vidim razloga za paniku. I sam se ponekad zapitam jesam li ja normalan sto pratim forum i dionice svakodnevno. Covjek bi pomisio da sam tu “stoljecima” a ono u JDPLu sam tek mjesec-dva!
Interesantan intervju:
Shipping Navigates A Downturn
DryShips’ CEO says the need to move commodities and products keeps shipping steady.
2007-12-04
http://www.forbes.com/video/?video=fvn/business/da_dryship120407
[cool]
Shipping News » International News
Iron ore dynamics put ocean freight rates in flux
Friday, 14.12.2007, 12:39am (GMT)
The demand for bulk commodities like iron ore and coal play a major role in dictating bulk ocean freight rates. The outcome of negotiations for a benchmark iron contract or the fate of mining giant Rio Tinto could dramatically impact demand and rates for bulk ocean freight in 2008. The biggest driver of demand of bulk ocean freight is China’s steel industry, which is currently negotiating its benchmark iron ore contracts. ]Iron ore prices could rise 25% starting April 1, 2008,[/u] according to a Reuters poll of 12 analysts, with some looking for a 50% hike in iron ore prices.
pozdravio bi sve sudionike ovog izuzetno zanimljivog foruma!
molio bi nekog da izračuna target price za idućih 12 mjeseci, mslim da bi to mogla bit zanimljiva diskusija
ako pogledate TA momentum je tek presao iz nule u pozitivno. za one koji neznaju to je buy signal. isto tako je i ema s bollingerom tek na sredini sto bi trebalo znaciti da ima prostora za rast. bas da vidimo koliko TA vrijedi kod nas u sljedecih par dana. isto tako je i BDI poceo rast +0.13
ako pogledate TA momentum je tek presao iz nule u pozitivno. za one koji neznaju to je buy signal. isto tako je i ema s bollingerom tek na sredini sto bi trebalo znaciti da ima prostora za rast. bas da vidimo koliko TA vrijedi kod nas u sljedecih par dana. isto tako je i BDI poceo rast +0.13
Vidim , sve pršti od analiza.
Možete li mi , molim Vas , izračunati efekt dry dockinga Don Frane Bulića na TA momentum i Bollinger ?
To je inače brod s trenutačno najboljim T/C om (ali to nije dio tehničke analize).
I kako ce istresanje velikih igraca utjecati na TA? Ovdje imamo povlacenje ili ako vec netko hoce kapitalizaciju, tako da TA bas i neme smisla. IMO.
Joj, Pero, ajde pricekaj malo…
Lagano se povlače veliki nalozi s prodaje maknuto je 600+ komada iz prvih pet
Najvjerojatnije navlače kupnju pa da se onda mogu istresti jer da su ostali ti nalozi nebi bilo pomaka nigdje nego bi morala cijena lagano kliziti dolje da se oni istovare.