Povrh toga zbog zagusenost vecine luka za rasute terete na ukrcaj/iskrcaj se u prosijeku ceka 16 dana ???? sto znaci da je dio brodskih kapaciteta blokiran i ne u funciji transporta, dakle daljnji porast potraznje novih brodova.
Derbyshire, prvo, hvala na iscrpnom odgovoru. [thumbsup]
Nadalje, ako smijem nastaviti po istoj temi, da li je uobičajeno da je danas svaki dugoročniji ugovorom pod profit sharing klauzulom? Koliko volatilnost brodarskih indeksa utječe na stavke p/s klauzule? Da li je volatilnost obrnuto proporcionalna s fisknim prihodom vlasnika (veća volatilnost -manji fiskni prihod)?To je vjerovatno isto kao i u bankarskom biznisu i dugoročnim kreditima – imaš promijenjivu ili fiksnu kamatu. Fiksna je skuplja (što su referentne – LIBOR npr. promjenjivije) i ne može biti fiksirana duže od 5 godina. Pretpostavljam da isti zakoni logike vrijede i sa p/s.
Po drugoj temi, ima li zainteresiranih da (sinergijski) napravimo neku vrstu tablice za i protiv revalorizacije ovako volatilne imovine kao što su brodovi? Veća mogućnost zaduženja (koliki bi bio odnos DUG/IMOVINA(ili kapital+rezerve) kod ATPL kad bi imovina bila relano iskazana?), viša amortizacija, manje raspoloživo za raspodjelu dividende vlasnicima,…
Hvala
[quote=shogun]
……..Imamo investitora koji čuči u tri brodara i povodi se za ova dva čimbenika. Kod JDPL ne vjerujem da može bitno utjecati više na dionicu, ali kod ATPL ima cca 6500 kom. HPB je svjestan potencijala ove dionice i ne vjerujem da ga želi ispucati kroz par blokada početkom mjeseca. Tako da ne očekujem bitniji skori rast tj. probijanje 780-800kn. Drugo mišljenje?
……Za njih bi bilo idealno da se cijena zadrži do početka godine gdje se očekuju novi rekordi BDI-ja, ako tržište nastavi rasti nikako nemaju potrebe lupati po ovoj dionici koja im je sada zlatna koka. Moguće da im se pridruži neki prijateljski fond.
[/quote]
Cit: Rovi: Kako zadnjih mjeseci fondovi nisu pretjerano aktivni svi smo vec zaboravili sto oni mogu napraviti od odredjene dionice, samo kad se odluce na to.
Hpb invest skuplja snage koje ce moci ovo napucati prilicno visoko.
Sada znamo da je JDPL podcijenjen i dosta ispod fer vrijednosti.
No, na kraju 1.kvartala slijedece godine mislim da cemo govoriti o precijenjenosti JDPL-a, a sve zahvaljujuci HPB-u kojem ce ovo biti jedna od glavnih uzdanica u slijedecoj godini.
Slažem se sa gore navedenom rekapitulacijom uz još jedno pitanje: što ako – a to je na forumu više puta spominjano – JDPL do kraja godine poveća flotu ili to najavi (svi znamo da su puni casha) ?
sakai:
”
I jesu, vrlo vjerojatno. HPB ima politiku zajednickog skrbnickog racuna za SVE fizicke osobe.
Medju njima se lako nadje nekoliko daytradera. No nis se vi ne brinite sve bu to u redu. prije ili kasnije.
”
Mislim da se prije radi o skbničkom računu nekog tko je već izašao po imenom i prezimenom iz ove dionice. (KF)
Meni jako loše zvuči kad on izlazi iz brodara. Na njima je zaradio inicijalni kapital s kojim je kasnije poharao Hrvatsku i regiju.
kolega, znate li kad KF izlazio iz ATPL, a gdje je sad cijena.A drugo pitanje je kad je on ulazio u JDPL…?
Doticni izlazi iz JDPL jer mu je target dostignut, možda je prebacio na Aures,….
IMHO mene to upšte ne brine, zbog JDPL se pretvaram u malo dugorčnijeg ulagaca, da mi ne bi bilo žao, kad bi prodal na 1000, a za par mjeseci mogo bi za 50% više.. Tolko je bilo napisanog o brodraima i prespektivi u narednim godinama, da nema svrhe to ponavljati, kad se pravi parelela sa sektorom, JDPL je dosta diskontiran, ali nece to još dugo trjati, sacekajmo GI, oko 20.1.2008 bi moglo bit jako veselo….[proud]
[………………. sacekajmo GI, oko 20.1.2008 bi moglo bit jako veselo….[proud]
[/quote]
Ne shvaćam povod veselju – GI u to doba sigurno neće biti gotov.
Možda ipak znaš nešto što stoka sitnog zuba ne zna ??
jedno pitanje: što ako – a to je na forumu više puta spominjano – JDPL do kraja godine poveća flotu ili to najavi (svi znamo da su puni casha) ?
Nije realno. Brod se ne kupuje u robnoj kuci za cash ili na karticu. Za JDPL kao firmu u drzavnom vlasnistvu vrijede druga pravila nabave. Do Nove je pre malo vremena.
ŠPANCIR: ” jedno pitanje: što ako – a to je na forumu više puta spominjano – JDPL do kraja godine poveća flotu ili to najavi (svi znamo da su puni casha) ? ” Nije realno. Brod se ne kupuje u robnoj kuci za cash ili na karticu. Za JDPL kao firmu u drzavnom vlasnistvu vrijede druga pravila nabave. Do Nove je pre malo vremena.
Slažem se!!
Najava moguće kupnje možda, ali realizacija nikako
[bye][bye]
Bare: ” Goran8: ” Dionica super, perspektiva super, firma super, likvidnost briljantna. Izgeda da je previše onih koji u zadnjih 2 mjeseca imaju strategiju + 10 do 15% zdrpi i briši. Nevjerojatno. ” Pa takvo nam je tržište ,šta mi tu možemo. [cool] Al sve to bude dobro.[thumbsup] ” Zbog takvih je dionica i padala. Dobro pročitajte postoje oko 20. do 24. listopada pa onda od 05. do 14. studenog o.g. pa ćete vidjeti tko druka gore, pa dole, pa gore, pa dole, a vi im još i zahvaljujete na informacijama.
Pa normalno da zahvaljujem jer su mi puno pomogli u ispravnom vrednovanju brodarskih dionica,a kolega tko ne zna surfati po valovima neka se opusti i pogleda rez za 2-3 godine,a ne svaki dan na forumu gubiti vid zureći u monitore i nervirati se za dnevne,tjedne i mjesečne oscilacije cijena.[cool]
Ma odakle stalno ovi nalozi, ovo je bezveze i obična igra fondova, tko se sad iskrcaje KF nije, SG nije pa tko onda?