Ovo izgleda interesantno
http://www.jadranbrod.com/modules.php?name=News&file=article&sid=15787
Točno je da smo svojedobno bili zainteresirani za kupnju Jadroplova i tu svoju namjeru izrazili smo pismom namjere, no Hrvatski fond za privatizaciju natječaj je poništio, a kasnije su se tržišni uvjeti toliko promijenili da je i naš interes opao.
ANTE JERKOVIĆ, PREDSJEDNIK UPRAVE ATLANTSKE PLOVIDBE
Jer su im preskupi,ali mislim da ih i kupe da ne bi pogriješili,još uvijek je ovo isplativa investicija pogotovo jer je sad tek na 0.675 BV. A uzmimo u obzir da se brodari na svjetskim tržištima ( na kojima sudjeluju i naši) trguju na 1.5 – 2 BV trenutno.
Kakva je trenutačno situacija na svjetskom brodarskom tržištu?
– Kriza u svjetskom pomorstvu završila je 2003. i to na način kako ni najveći poznavaoci tržišnih kretanja nisu mogli sanjati. Vozarine su na pojedinim rutama skočile i do 1000 posto u manje od godinu dana.
Zahvaljujući tome brodari su se brzo oporavili od višegodišnje krize. Nitko nije očekivao da će tako nerealno visoke vozarine moći dulje potrajati, pa se tržište stabiliziralo na zadovoljavajućoj razini koja još omogućuje pristojne zarade. Sve prognoze govore, promatrajući dugoročno, o postupnom padu tržišta, no svi se također slažu da će godine relativno dobrog tržišta još potrajati.
Poznato je da je glavni generator tih tržišnih kretanja ekspanzija gospodarstva NR Kine, tako da je sama Kina morala namjerno smanjivati stopu rasta jer logistički nije mogla pratiti količine roba u uvozu i izvozu.
Imamo i novu gospodarsku zvijezdu koja se pojavljuje na obzoru. To je Indija koja će u narednim godinama preuzeti ulogu što je danas ima Kina.
Ovo je iz trećeg mjeseca kada su se vozarine tek zahuktavale.Situacija je sada nevjerovatno promijenjena,ali UP UP UP!
EPS Q1=9.40.
Pesimisticna dobit na kraju godine X 4 jer ce dobit Q2 biti strasna a vozarine nece tako roknuti u Q3 i Q4, s tim da imaju novi brod, pa proda brodo;
Uglavnom P/E leading recimo da je 37.6
Sa cijenom od 550 P/E je 14.6.
Aries Maritime Greece-P/E=16.47
Za druge nisam nasao.
Uglavnom sve ispod 700 je bagatela
Fundamenti su jasni. Dobit bi na kraju godine trebala biti i više od 1Q x 4 od redovnog poslovanja, jer vozarine nastavljaju rasti, režu se neki troškovi a tu su još i izvanredni prihodi od prodaje brodova o čemu više imate na prethodnim stranicama. Nebi me iznenadilo ni da neto dobit do kraja godine bude oko ili čak iznad 100 miliona kuna. Naravno svašta se može još događati do kraja godine ali po sadašnjoj situaciji cijena dionice JDPL je na ovim razinama PODCIJENJENA.
Točno je da smo svojedobno bili zainteresirani za kupnju Jadroplova i tu svoju namjeru izrazili smo pismom namjere, no Hrvatski fond za privatizaciju natječaj je poništio, a kasnije su se tržišni uvjeti toliko promijenili da je i naš interes opao. ANTE JERKOVIĆ, PREDSJEDNIK UPRAVE ATLANTSKE PLOVIDBE Jer su im preskupi,ali mislim da ih i kupe da ne bi pogriješili,još uvijek je ovo isplativa investicija pogotovo jer je sad tek na 0.675 BV. A uzmimo u obzir da se brodari na svjetskim tržištima ( na kojima sudjeluju i naši) trguju na 1.5 – 2 BV trenutno.
Pila naopako?
EPS Q1=9.40. Pesimisticna dobit na kraju godine X 4 jer ce dobit Q2 biti strasna a vozarine nece tako roknuti u Q3 i Q4, s tim da imaju novi brod, pa proda brodo; Uglavnom P/E leading recimo da je 37.6 Sa cijenom od 550 P/E je 14.6. Aries Maritime Greece-P/E=16.47 Za druge nisam nasao. Uglavnom sve ispod 700 je bagatela
Slažem se
EPS Q1=9.40. Pesimisticna dobit na kraju godine X 4 jer ce dobit Q2 biti strasna a vozarine nece tako roknuti u Q3 i Q4, s tim da imaju novi brod, pa proda brodo; Uglavnom P/E leading recimo da je 37.6 Sa cijenom od 550 P/E je 14.6. Aries Maritime Greece-P/E=16.47 Za druge nisam nasao. Uglavnom sve ispod 700 je bagatela
Točno,pogotovo da je sve ispod 700 bagatela – jer vrijedi cca 900kn,a kako su brodari na 1.5 BV ili po nekima cak na 2 BV – nije nemoguće ni da ode do kraja godine na 1500 – 2000kn