JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vljada1111,
il drukas il nemas pojma
Cudno, ti si u brodarima, a racunas P/E i P/S?
-Sto se tice ovih pokazatelja, vise nego kod jedne industrije treba gledati buducnost
Da se predvidja pad vozarina vise od 50% u osnosu na sadasnje razine dionica bi i po p/e 4 i p/s 1 bila vjerovatno preskupa.
– Kad se vrednuje brodarska kompanija, onda se mora uzeti u obzir ciklicnost, no ovo sto ti trkeljas je obicno drukanje i ovakvi kruti zakljucci na temelju 2 pokazatelja je obicni amaterizam, imho
[smiley1]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

@vlad

Meni nije jasno onda iz tvoje tvrdnje slijedece, cinjenica je da brodari prodaju borodove a prodaju ih po trzisnim cijenama. Milsim da je u 2007 skoro svaki nas brodar prodao bar jedan brod. Zatim obnavljanje flote kupnja ili prodaja je takodjer dinamicna nije staticna cijelina, svi vise manje svoj profit ulazu u obnovu flote jer je to najlogicniji sektor za plasiranje njihove dobiti. I na poslijetku ja vidim izravnu uzorocno – posljedicnu vezu izmedju cijene vozarina sto je primarni izvor prihoda svakog bordara s trenutnom cijenom flote,iz ovoga se da zakljuciti da je NAV referentan.


Vljada1111, il drukas il nemas pojma Cudno, ti si u brodarima, a racunas P/E i P/S? -Sto se tice ovih pokazatelja, vise nego kod jedne industrije treba gledati buducnost Da se predvidja pad vozarina vise od 50% u osnosu na sadasnje razine dionica bi i po p/e 4 i p/s 1 bila vjerovatno preskupa. – Kad se vrednuje brodarska kompanija, onda se mora uzeti u obzir ciklicnost, no ovo sto ti trkeljas je obicno drukanje i ovakvi kruti zakljucci na temelju 2 pokazatelja je obicni amaterizam, imho [smiley1]

pročitaj moje postove i pomno iha analiziraj.
nisam siguran da si dobro upućen u problematiku cijena brodova i vozarina.
@ boldano: uzmi klarksone, analiziraj cikluse vozarina i pokušaj izvući zaključke.
napomena: u svom mag. radu dokazana cikličnost brodarskog tržišta bila je temelj za procjenu poslovnog rezultata brodogradilišta.
inače sam mr. oec, specijalnost fin. analiza i fin.management.
k tomu, i dipl.ing.stroj.

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

…………..The Handies, though, seem to be living a life of their own and even the Handymaxes in the Atlantic, where a 44,000 dwt unit is reported to have been booked for a trip from the Black Sea to the Far East in the low/mid US$ 60,000 daily. The US Gulf continues to prosper with the lack of tonnage there suggesting that there is more to come of a positive nature for owners in the area……………….


vljada

Ja ti necu reci sto sam ja,

Al cu ti jos jednom reci, ovaj put pristojno-izgleda da si napisao u dobroj volji, nisi u pravu sto sto se tice onih pokazatelja

Btw, uzmi knjigu kako se radi procjena vrijednsti kod ovakvih industrija
i na kraju jesi izracunao koliko bi morale biti vozarine da je JDPL preskup na ovim razinama te na temelju cega procjenjujes pad vozarina, ako svi clanci koje sam prociato govore o mirnom moru za bulkere u duzem vremenskom razdoblju?

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


ne, kolega, vi niste objektivni. i niste, vjerojatno, upoznati s fluktuacijama cijena brodova. ja sam u tom biznisu već 20-tak godina. stoga, danas NAV=X, a već za dvije godine NAV=X/2. zato NAV kod brodara nije referentan. ono što će se gledati za 2-3 godine ( a gledat ćete onda i svi vi koji sada iz razumljivih pobuda preferirate NAV) je P/S i P/E. ove multiple je zato uputno razmatrati već danas i ja to činim. u razdoblju od 5. do 9. mjseca ove godine jdpl se tržio po 450-550 kunića. samo toliko, unatoč najavama lijepe perspektive bulker vozarina. i mislim da nije bilo jaukanja i vikanja da mu je realna cijena 1xxx ili čak 2xxx kuna. što manje drukanja, to više prostora za pristojan i prihvatljiv rast. imho.

pa naravno da nisam objektivan cim sam ulozio u brodare!!!! Svatko tko kaze drugacije mulja…Kako sam i sam naglasio prilikom ulaganja treba imati i viziju (il mastu, procjenu kako god hocete). Ono sto vi radite jest tipicno za tehnicare – proracuni, analize, bez imalo intuicije….

Da ste vi na mjestu uprave Atlantske nikad ne bi ulozili u brodove u najgore vrijeme, a sada ih svi hvale kako su promucurni bili. Kazem opet, moglo bi se to dogoditi sto vi kazete i prije dvije godine, a moglo bi se dogoditi i poslije. U tome je sva car. Vi percepcije zasnivate na minusu, ja na plusu.

Trenutno je situacija kakva jest brodari se trze po NAVu. Sutra ce mozda biti drugacije, sve je zakon ponude i potraznje.. no evo, kad vec panicarite ja bum otkupio JDPL od vas po tih 450-500 kn.

Kad ste vec toliko u businessu, sigurno znate koliko su cijene brodova i vozarina porasle.

I jos nesto za struku: vozarine se ugovaraju i na duze vrijeme, izmedju ostaloga, a ne samo na spot
[smiley2]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Da se predvidja pad vozarina vise od 50% u osnosu na sadasnje razine dionica bi i po p/e 4 i p/s 1 bila vjerovatno preskupa. [smiley1]

ne bi, kolega, jer p/e 15-20 i p/s 2 nisu toliko dramatični.
samo malo elementarne aritmetike i logike ne bi bilo na odmet na temama brodara i građevinara.[smiley10]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

Dragi moj vlad.
Nemoj se razbacivati titulama sa mr.sc. jer to ti u ovoj indusrtriji nista ne znaci, pogotovo ako si sa EFZG.
Radije ako se ides malo hvaliti zavrsi CFA, i ine ispite.

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep


.. no evo, kad vec panicarite ja bum otkupio JDPL od vas po tih 450-500 kn.

aaa, ne, kolega…

na 500 bih ga kupio i ja
[smiley11][smiley11]
i dobro se nakrcao.

uzgred, poznajem stipicu.
@atlantska, ne poznajem jerkovića[smiley3] ali poznajem njegovog netjaka ivu[smiley1]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!


Dragi moj vlad. Nemoj se razbacivati titulama sa mr.sc. jer to ti u ovoj indusrtriji nista ne znaci, pogotovo ako si sa EFZG. Radije ako se ides malo hvaliti zavrsi CFA, i ine ispite.

cfa puno košta, a u hr malo vajde.
imam prijateljicu koja ga je sažvakala, ali nije uspjela prožvakati pds. i, po mojem skromnom mišljenju, u fa nije blizu znanju koje imam ja. uostalom, to se dalo zaključiti iz žagerovih natuknica /komentara.
a samo pokušajte cfa znanja implementirati na hr tržište.
uzgred, ne razbacujem se titulama.
tek sad kažem da sam i mba[smiley7]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!


vipy: ” Da se predvidja pad vozarina vise od 50% u osnosu na sadasnje razine dionica bi i po p/e 4 i p/s 1 bila vjerovatno preskupa. [smiley1] ” ne bi, kolega, jer p/e 15-20 i p/s 2 nisu toliko dramatični. samo malo elementarne aritmetike i logike ne bi bilo na odmet na temama brodara i građevinara.[smiley10]

druze vljada,

napisao sam da brodar i po P/E 4 moze biti preskup!
a za ovo drugo se slazem, stvarno treba malo
“samo malo elementarne aritmetike i logike ne bi bilo na odmet na temama brodara i građevinara”

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


Dragi moj vlad.
Nemoj se razbacivati titulama sa mr.sc. jer to ti u ovoj indusrtriji nista ne znaci, pogotovo ako si sa EFZG.
Radije ako se ides malo hvaliti zavrsi CFA, i ine ispite.

pošteno, svaka čast, bluemane! A zar misli da još ljudi na forumu nema možda i više titule, ali to je ovdje totalno nebitno. Važno je koliko zaista znaš, a titule i naslove čuvajte za prijave na natječaje ili kućne trofeje:-)…

New Report

Close