JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Za Derbyshirea

i moj glas za odmoderiranje Derbyshirea takodjer!

Zahvaljujem svima na podršci. Zapravo, moji postovi su često na granici dozvoljenog prema kriterijima foruma, pa ne vjerujem da će me odmoderirati. Evo, sinoć sam nešto napisao i vidim jutros nije objavljeno. Bio sam napisao da ima konkretnih razloga za cvrkut, ali da ću ih obznaniti kad dokupim ujutro, a da ću razloge cvrkuta reći nakon što dokupim…Nešto u tom kontekstu sam napisao.

Eto, dokupio sam (hvala donatoru), pa ću sada i argumentirati:

Stvar je sasvim jednostavna. Pisao sam već o vrijednosti flote Jadroplova. Bilo je i onih koji se nisu slagali. Vidim danas ti isti pričaju u superlativima o vrijednosti jednog drugog HR brodara upravo kroz vrijednost flote. I u pravu su (sada). Odmah nakon ovog posta napisati ću im (mu) da su u pravu kad tako valoriziraju brodarsku kompaniju. NAV je jedina prava analiza koja kaže ŠTO kupiti (govorim o brodarskim kompanijama da ne bi bilo zabune), a fazan je na jednoj drugoj temi lijepo napisao kako tehnička analiza pomaže pri odluci KADA kupiti. Još kad ne bi bilo IPO-a, izbora, manipuliranja novinskim člancima itd sve bi bilo puno jednostavnije osloniti se na TA. Ono što je mene praksa naučila je da kad sam u nešto siguran da ne liparim (kao što kolega wiking kaže), jer 2 i 2 uvijek daje 4 samo nekad prije nekad kasnije (basil, baš mi se sviđa ova tvoja parola[smiley2])

Da se vratim na vrijednost flote, zastranio sam malo [smiley7].

Prije nepuna dva mjeseca 07/09 mogli smo pročitati članak u Slobodnoj Dalmaciji o vrijednosti flote Jadroplova. Intervju s predsjednikom uprave Jadroplova.

Flota je tada vrijedila 220 milijuna usd. Dionica je bila debelo podcijenjena i sa 505 kuna (07/09/2007) došla na cca 650 kuna do kraja mjeseca (sve bazirano na vrijednosti flote od 220 milijuna usd), što je i zadnja vrijednost flote koju smo čuli od nekog iz Jadroplova.

Koncem svakog mjeseca sve vodeće S & P brokerske kuće revidiraju vrijednosti brodova, tako da sam ja postao već nekoliko puta vrijednost flote od 345. Tu sam čak s nekim članovima foruma lomio koplja da jesam ili nisam u pravu.

E pa sad javno priznajem, nisam (više) u pravu. Vrijednosti su još veće. Najfriškije korigirane. Uz pretpostavku da u Q3 Jadroplov nije zaradio ni centa i da se obveze nisu ništa smanjile NAV je puno veći od trenutne cijene dionice.
A Jadroplov je zaradio i obveze su se smanjile…A vrijednost flote se povećala. I to od jučer za nekih 10-ak miliona dolara. Konkretnu analizu za JDPL flotu napraviti ću kad ulovim malo vremena, samo ću povući paralelu da je Panamax (bitno za jednog drugog HR brodara) početkom prošlog tjedna vrijedio 90 milijuna usd, a zadnji je prodan za 103 milijuna usd, a sličan odnos je i kod handymaxa…

Ne bih urednicima PD-a htio zadirati u posao, ali možda nebi bila loša ideja da naprave jedan intervju s vodećim ljudima hrvatskih brodara, tako da vrijednost flote postane transparentnija širim masama, a ne da se vrijedne informacije šire forumskim kanalima. Sjediti i čekati, a da vam vrijednost imovine u 2 mjeseca naraste 1xx (stotinu i …) milijuna dolara ne dešava se baš često. Očito bi ljudi bili voljni reći štogod o vrijednosti svoje flote jer su isto učinili i prije 2 mjeseca:
Vaš link

Pozdrav svima. Derby

Slažu se nalozi iznad obrane[smiley1]

dr. Leone Glembay, sin Ignjata i prve supruge rođ. Basilides – Danielli (38 godina)

Najbolje ponude [ JDPL-R-A ] Kupnja Cijena
23 773,01
33 773,00
3 769,00
37 766,00
1020 765,00 Cijena Prodaja
774,99 169
775,00 648
776,00 119
779,99 60
780,00 170

dr. Leone Glembay, sin Ignjata i prve supruge rođ. Basilides – Danielli (38 godina)

CiT: Derbyshire: ….Eto, dokupio sam (hvala donatoru), pa ću sada i argumentirati

Učinio isto , iako sam se lomio – ne zbog JDPL.
Rasprodao ostatke HT i dokupio.
Jednostavno , mislim da HT kratko – i – srednjeročno (najviše zbog drhtavih ručica) nema potencijal rasta poput ove dionice.
Razloge je objasnio Derbyshire.


Ne bih urednicima PD-a htio zadirati u posao, ali možda nebi bila loša ideja da naprave jedan intervju s vodećim ljudima hrvatskih brodara, tako da vrijednost flote postane transparentnija širim masama, a ne da se vrijedne informacije šire forumskim kanalima.

podrška odmoderiranju Derbyshirea. i podrška inicijativi za kakav članak/interview s brodarskim meštrima. općenito su firme vani puno transparentnije od naših, a za veću transparentnost naših bi ih mogli malo novinari poškakljati.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

U Lloyd’s List-u je izasao clanak o analizama narucenih novogradnji u Kini s posebnim osvrtom na sektor suhog tereta. Bojazan je (sasvim opravdan) da ce dobar dio novogradnji narucenih u Kini kasniti, a neke od njih nikad ni nece biti isporucene.
Naime zadnjih godina u Kini nicu brodogradilista kao gljive poslijje kise. Suludo stanje u brodarstvu dovelo je do pojave da brokeri putuju po svijetu(citaj daleki istok mahom) i ugovaraju novogradnje sa brodogradilistima u izgradnji (ili jos i prije nego je izgradnja pocela). Nerijetko je upravo ugovor o novogradnji prvi korak u izgradnji brodogradilista. To je prije nekoliko godina bilo nezamislivo, kad su ti isti brokeri obilazili brodogradilista i procjenjivali njihove reference liste i proizvodne kapacitete.
Nevolja je sto velik dio tih novih brodogradilista nema “know how”, nego uce u hodu, a to je SPOR proces. Jednako tako postoji problem u isporuci glavnih motora (ME) ali i celika za vec postojece narudjbe. Mnogi od tih projekata su u kasnjenju, a od nekih su brodari cak i odustali zbog neodgovarajuce kvalitete…

Kako je dio tih ugovorenih brodova vec unaprijed dat u charter[smiley7] bit ce poremecaja na trzistu posebno u segmentu suhog tereta koji zbog vec mnogo puta spominjanog ugljena i zeljezne rudace za Indiju i Kinu ne pokazuje znakove usporavanja, vec dapace…

E tu dolazimo do zakljucka da ce postojeci brodovi donositi lijep prinos njihovim vlasnicima, pa stoga i ja dokupih danas ponovo …..

pozdrav

podebljah se i ja malo, kad se već daje jeftino

Prodaja se gadno podebljava i tiska cijenu dole. E da su nam sad oni prometi od srijede a ovako kupnja izgleda mršavo.


Prodaja se gadno podebljava i tiska cijenu dole. E da su nam sad oni prometi od srijede a ovako kupnja izgleda mršavo.

Koristi se trenutna situacija na marketu pa se skuplja kolko se jeftino može, ne bi se iznenadio da se još pojaca prodaja, fiktivna naravno…Kad ova panika prestane, idemo preko 800… Tako jeftin JDPL , a ja bez kune…[smiley3][smiley1]


primus: ” Prodaja se gadno podebljava i tiska cijenu dole. E da su nam sad oni prometi od srijede a ovako kupnja izgleda mršavo. ” Koristi se trenutna situacija na marketu pa se skuplja kolko se jeftino može, ne bi se iznenadio da se još pojaca prodaja, fiktivna naravno…Kad ova panika prestane, idemo preko 800… Tako jeftin JDPL , a ja bez kune…[smiley3][smiley1]

Nazivati sebe Optimistom uz ovako pesimistične izjave…..Vrijednost flote raste , vozarine stabilno visoke , prihodi neovisni o izborima , dolazi privatizacija……………

New Report

Close