JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ja sam usao na 820kn i pobjego mi dokup u petak jer sam bio pohlepan pa sam lipario[smiley7].Eh da mi se rijesit te pohlepe[smiley16]

više boli kada drugome raste, nego li kada tebi pada

drchip:

Čini mi se da niko ne uzima u obzir šta se dešava kod nas zadnjih sedam dana.
Osobno mislim da ide još dole čak do 700kn. Ja budala kupio na 800 kn i mislio povoljno.

Pozdrav, i svima puno sreće ( kao i meni s ovom dionicom )
ja se isto krcao na 780

Kolega, pa kaj je s vama, na 800 je dobra kupnja. ja kupoval cak na 840 neki dan, dosta dokupio u utorak na 780 i sumnjam da ce niže, neko se lijepo nakrcal na 780, ja mislim da ne bez veze…[smiley2][smiley2]

Budaletina s crknutim dabrom na glavi, uvijek u sačekuši!


Kod TA koje sam stavio, ja stavljam svoja predviđanja na osnovu i FA i TA.

Pukao bih da se ne oglasim na ovo. Zaboravili ste i trecu analizu a to je pouzdan “cvrkut” koja je kod nas ipak naj uspjesnija dok “inside information” nije kaznjiv (bar u praksi). Ne pisem ali vas pratim. Pozdrav starim kolegama.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

kolega Techman – pa mogli bi barem jedan post tjedno – mene se doima Vaše shvaćanje i poznavanje brodara na osnovu kojih sam se malo i poveo pa podebljavao pozicije…


Adler: ” Kod TA koje sam stavio, ja stavljam svoja predviđanja na osnovu i FA i TA. ” Pukao bih da se ne oglasim na ovo. Zaboravili ste i trecu analizu a to je pouzdan “cvrkut” koja je kod nas ipak naj uspjesnija dok “inside information” nije kaznjiv (bar u praksi). Ne pisem ali vas pratim. Pozdrav starim kolegama.

Pa kolega Techman treba samo malo drugačije čitati i vidjeti ćete da je “cvrkut” već uključen u FA + TA = FATA!

Hogar vozi Volvo

Treba nam jaki fond za 1500 kunića, nadam se da je zakoračio u ovom zadnjem trgovinskom danu. Dionica ima potencijal, nek’ me JDPL prvi put ugodno iznenadi sa FI za kvartal. A i aureusu nebi loše došlo da odigra brzopoteznu na ovom brodaru.

Zahvaljuem kolegi Adleru za TA.

ja bi molila da se Derbyshire odmoderira. hvala 🙂


ja bi molila da se Derbyshire odmoderira. hvala 🙂

I ja dajem glas

moj glas za odmoderiranje Derbyshirea takodjer!

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Ja bih načelno zamolio moderatore da se u kratkom roku odmorerira svaki novi član čim se vidi da piše ozbiljno i konstruktivno. Konkretno smatram da se to može procijeniti već u prvih 20-ak postova…

Ovo je o.t. pa molim da prebacite gdje spada.

Evo malo novih vijesti:

Handy sector expected to bounce back Dry cargo
Rajesh Joshi in New York – Monday 5 November 2007

CONSOLIDATION seemed to be the flavour of the week in handy dry bulk freight rates, but this did not prevent the market from rising some more, writes Rajesh Joshi in New York.

The rise belied the massive tumble taken by the capesize market, which in turn sent share prices skidding across the listed dry bulk sector.

The Baltic Handysize Index stood at 3,170 on Friday, falling just 59 points since Monday.

If anything, the performance of the handy sector last week underscored analysts’ view that the correction in capesize freight rates was an artificial event brought on by punters manipulating their futures contracts and making a quick buck in the share market on the side.

The average of all routes increased, but by a modest $250 per day. Nonetheless, in a week when the dry bulk sector as a whole took a bath, at least as viewed from the mainstream perspective, this was an impressive performance indeed.

Freight rates are expected to rebound further from last week’s decline, supported by continued demand for grains, coal and iron ore from India and China, and as a result of limited supply of dry bulk tonnage for this size of vessel.

The average of all routes was primarily affected by developments in the western hemisphere. The round voyage quote in the Atlantic basin was $71,250 per day, which represented a decline of $1,000 over levels a week ago.

However, any suggestion that this represents a market slowdown was quickly quashed when one looked at fixture reports.

The 2004-built, 56,062 dwt Dubai Ambassador commanded a rate of $85,000 per day from a Western Bulk Carriers charter, with delivery in Longkou and redelivery in the Black Sea.

The resolute bullishness of the market kept shining through in period fixtures.

The 2007-built, 55,000 dwt newbuilding Namrun fetched $62,500 per day on a two-year charter with South Korean interests, with delivery ex-yard in China and redelivery worldwide.

A $70,750 per day rate was agreed on the 2002-built, 52,370 dwt Ince Inebolu for an 11-13 month contract with Chinese charterers, with delivery in Japan in the second half of November and redelivery worldwide.

The 2006-built, 53,688 dwt Serenity 1 fetched $75,000 per day from an unspecified grain house for a four to six month time charter, with delivery in Lianyungang and redelivery worldwide.

Danas će biti zanimljiv dan na burzi, sve je moguće

Evo ovo je dio clanka iz jutarnjeg o Podravci i Agrokoru.
Vlada priprema i novi model privatizacije koji podrazumijeva osnivanje nekoliko zatvorenih investicijskih fondova (ZIF) u koje bi ušle dionice vrijednih hrvatskih kompanija. Ti bi ZIF-ovi na kraju završili u rukama građana putem inicijalne javne ponude njihovih dionica. Polančec priznaje kako se razmišlja i o tome da dio državnog udjela u Podravki završi u takvom fondu.
Koliko se sjecam; bilo je spomenuto i prije u novinama da ce JDPL ici u jedan od ZIF-ova; a cini se da ce to postati vrlo skoro aktualno.
[smiley9][smiley9][smiley9]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!

New Report

Close