JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

THOMAS SCHULTE je naručio kontenjeraša od 3.600 TEU-a za 57.5 mil usd

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

JIN KANG 50.212 2001 MITSUI B+W 6S50MC-C
C 4X30 SS 8/06DD 8/04 USD 53.9M SOLD TO MISTRAL TURKEY

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije


JIN KANG 50.212 2001 MITSUI B+W 6S50MC-C C 4X30 SS 8/06DD 8/04 USD 53.9M SOLD TO MISTRAL TURKEY

GLOBAL TREASURE 48.821 2004 IHI SULZER 6RTA48T
C 4X30 SS 12/08 DD 3/09 XS USD 50M SOLD TO VIETNAMESE BUYERS

‘St.Paul’ 1994 40926 dwt dely Marmara 14/15 May trip via PG redel PMO $43000 daily – cnr zaključen u time charteru

http://www.jadranbrod.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=2479

Bez obzira na pozitivan razvoj događaja, cijena se očito ne miče izvan okvira 500-550 kn. Očito se čeka 2Q kao konačna potvrda rasta tržišta.

Znalo se (prema procjenama analitičara još pred dvije godine) da će ove godine biti ludilo u prijevozu suhih tereta (temeljem podataka o ukupnoj nosivosti svjetske flote, ugovorenim novogradnjama i kapacitetima svih svjetskih brodogradilišta, te temeljem procijenjenih potreba Kine i Indije), no sumnjam da je itko mogao predvidjeti ovakav rast. BDI izlazi iz grafikona (i to u vrijeme kad je obično padao!), kako Shogun kaže, a cijene dionica svjetskih prijevoznika suhih tereta su porasle 4 – 5 puta. Rasli su i naši brodari (koji su također ”svjetski”, jer rade na svjetskom tržištu), no u ”našim” okvirima, što će reći, do dvostrukog iznosa ili manje. Osobno vjerujem da će se to uskoro promijeniti – ono što vrijedi u svijetu, mora postići svoju vrijednost i kod nas, inače će to netko od svjetskih igrača pokupiti. Ako se to ne dogodi još i prije, ”triger” bi mogla biti procjena Jadroplova – ako se napravi po svjetskim kriterijima (a to Vlada traži), neminovno će se povući paralela i na ostale brodare. Još ako se odluče na izlistavanje na nekoj svjetskoj burzi, to će svratiti pažnju na sve ”naše” brodare, a onda bi moglo biti panike u redovima sadašnjih vlasnika. Kao što sam već jednom pitao na temi ATPL – na kojoj bi se cijeni sadašnji vlasnici osjećali sigurnima od preuzimanja? Na sadašnjim sigurno ne!
U brodarskim dionicama sam već više od dvije godine – ove godine me iz JDPL može istjerati samo privatizacija, a iz ATPL i TNPL, kako sada stvari stoje, ništa!

Na temelju članka 7. Zakona o Hrvatskom fondu za privatizaciju ( N.N. br. 84/92, 70/93, 76/93, 19/94, /ispravak/ 52/94, i 87/96) i članka 20. Statuta Hrvatskog fonda za privatizaciju (dalje u tekstu: „Fond“) te Odluke Upravnog odbora Hrvatskog fonda za privatizaciju Klasa: 024-04/07-03/7 Urbroj: 563-01-01/14-2007-3 od 13. ožujka 2007. godine, Fond upućuje

Poziv za podnošenje ponuda za pružanje usluga procjene vrijednosti poslovanja dioničkog društva JADROPLOV, Split radi pripreme postupka privatizacije Društva

Radi što kvalitetnije pripreme postupka privatizacije dioničkog društva JADROPLOV, Split, Fond ovime poziva zainteresirane savjetnike, procjeniteljske kuće da podnesu ponudu za pružanje stručne pomoći Fondu pri procjeni vrijednosti poslovanja Društva JADROPLOV, Split.

Kratki opis industrije: Društvo JADROPLOV d.d. Split registrirano je u Trgovačkom sudu u Splitu pod MBS:060000041 na adresi Branimirova obala 16, Split. Društvo je registrirano za pomorski prijevoz. Temeljni kapital Društva iznosi 589.202.640,00 kuna i podijeljen je na 1.636.674 dionice pojedinačne nominalne vrijednosti 360,00 kuna. Državni udio u temeljnom kapitalu iznosi 71,08%.
Flota kojom raspolaže Društvo JADROPLOV d.d. Split sastoji se od dva kontejnerska tankera i pet bulk carriera. Starost flote je između 5 i 25 godina. Flota se održava u skladu sa zahtjevima svih međunarodnih klasifikacijskih udruženja. Svih sedam brodova ima ISM (International Safety Management) certifikate.
Uz brodove Društvo raspolaže upravnom zgradom na adresi Obala kneza Branimira 16, Split, ambulantom pomoraca na adresi Dražanac 3, Split te skladištem i radionicom na adresi Komulovića put 5, Split.

Kratak opis traženih usluga: Tražene usluge odnose se na procjenu vrijednosti cijelog Društva JADROPLOV d.d. Split koja će biti podloga za pripremu natječaja za privatizaciju Društva.
Od procjenitelja se traži stručna procjena svih brodova i nekretnina sukladno uvidu u poslovne knjige Društva te sukladno stanju na svjetskom tržištu brodova i kretanju cijena vozarina. Također procjenitelji moraju u sklopu tražene usluge dostaviti stručne projekcije kretanja tržišta brodova i cijena vozarina za slijedećih šest mjeseci do godinu dana. Procjena mora sadržavati usporedbu poslovanja društva Jadroplov d.d. Split u odnosu na poslovanje poduzetnika u regiji i globalno te odnos ugovorenih poslova u odnosu na realne mogućnosti ugovaranja poslova na tržištu obzirom na potražnju i ekonomske i neekonomske utjecaje na poslovanje u svjetskim razmjerima. Procjena mora uključivati detaljnu analizu bilance stanja i računa dobiti i gubitka za zadnje tri godine uz prikaz trenda. Procjena mora biti napisana na hrvatskom jeziku odnosno prevedena po ovlaštenom sudskom tumaču.

Tko može podnijeti ponude: Ponude mogu podnijeti svi procjenitelji koji u svom timu imaju kvalificiran kadar za procjenu brodova, nekretnina i procjenu poslovanja Društva. (odnosno u sastavu tima mora se nalaziti inženjer pomorskog prometa, ovlašteni sudski vještak za procjenu nekretnina te diplomirani ekonomist sa bogatim revizorskim iskustvom). Svi ponuditelji mogu formirati savjetničke konzorcije u svrhu pružanja što kvalitetnije usluge uz uvjet da su ponuditelji nositelji posla.

Sadržaj ponude: U ponudi mora biti navedeno ime odnosno naziv ponuditelja s adresom ureda, brojevima telefona i telefaksa te adresom elektroničke pošte. Ponuda mora sadržavati podatke o ponuditelju odnosno o zajedničkim ponuditeljima s prikazom dosadašnjeg iskustva u projektima u predmetnom sektoru uz navođenje novijih projekata na kojima je ponuditelj sudjelovao. U ponudi moraju biti navedene osobe koje će surađivati na projektu (članovi tima) sa detaljnim životopisima i navedenim projektima u kojima su sudjelovali uz navođenje funkcije u svakom projektu te uz napomenu koje će osobe rukovoditi radom tima i podaci za izravnu komunikaciju s tim osobama.
U ponudi mora biti ponuđena cijena za cjelokupnu uslugu procjene Dru

Shipping Corporation of India (SCI) is planning to invest $280 million in acquiring four container vessels to cater to the rapidly-expanding European and American markets

Admiral

The Mindong Congmao Shipping Industrial Co., Ltd. recently signed a contract with the Germany-based shipping company CONTI to build for the latter eight 75,000 DWT and 57,000 DWT bulk carriers. The project, involving 330 million US dollars, is the all-time largest ship order in southeast China’s Fujian province

Admiral

Ne morate se truditi za Jadroplov, danas vam je sve blokirano zbog EHOS-a, dobro ne baš sve.

Strpljenja treba.


Bez obzira na pozitivan razvoj događaja, cijena se očito ne miče izvan okvira 500-550 kn. Očito se čeka 2Q kao konačna potvrda rasta tržišta.

Mislim da bi to trebalo i puno prije rasti,a dok dodje izvjesce za 2Q cijena ce vec biti debelo preko 700kn

Admiral

New Report

Close