JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Container fixtures

Thursday 25 October 2007

CONTAINERSHIP FIXTURES

Vessel to be nominated (59,300 dwt, 2009 built), 4,860 teu (3,170 teu homogenous, 560 plugs, cellular, gearless, 24), 7 years, worldwide. (APL)

Vessel to be nominated (59,300 dwt, 2009 built), 4,860 teu (3,170 teu homogenous, 560 plugs, cellular, gearless, 24), 7 years, worldwide. (APL)

MSC Lugano (42,795 dwt, 1988 built), Flag PAN, 3,032 teu (2,415 teu homogenous, 100 plugs, cellular, gearless, 21/92), ext 48 months, Asia. (MSC)

Stadt Weimar (37,570 dwt, 2006 built), Flag ABB, 2,742 teu (2,115 teu homogenous, 400 plugs, cellular, gearless, 21.8/88), ext 36 months, Continent, $27,100 daily. (Hapag Lloyd)

Cap Agulhas (23,579 dwt, 2005 built), Flag CYP, 1,740 teu (1,330 teu homogenous, 296 plugs, cellular, geared, 20.5), 70 days, Far East, $18,250 daily. (PIL)

Hansa Regensburg (23,419 dwt, 2008 built), Flag LIB, 1,740 teu (1,330 teu homogenous, 300 plugs, cellular, geared, 20.5/64), 24 months, Far East, $17,900 daily. (Wan Hai Lines)

MarCalabria (23,276 dwt, 1993 built), Flag ABB, 1,684 teu (1,152 teu homogenous, 200 plugs, cellular, geared, 19/49), 45 days, Far East, $18,200 daily. (Gold Star Line)

Rahana (16,500 dwt, 1997 built), Flag ABB, 1,122 teu (812 teu homogenous, 120 plugs, cellular, geared, 18.5/41), 6 months. (CLAN)

Stadt Muenchen (12,918 dwt, 1999 built), Flag ABB, 1,102 teu (650 teu homogenous, 160 plugs, cellular, geared, 20/43), ext 12 months, Caribbean, $12,825 daily. (CMA CGM)

Burak Bayraktar (11,655 dwt, 2002 built), Flag TRK, 858 teu (560 teu homogenous, 100 plugs, non cellular, geared, 16.25/26), ext 2 years, Mediterranean. (CMA CGM)

Uranus (6,541 dwt, 1992 built), Flag ABB, 510 teu (330 teu homogenous, 50 plugs, non cellular, gearless, 16/19.6), ext 6 months, Continent, €6,200 daily. (Unifeeder)

Dette G (5,315 dwt, 1995 built), Flag ABB, 508 teu (281 teu homogenous, 60 plugs, cellular, gearless, 15.5/16.5), ext 5 months, Continent, €5600 daily. (Sea Consortium)

Jummetor (4,950 dwt, 1997 built), Flag MAR, 408 teu (230 teu homogenous, 48 plugs, non cellular, geared, 15.5/16.5), 3 months, Caribbean, $7,800 daily. (Seafreight)

Eline (4,570 dwt, 1985 built), Flag NIS, 356 teu (237 teu homogenous, 25 plugs, cellular, gearless, 14/12), 6 months, Mediterranean, $6,000 daily. (ZIM)

Source: Maersk Broker

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

ovo se ne sali lijepo se pocistilo po 837,838 i to dobar broj dionica[smiley1]

više boli kada drugome raste, nego li kada tebi pada

I kontenjerašima dobro ide

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije


Derbyshire: ” Radi lakšeg snalaženja jednogodišnji time charter za takav brod danas vrijedi 60.000 na dan, a fiksni trošak (operativni + kapitalni) manje od 10.000 na dan. Znači 50.000 čistog na dan x 365 dana…” jer to je bio kostur mog komentara. ” Bog Derbyshire; kako si dobio cifru od 10.000 na dan? Vidim i da drugi za Panamaxe po forumima imaju dosta manje brojeve nego sa kojima ja racunam? Mozda ja grijesim. Pozdrav Leon[smiley9][smiley9][smiley9]

evo podaci jednog izvora o operativnim troškovima, kapitalni ovise o cijeni po kojoj je brod kupljen. Podaci su stari godinu dana i moja je pretpostavka da su troškovi Jadroplova zasigurno veći ali će ti dati sliku.

U Kini ubrzano raste potražnja aluminija, tako da za 2008. planiraju proizvesti 15,2 m t. Za jednu tonu aluminija trebaju uvesti 4 tone boksita iz Indije. Možete izračunati koliko će brodskog prostora biti potrebno za to.

nisam se nadao ovolikom padu pa se nisam uopće ni postavio na kupnju – prilika za dokup koliko hoćeš.
možda i sutra [smiley2]

evo i k/p

jeste li primjetili da je nestalo 15ak k s kupnje koji su bili tamo nekih 5 mjeseci, mislim da će doći do promjene cijene

taj nalog je bio negdje nisko na kupnji i vidio da vise nemoze kupit po toj cijeni… isto se maknulo veliki nalog na kupnji sa LEDA….


jeste li primjetili da je nestalo 15ak k s kupnje koji su bili tamo nekih 5 mjeseci, mislim da će doći do promjene cijene

Taj nalog odnosno nalozi su bili postavljeni na smiješnim cijenama, negdje između 400-500 kuna. Valjda je fond manager (jer radi se o poprilčnoj svoti novaca da bi ju netko držao “zaključanom” u nalogu tolko van marketa) shvatio da ništa od kupnje na tim razinama.


jeste li primjetili da je nestalo 15ak k s kupnje koji su bili tamo nekih 5 mjeseci, mislim da će doći do promjene cijene

Mislim da je bio ravno 10K kom a možda je čovjek odlučio početi lupati po asku kada nitko nije htio njegov po bidu! Naime da ga je dignuo među prvih 5 to bi tako katapultiralo cijenu da ne bi mogao jeftino kupiti a ovako….

Hogar vozi Volvo

Ma nije, to namjerno spuštaju cijenu i koriste ovu mini korekciju da se mogu još jeftino krcat…..

Burza je kocka, ma koliko mi šutjeli o tome........

recimo ja sam razmisljao o tom nalogu i dosao isto do zakljucka da to moze biti velika igra,
hypo se htio istresti, po sto vecoj cijeni, i stavio je nisko veliki nalog tako da su se svi mali gurali ispred njega, a on je sa drugog racuna prodavao, i stvorio privid da ima 20000 na kupnji, u biti je bilo manje od 10 na kupnji. a on prodaje i dize cijenu. sada kad je izasao ne treba mu vise blokirati lovu tamo i maknio je.

New Report

Close