JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

btw Kad ce izvjesce za 3Q


Ali dobro kako nitko da spomene godisnja dokovanja i remonte koje brod mora obaviti da bi imao klasu, odnosno da zadovoljava sve zahtjeve sve brojnijih organizacija koje nastaju da bi osigurale sto vece kriterije prvenstveno u zastiti imovine, tereta i na kraju posade.Moramo biti svjesni da su amortizacije ovih sredstava za rad milijunski, u to trebaukljuciti da je brod “off hire” najmanje 20 pa i do 40,50 dana.O raznim havarijama ne zelim ni misliti jer sam duboko unutra ali ne tako davno… Nadam sve da ce sve biti OK, ali takvi cimbenici mogu puno utjecatti na godisnji izvjestaj ovako male kompanije kao sto je JDPL. Mirno more, i do slusanja…

Apsolutno ste u pravu da u računicu treba uključiti dokovanja i remonte, ali ne radi se o godišnjim dokovanjima kako ste gore naveli. Brodovi Jadroplova klasificirani su od BV-a (Bureau Veritas) i LR-a (Lloyds Registar), a uvijet za dobivanje klase kod oba navedena klasifikacija društava je da brod bude dokovan dvaput unutar intervala od 5 godina. Realno je za očekivati da se brod za remont vadi 30 dana iz ekspoatacije, znači 60 dana u pet godina, što daje godišnje u prosjeku 12 dana. Tih 12 dana + 5 za izvanredne popravke (što s standardno uzima prilikom godišnjeg planiranja) dati će prilično točnu kalkulaciju ako se promatra duži period. Naravno, nas sada zanima Q3 i ukoliko je bio neki remont u tom periodu sav trošak biti će prikazan na tom financijskom izvješću. Koliko ja znam Ist je nedavno bio na popravku u East Londonu, mislim da je to jedini u ovom kvartalu. Zavisno od škvera do škvera i naravno zavisno o obimu radova troškovi dokovanja i remonta kreću se od par sto tisuća dolara pa do milion i više. Naravno, tu ne smijemo zanemariti ni nezarađenu zaradu za vrijeme popravka. Ako bi netko postao dali je Ist bio u redovnom ili izvanrednom bilo bi indikativno za Q3 …A i za Q4 [smiley2]. A Techman bi mogao znati u koji cijenovni razred po pitanju remonta spada Južna Afrika.

*** obrisano ***

Moj posao je na svježem zraku i pojmovi kao što su ROE, NAV, P/B, P/E itd daleko su od moje svakodnevnice [smiley2][smiley1]. Ali budući da je dobar dio mog novca vezan uz dionicu Jadroplova s vremena na vrijeme bacim oko na stanje stvari [smiley1], pa napravim koju kalkulaciju, analizu. I povremeno nešto od toga postam. I mislim da ne treba biti veliki stručnjak za izračunati ROE, klasičnom ili DuPont-ovom metodom.

I još Vas molim da prokomentirate što smatrate krivo u tvrdnji koju sam naveo:
”…dovoljno je povući paralelu da je handymax od 45.000 tona star 5 godina 1998. godine vrijedio 12.5 mil. dolara, a danas isti takav brod vrijedi 72.5 mil. usd. Radi lakšeg snalaženja jednogodišnji time charter za takav brod danas vrijedi 60.000 na dan, a fiksni trošak (operativni + kapitalni) manje od 10.000 na dan. Znači 50.000 čistog na dan x 365 dana…” jer to je bio kostur mog komentara.

Jel može netko dati prognozu trgovanja dionicom Jadroplova za ovaj tjedan koji dolazi, a sve u svjetlu IPO-a Atlantic Grupe, ali također i nadolazećeg izvješća koje svi tvrde da će biti iznimno a treba biti objavljeno između 10-15.11. Možda sam ovaj post trebao staviti na komentare trgovanja, ali nadam se da mi nitko neće zamjeriti. Unaprijed hvala.


*** obrisano *** Moj posao je na svježem zraku i pojmovi kao što su ROE, NAV, P/B, P/E itd daleko su od moje svakodnevnice [smiley2][smiley1]. Ali budući da je dobar dio mog novca vezan uz dionicu Jadroplova s vremena na vrijeme bacim oko na stanje stvari [smiley1], pa napravim koju kalkulaciju, analizu. I povremeno nešto od toga postam. I mislim da ne treba biti veliki stručnjak za izračunati ROE, klasičnom ili DuPont-ovom metodom. I još Vas molim da prokomentirate što smatrate krivo u tvrdnji koju sam naveo: ”…dovoljno je povući paralelu da je handymax od 45.000 tona star 5 godina 1998. godine vrijedio 12.5 mil. dolara, a danas isti takav brod vrijedi 72.5 mil. usd. Radi lakšeg snalaženja jednogodišnji time charter za takav brod danas vrijedi 60.000 na dan, a fiksni trošak (operativni + kapitalni) manje od 10.000 na dan. Znači 50.000 čistog na dan x 365 dana…” jer to je bio kostur mog komentara.

To što je bilo kostur vašeg komentara nema nikakve veze s ROE, a još manje sa petogodišnjim prosjekom.
Ali kao što ste i sami rekli:
“Moj posao je na svježem zraku i pojmovi kao što su ROE, NAV, P/B, P/E itd daleko su od moje svakodnevnice”.
*** obrisano ***

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Jel može netko dati prognozu trgovanja dionicom Jadroplova za ovaj tjedan koji dolazi, a sve u svjetlu IPO-a Atlantic Grupe, ali također i nadolazećeg izvješća koje svi tvrde da će biti iznimno a treba biti objavljeno između 10-15.11. Možda sam ovaj post trebao staviti na komentare trgovanja, ali nadam se da mi nitko neće zamjeriti. Unaprijed hvala.

Ja očekujem blag pad BDI-a sredinom ovog i početkom slijedećeg tjedna, a o izvješću ovisi dosta i želja uprave kakvim da prikaže rezultate. Primjerice, prema današnjim ATH cijenama fuel-a (dospjeće računa za bunker je uobičajeno mjesec dana), samo s jednim brodom na spotu možete imati prikazan milion dolara troška goriva unutar kvartala kojeg želite. Slično je i sa remontom (Ist je bio prije kojih 20-ak dana – znači točno je na nekoj granici) i tu je još x faktora. Jedino što je sigurno kada su fin. izv. u pitanju je da će AGW sa flotom, Q4 2007 biti bolji od Q3 2007, Q1 2008 bolji od Q4 2007, a Q2 2008 bolji od Q3 2008. Možda i dalje od toga, ali zasad je ovo sigurno.

BTW, imam 2 pitanja za forumaše:

1) Koliko danas vrijedi flota Jadroplova?
2) Kolika je godišnja, odnosno prosječna (zadnjih 5 godina) stopa povrata na kapital (ROE)?

Vezano za IPO Atlantic grupe i kretanje dionice Jadroplova imam svoje mišljenje, ali vjerovatno ima kompetentnijih forumaša, pa nka oni prokomentiraju.


Radi lakšeg snalaženja jednogodišnji time charter za takav brod danas vrijedi 60.000 na dan, a fiksni trošak (operativni + kapitalni) manje od 10.000 na dan. Znači 50.000 čistog na dan x 365 dana…” jer to je bio kostur mog komentara.

Bog Derbyshire; kako si dobio cifru od 10.000 na dan? Vidim i da drugi za Panamaxe po forumima imaju dosta manje brojeve nego sa kojima ja racunam? Mozda ja grijesim.
Pozdrav
Leon[smiley9][smiley9][smiley9]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!


1) Koliko danas vrijedi flota Jadroplova? 2) Kolika je godišnja, odnosno prosječna (zadnjih 5 godina) stopa povrata na kapital (ROE)? Vezano za IPO Atlantic grupe i kretanje dionice Jadroplova imam svoje mišljenje, ali vjerovatno ima kompetentnijih forumaša, pa nka oni prokomentiraju.

1. ne znam,
2. ne znam,
3. završetak ovog cirkusa oko IPO Atlantica pozitivno će se odraziti na rast cijena dionica i udjela u fondovima, shodno tome i na cijenu dionice JDPL. Normalno, postoje i drugi utjecaji na cijenu (preslagivanje unutar vlasničke stukture, dokup i sl.) što može zadržati/smanjiti cijenu unutar ove razine.

I love the Smell of Profits in the Morning


Ali dobro kako nitko da spomene godisnja dokovanja i remonte koje brod mora obaviti da bi imao klasu, odnosno da zadovoljava sve zahtjeve sve brojnijih organizacija koje nastaju da bi osigurale sto vece kriterije prvenstveno u zastiti imovine, tereta i na kraju posade.Moramo biti svjesni da su amortizacije ovih sredstava za rad milijunski, u to trebaukljuciti da je brod “off hire” najmanje 20 pa i do 40,50 dana.O raznim havarijama ne zelim ni misliti jer sam duboko unutra ali ne tako davno… Nadam sve da ce sve biti OK, ali takvi cimbenici mogu puno utjecatti na godisnji izvjestaj ovako male kompanije kao sto je JDPL. Mirno more, i do slusanja…

Kolega, sve o dokovanju, remontu, cijenama, potrebnom vremenu te utjecaju na poslovanje JDPL-a imate u vrlo konstruktivnoj i analitičkoj diskusiji koju su tijekom ljetnih mjeseci vodili na vom forumu kolega Techman i drugi vrsni stručnjaci na području shippinga.

Hogar vozi Volvo

JADROPLOV D. D./REDOVNA JDPL-R-A

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 1.034.455 63,20 Zast. račun
2. HZMO 111.667 6,82 Zast. račun
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 43.569 2,66 Osnovni račun
4. PBZ D.D. 42.200 2,58 Skrb. račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 32.111 1,96 Skrb. račun
6. FLORIČIĆ KRISTIJAN 22.763 1,39 Osnovni račun
7. HPB D.D./HPB-INVEST – HPB GLOBAL OIF 16.890 1,03 Skrb. račun
8. HPB D.D./KD INVESTMENTS – VICTORIA FOND 13.539 0,83 Skrb. račun
9. JADROPLOV D. D. 10.011 0,61 Osnovni račun
10. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 9.838 0,60 Skrb. račun
Ukupno: 81,69

dr. Leone Glembay, sin Ignjata i prve supruge rođ. Basilides – Danielli (38 godina)

Dry Cargo Fixtures

Monday 29 October 2007

TIME CHARTERS

Stella Maris (52,454 dwt, 14.0/14.5 4B A 30.5, 2007-built) delivery Altamira 29 Oct-5 Nov, redelivery Skaw/Passero, $88,000 daily. (Noble)

Topaz (46,874 dwt, 13/23L 13/20B, 1985-built) delivery east coast India 1/10 Nov, redelivery worldwide, 5/7 months $65,000 daily. (Seawin)

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

Najbolje ponude [ JDPL-R-A ] Kupnja Cijena
55 835,50
148 835,00
12 834,00
41 833,00
20 832,17
Cijena Prodaja
839,00 120
840,00 283
841,99 445
842,00 7
849,99 19

dr. Leone Glembay, sin Ignjata i prve supruge rođ. Basilides – Danielli (38 godina)

New Report

Close