Ludnica. Stare kade zlata vrijede a čitao sam o tuižnim vremenima kad su brodovi stari par godina završavali u rezalištima. Mislim da još ima vremena za sklapanje dugoročnih po više nego lijepim kvotama. Naravno, s načuljenim ušima na Kineze…
… Svi znamo da sam malo pretjerao u targetu, ali tako je najlakše potaknuti diskusiju.
Malo jesi ali vrlo malo!
JDPL je uspoređujući rast prema ATPL sada trebao biti na 1.300,00 kn a 100% prinosa od toga na ovakvim vozarinama je mačji kašalj u manje od godinu dana!
Evo malo i friških reporta:
http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Weekly%20Report%20October%2026-2007.pdf
netko je rekao Ja nisam zaradio razmišljajući nego čekajući, to je dobitna kombinacija za male dioničare
U financijskim analizama na 1.gen. za povrat na kapital u JDPL (ROE) stoji da je prosječna stopa kroz 5 godina oko 25%!!! Ako je to točno, onda je to zbilja izvrsno, jer to je puno bolji pokazatelj od npr. E (zarade) po dionici gdje se može više “muljati”.
Zanima me je li netko sam radio te izračune i do kakvih je rezultata došao?
Ako nije, morat ću sam to izračunati i provjeriti čim stignem…
fazan:
”
TunaSalad: ” Derbyshire: ” Znači prema mojoj kalklaciji očekivan nivo trgovanja JDPL je 2.839. ” mislim da nećemo vidjeti ovoliku cijenu na jadroplovu. osim ako vozarine skoče još dosta više ili poduplaju flotu [smiley7]”
1. vidi IPKO
2. vidi vlasničku strukturu
3. ako budeš tako drukao, onda stvarno nikada ne ćeš vidjeti ovu razinu
”
1. Vidio IPK. Piše – Na postavljeni upit Upravi IPK Osijek d.d. ista je odgovorila da im nisu poznate nove materijalne činjenice a koje bi utjecale na povećanje cijena dionica.
Kad se isto desi na JDPL pisaće – Na postavljeni upit Upravi Jarroplov d.d. ista je odgovorila da su investitori napokon zbrojili 2 i 2. (Kao što kaže Basil koji je utihnuo u zadnje vrijeme)
2. Vidio vlasničku strukturu. Jedino što se sa 100 postotnom sigurnošću može isčitati iz vlasničke strukture je da će biti javnih ponuda, preuzimanja, možda SPO. A svi jako dobro znamo što slijedi nakon toga. Up, up, up…
3. Neću više drukati. Svi znamo da sam malo pretjerao u targetu, ali tako je najlakše potaknuti diskusiju.
Ovo je bilo upućeno tuni, a ne tebi.
netko je rekao Ja nisam zaradio razmišljajući nego čekajući, to je dobitna kombinacija za male dioničare
Svi mi čekamo. Samo neki miruju, a neki ta(i)pkaju.
čitao sam o tuižnim vremenima kad su brodovi stari par godina završavali u rezalištima…
Neće biti baš par godina. To bi značilo od novog broda napraviti scrap, scrap preraditi u obradivi čelik od kojega će se napraviti opet novi brod…Nema smisla. Bilo je recesija kada je masa (novih) brodova bila laid up na duži ili kraći rok i to je stvarno bilo tužno, ali o tome ne trebamo brinuti.
U financijskim analizama na 1.gen. za povrat na kapital u JDPL (ROE) stoji da je prosječna stopa kroz 5 godina oko 25%!!! Ako je to točno, onda je to zbilja izvrsno, jer to je puno bolji pokazatelj od npr. E (zarade) po dionici gdje se može više “muljati”. Zanima me je li netko sam radio te izračune i do kakvih je rezultata došao? Ako nije, morat ću sam to izračunati i provjeriti čim stignem…
To nije točno.
Ne znam tko im radi izračune, ali sumnjam na kompjuter “prve generacije”(486)[smiley2]
Samo par firmi u HR imaju ROE 25%, a u prosjeku za 5 godina nijedna
tony: ” U financijskim analizama na 1.gen. za povrat na kapital u JDPL (ROE) stoji da je prosječna stopa kroz 5 godina oko 25%!!! Ako je to točno, onda je to zbilja izvrsno, jer to je puno bolji pokazatelj od npr. E (zarade) po dionici gdje se može više “muljati”. Zanima me je li netko sam radio te izračune i do kakvih je rezultata došao? Ako nije, morat ću sam to izračunati i provjeriti čim stignem… ” To nije točno. Ne znam tko im radi izračune, ali sumnjam na kompjuter “prve generacije”(486)[smiley2] Samo par firmi u HR imaju ROE 25%, a u prosjeku za 5 godina nijedna
*** obrisano *** Obzirom na nabavnu cijenu imovine (odnosno brodova) sasvim je realno da je ROE 25 %. Osobno nisam radio kalkulaciju, ali dovoljno je povući paralelu da je handymax od 45.000 tona star 5 godina 1998. godine vrijedio 12.5 mil. dolara, a danas isti takav brod vrijedi 72.5 mil. usd. Radi lakšeg snalaženja jednogodišnji time charter za takav brod danas vrijedi 60.000 na dan, a fiksni trošak (operativni + kapitalni) manje od 10.000 na dan. Znači 50.000 čistog na dan x 365 dana…Mogao bi prosjek ROE još up…I to oštro.
Ali dobro kako nitko da spomene godisnja dokovanja i remonte koje brod mora obaviti da bi imao klasu, odnosno da zadovoljava sve zahtjeve sve brojnijih organizacija koje nastaju da bi osigurale sto vece kriterije prvenstveno u zastiti imovine, tereta i na kraju posade.Moramo biti svjesni da su amortizacije ovih sredstava za rad milijunski, u to trebaukljuciti da je brod “off hire” najmanje 20 pa i do 40,50 dana.O raznim havarijama ne zelim ni misliti jer sam duboko unutra ali ne tako davno…
Nadam sve da ce sve biti OK, ali takvi cimbenici mogu puno utjecatti na godisnji izvjestaj ovako male kompanije kao sto je JDPL.
Mirno more, i do slusanja…