Derbyshire: ” Znači prema mojoj kalklaciji očekivan nivo trgovanja JDPL je 2.839. ” mislim da nećemo vidjeti ovoliku cijenu na jadroplovu. osim ako vozarine skoče još dosta više ili poduplaju flotu [smiley7]
Definitivno nećemo još neko vrijeme, apsolutno se slažem. Samo sam povukao paralelu sa sličnim kompanijama koje su izlistane na razvijenijim burzama. Činjenicu brojkama.
A kad smo kod brojki još bih i ovo dodao. Nije iz iste branše i teško je za usporediti, ali na vrhu ove stranice je kratka anliza JDPL, a ovdje kratka analiza Atlantic grupe, pa usporedite brojke.
Vaš link
Uz dužno poštovanje svima koji će udjelovati u IPO Atlantic grupe siguran sam da se za 960 kuna više isplati kupiti dionicu JDPL nego Atlantic grupe.
Predlažem za početak budućeg praćenja kontejnerskog tržišta HOWE ROBINSON CONTAINER INDEX, a kao forumski benchmark današnji nivo od 1,389.3 bodova. S vremenom ćemo ga lako pretvoriti u dolare, potencijane time chartere itd…
[smiley2]
Vidim da je prethodni post o kontejnerskim ratama malo zbrkan, pa evo ispravak u prilogu.
Pitanje Derbyshire-u:
Pošto PRIDE i ZRIN imaju cca 2.300 TEU kod kalkulacija njihovih vozarina koristio sam se referentnim brojkama za Sub-Panamax 2500 TEU. Jesam li možda trebao uzeti S-P 2000 TEU ili nešto između ?
Rast kineskog gospodarstva
Kinesko gospodarstvo nastavlja ekspanziju velikom brzinom, pa je tako u trećem kvartalu ove godine raslo po stopi 11,5 posto. Prema najnovijim podacima, u roku od nekoliko tjedana Kina bi i službeno trebala zamijeniti Njemačku kao treće najveće gospodarstvo svijeta. Nijemcima će, prema procjenama Njemačke industrijske komore, najkasnije do kraja 2008. preoteti i status najvećeg svjetskog izvoznika. U drugom kvartalu kineski gospodarski rast bio je i nešto viši nego u trećem, čak 11,9 posto, ali je pao jer vlada nastoji spriječiti dodatan rast. Kineske se vlasti suočavaju s problemom balansiranja razvoja jer imaju siromašno stanovništvo koje treba razvoj, a nad glavom im visi financijska kriza. Kineski trgovinski višak ove će godine vjerojatno premašiti iznos od 250 milijardi dolara, a stopa rasta potrošačkih cijena trebala bi dosegnuti četiri posto.
Derbyshire: ” Znači prema mojoj kalklaciji očekivan nivo trgovanja JDPL je 2.839. ” mislim da nećemo vidjeti ovoliku cijenu na jadroplovu. osim ako vozarine skoče još dosta više ili poduplaju flotu [smiley7]
1. vidi IPKO
2. vidi vlasničku strukturu
3. ako budeš tako drukao, onda stvarno nikada ne ćeš vidjeti ovu razinu
Evo još malo dobrih vijesti …
24.10.
8. HPB D.D./KD INVESTMENTS – VICTORIA FOND 12.039 0,74 Skrb. račun
25.10.
8. HPB D.D./KD INVESTMENTS – VICTORIA FOND 13.539 0,83 Skrb. račun
CiT: ….”svjetski standard trgovanja brodarskim dionicama je 2,4 x NAV. …”
Priznajem da ovdje kod mene postoji dilema.Osim PD efekta , o kojem je već bilo raspravljano , kolega Shogun (kojeg vrlo respektiram) je mišljenja da bi u slučaju JDPL , zbog neobnavljanja flote i sl. trebalo uzeti multiplikator NAV-a od 1.5
U svakom slučaju , mislim da smo argumentirano objasnili zašto mislimo da je dionica (jako) podcijenjena.
A što se Atlantic-aša tiče , njihova slobodna sredstva (kad im banka za koji tjedan vrati tih 60 – 80 % neiskorištene uplate) će do kraja godine biti i više nego dobrodošla i na ovoj dionici.Potražnja uvijek dobro dođe.
SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 32.111 -3021 1,96 Skrb. račun (-1979 od 22.10)
losa vijest je da ovaj skrb. izlazi al posto je T+3 to je bilo u onoj maloj korekciji.Stao je sa iskrcavanjem,victorija se ukrcava i rast je neminovan
Danas smo junački potegnuli od ranog jutra.
[smiley2]
[smiley2]