To sve znamo(DWT je tu samo radi moguće orijentacije),ali još mi nitko nije odgovorio koliko bi kao staro željezo vrijedio brod od 70 m dužine, OTPRILIKE
Kaj si našao jedan 70 metarski brod dok si garažu pospremao pa te sad zanima dal da ostaviš pred zgradom kad se skuplja glomazni otpad ili da furaš u Uniju? [smiley2]
To sve znamo(DWT je tu samo radi moguće orijentacije),ali još mi nitko nije odgovorio koliko bi kao staro željezo vrijedio brod od 70 m dužine, OTPRILIKE
Pod pretpostavkom da se radi o malom bulk carrieru bez dizalica i bez strukturnih ojacanja i ojacanja limova za plovidbu u ledu, a pretpostavljam da ima i drvene skladisne poklopce iliti bokaporte brod bi mogao imati kojih 170-180 tona. Znaci, pod hitno naci dobra jedra i praznu torbu pa pravac Bangladesh po svojih 85.000 – 90.000 usd.
Ako ti treba veza za proci Suez ima jedan Ali Baba koji sve sredjuje. [smiley1]
Mogu li ja nesto pitati? Kakve veze sad imaju rezalista i cijene zeljeza sa JDPL? Jeste li dobili info da svih 7 brodova salju na rezanje??? Mozete li malo pojasniti svoj interes za rezalista?[smiley9][smiley9][smiley9]
Mogu li ja nesto pitati? Kakve veze sad imaju rezalista i cijene zeljeza sa JDPL? Jeste li dobili info da svih 7 brodova salju na rezanje??? Mozete li malo pojasniti svoj interes za rezalista?[smiley9][smiley9][smiley9]
Mogli bi početi s “Trogirom” i “Mosorom”.
Imaju već 6 godina i u stanju su zaraditi samo 70.000 USD dnevno.
Evo male usporedbe JDPL, TNPL i ATPL, koju sprema Ilirika BPH. Analiza je od 22.10.07, a koliko je točna, molim stručnjace za komentare. Evo JDPL : P/E 20.47, P/B 1.92, P/S 4.36, MCap 180 mn EUR. ATPL : P/E 26.25, P/B 5.82, P/S 4.61, MCap 709 mn EUR. TNPL : P/E 18.99, P/B 2.91, P/S 5.06, MCap 685 mn EUR.
Več odavno pratim ovaj forum i divim se poznavanju ove dionice kao i tržišta ponekih članova.
U zadnje vrijeme dosta smo govorili o dry marketu, naučili pratiti BDI i ostale indexe, a pomao zanemarili činjenicu da Jadroplov ima i 2 kontejneraša. A vijesti iz tog sektora ne zvuče nimalo loše…
Latest Container Market Report:
It is interesting to note that as we now enter the last quarter of the year the general mood is quite different to that of 12 months ago, which can only be good news. Whilst 2000+ TEU supply still severely limits the market’s ability to leap and bound ahead, sentiment is very strong and next year looks like being even better. The one blip on the horizon is still the smaller Feeder sector which remains rather stagnant by comparison. Rates here may drift between now and the New Year as Feeder demand fails to keep up with that of the big(ger) boys, but again sentiment is solid and we should expect to see rates recover and increase in the New Year. On a more general theme, it should be noted that in relative terms the containership charter market is lagging uncharacteristically way behind the dry bulk sector, and it may be that with more liquidity the market could see further rises. There is certainly potential for this market to continue to grow strongly through the next 12-18 months…
Jezikom brojki to izgleda ovako kao što je prikazano u priloženoj tablici.
Sub-Panamax 2000 teu gls Sub-Panamax 2750 teu gls Sub-Panamax 2500 teu grd
6-12 Month Timecharter Rate 6-12 Month Timecharter Rate 6-12 Month Timecharter Rate
”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””’ ”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””’ ”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Date $/Day $/Day $/Day
”””””””””””” ””””””””””””””’ ”””””””””””””””’ ””””””””””””””’
2006-11 15,250 19,000 19,750
2006-12 14,800 18,750 19,500
2007-01 17,000 20,000 20,000
2007-02 17,750 22,500 21,500
2007-03 17,900 23,000 22,000
2007-04 18,100 23,500 22,500
2007-05 18,500 24,500 23,250
2007-06 19,750 26,000 24,500
2007-07 20,250 26,500 25,000
2007-08 21,000 28,000 26,000
2007-09 21,750 30,000 28,000
2007-10 21,750 30,000 28,000
Netko je nedavno napisao na forumu da bi bilo dobro za širu populaciju koristiti jednostavniji riječnik, pa ću pokušati to napraviti vezano za gornja 2 posta. Prema informacijama koje su meni dostupne o zaposlenju JDPL kontejneraša, slijedeći zaključci donijet će dodatnih 4.2 mil usd dobiti na godišnjoj razini, a njih nisam uzeo u kakulaciju kad sam izračunao NAV od 1183 kuna.
Za one koji ne znaju NAV je net asset value, a svjetski standard trgovanja brodarskim dionicama je 2,4 x NAV. Znači prema mojoj kalklaciji očekivan nivo trgovanja JDPL je 2.839. Kad uvrstim ovih 4.2 mil. u kalkulaciju postaću i nov target, ali ne sada, već sam jednom dobio packu da imam monolog na forumu.
Ili da prevedem na esperanto za još šire mase: Ovo nije nagovor na kupnju, već analiza, ali ne mogu da ne kažem…Navali narode dok se da kupiti na ovim razinama.
Znači prema mojoj kalklaciji očekivan nivo trgovanja JDPL je 2.839.
mislim da nećemo vidjeti ovoliku cijenu na jadroplovu. osim ako vozarine skoče još dosta više ili poduplaju flotu
[smiley7]
Derbyshire: ” Znači prema mojoj kalklaciji očekivan nivo trgovanja JDPL je 2.839. ” mislim da nećemo vidjeti ovoliku cijenu na jadroplovu. osim ako vozarine skoče još dosta više ili poduplaju flotu [smiley7]
Ja sam prvi put kupila ATPL 2.6.2005 po 540,00 kuna, a vidi je sad[smiley2] I ja tada nisam vjerovala, da ču je vidjeti na ovim nivojima, a vozarine su tada bile dosta niže[smiley7] Tako da ja samo dokupljujem kad je u padu i čekam “bolja vremena”[smiley11]