JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


caccone:

Riki: ” Baltic Dry Index (BDI) +40 10984 Hoce li to do kraja tjedna preko 11k? [smiley2] ” Sutra smo na 11k

Bilo bi još važnije da BSI stigne na 7.000 , a BHSI na 3.300.


Naravno…
kad smo kod indexa
evo jedna strana na koju sam naisao i cini mi se vrlo korisna
http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/stock_chart.html?ticker=BHSI
pretpostavljam da neki vec imaju…ali za nove i zelene poput mene……
kako god nadam se da ce nekom pomoci

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

yuhu………………

Baltic Indices
Baltic Dry Index 10,984 (+0.37%)
Baltic Capesize Index 15,487 (-0.18%)
Baltic Panamax Index 11,257 (+1.07%)
Baltic Supramax Index 6,872 (+0.39%)
Baltic Handysize Index 3,224 (+0.56%)
Baltic Dirty Tanker Index 1,071 (+0.75%)
Baltic Clean Tanker Index 800 (+1.27%)
As of 10/24/07

Budaletina s crknutim dabrom na glavi, uvijek u sačekuši!


SVJETSKI PROSJEK STAROSTI FLOTE……indikativno

Odlično. Još samo da je slika prikazala ukupnu nosivost pojedine starosne skupine onda bi ova slika prikazivala više od 10 stranica tekstualne analize.

Vidim da je dosta suforumaša prepoznale vrijednost pa bih i ja bih uputio pohvale Španciru na zanimljivom grafu.

All shipping lanes lead to China.


Pošto sam neupućen u sljedećoj problematici – gdje se kod nas brodovi idu u rezalište?

Koliko ja znam nema aktivnih rezalista; bilo je brodospasovo (u Solinu) ali ga vise nema. Brodovi se salju na rezanje u druge zemlje (npr Tursku). Neka me ispravi netko ako grijesim.[smiley9][smiley9][smiley9]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!


budd: ” Pošto sam neupućen u sljedećoj problematici – gdje se kod nas brodovi idu u rezalište? ” Koliko ja znam nema aktivnih rezalista; bilo je brodospasovo (u Solinu) ali ga vise nema. Brodovi se salju na rezanje u druge zemlje (npr Tursku). Neka me ispravi netko ako grijesim.[smiley9][smiley9][smiley9]

Najjčešće u Indiju i Bangladeš

Koliko bi u tom smislu vrijedio jedan brod od 1300 DWT


ovo stvarno ide…bit ce para za JDPL…[smiley2]

JDPL imam najviše u portfelju… riječi ti se pozlatile….

Korekcija je iza nas...tralalalala


Pošto sam neupućen u sljedećoj problematici – gdje se kod nas brodovi idu u rezalište?


Koliko bi u tom smislu vrijedio jedan brod od 1300 DWT

Demolition tonaža ne plaća se po nosivosti – DWT-u, nego po težini broda – Lightweight-u. Trenutna cijena je 500 usd/t.

To sve znamo(DWT je tu samo radi moguće orijentacije),ali još mi nitko nije odgovorio koliko bi kao staro željezo vrijedio brod od 70 m dužine, OTPRILIKE

Pardon, manje i od 50K$ ako je DWT 1200.


To sve znamo(DWT je tu samo radi moguće orijentacije),ali još mi nitko nije odgovorio koliko bi kao staro željezo vrijedio brod od 70 m dužine, OTPRILIKE

1,5 m željeza je 1,5 $…koliko 70 kg olova….

evo me!

Danasnji indexi u bodovima:

BDI 10994 (+10)
BCI 15403 (-84)
BPI 11347 (+90)
BSI 6891 (+19)
BHSI 3232 (+8)

I u dolarima:

BCITCavg $182829(-1093)
BPITCavg $91975(+740)
BSITCavg $72054(+197)
BHSITCavg $47358(+95)

Zakljucak suvisan…

New Report

Close