JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Greška ! Stari grafikon.
Izgleda da sam prolupao.
Ide novi.


Hogar: ” fazan: ” Hogar: “Najgori scenarij po JDPL je da još dugo ostane u državnim rukama jer država sigurno neće ići sa dokapitalizacijom ili zaduživanjem što će onemogućiti nabavku novih brodova.” Teško da će fond sudjelovati u dokapitalizaciji. To ti je ono: nije vrat, nego šija. SPO je ponajbolje rješenje za ovu firmu. Teško da će uletiti i kakav strateški partner kada napucamo cijenu na 1.500,00 kn. [smiley2] ” ” Treba samo kod ulaska u bilo koju dionicu biti načisto što se hoće. Npr, ja sam u JDPL samo s jednom namjerom. Kupio po X, prodat ću ubrzo po Y. . A što će biti poslije, boli me briga. Samo se nadam se da Ljubu Jurčića neće šlagirat ako ovo pročita koji slučajem[smiley1] Naprotiv, u neke druge dionice se ulazi dugoročno… ali tamo uglavnom nema rasta od 10ak % dnevno

filipe, zabolio me malo tvoj komentar. Nekako sam se s vremenom vezao s Jadroplovom i želim mu svako dobro, bez obzira na svoje suvlasničke promile. Znam da te nije briga ali molim te……


Bosun je rekao da se kretanje indeksa u normalnom slučaju odražava na rezultat sa zadrškom od 6-12 mjeseci. Iz linija grafikona vidi se da je blizu istini.Možda je ipak delay malo kraći : 3-6 mjeseci.

Odlična analiza,pohvale. Najvažniji faktor koji utječe na gore navedenu korelaciju je strategija komercijalnog operiranja flote. Da je Jadroplov isključivo spot igrač,korelacija bi bila gotovo savršena uz gap od najviše mjesec dana.
Međutim ukoliko Jadroplov trenutno sklopi dugoročne ugovore time chartera, na prihode neće utjecati na pad BDI indexa.

Naravno ne smijemo zaboraviti ni dva brodova za prijevoz kontejnera koji nemaju veze s BDI indexom.


… Naravno ne smijemo zaboraviti ni dva brodova za prijevoz kontejnera koji nemaju veze s BDI indexom.

Od prije nekoliko tjedana sam (ponovno) vlasnik dionica JDPL i dosta pratim komentare na forumu. Mislim da se stvarno dosta moze saznati i nauciti i zahvaljujem kolegama koji dijele znanje. Zanimalo me koji indeksi prate brodove za prijevoz kontejnera, jer to nisam uspio do sada pohvatat.
Hvala.

Bosun:
“Naravno ne smijemo zaboraviti ni dva brodova za prijevoz kontejnera koji nemaju veze s BDI indexom.”

Latest Container Market Report, updated 15/10/2007:

It is interesting to note that as we now enter the last quarter of the year the general mood is quite different to that of 12 months ago, which can only be good news. Whilst 2000+ TEU supply still severely limits the market’s ability to leap and bound ahead, sentiment is very strong and next year looks like being even better. The one blip on the horizon is still the smaller Feeder sector which remains rather stagnant by comparison. Rates here may drift between now and the New Year as Feeder demand fails to keep up with that of the big(ger) boys, but again sentiment is solid and we should expect to see rates recover and increase in the New Year. On a more general theme, it should be noted that in relative terms the containership charter market is lagging uncharacteristically way behind the dry bulk sector, and it may be that with more liquidity the market could see further rises. There is certainly potential for this market to continue to grow strongly through the next 12-18 months, although at the moment it seems that it can only dream of the stupendous rates being achieved by its less glamorous teetotal cousin, the dry bulk sector.


ŠPANCIR: ” Bosun je rekao da se kretanje indeksa u normalnom slučaju odražava na rezultat sa zadrškom od 6-12 mjeseci. Iz linija grafikona vidi se da je blizu istini.Možda je ipak delay malo kraći : 3-6 mjeseci. ” Odlična analiza,pohvale. Najvažniji faktor koji utječe na gore navedenu korelaciju je strategija komercijalnog operiranja flote. Da je Jadroplov isključivo spot igrač,korelacija bi bila gotovo savršena uz gap od najviše mjesec dana. Međutim ukoliko Jadroplov trenutno sklopi dugoročne ugovore time chartera, na prihode neće utjecati na pad BDI indexa. Naravno ne smijemo zaboraviti ni dva brodova za prijevoz kontejnera koji nemaju veze s BDI indexom.

Kontejneraši uzeti po njihovom T/C 1 Y.
I inače pretpostavka koju sam naveo je da T/C nisu dulji od 1 g ; u praćenom razdoblju od (skoro) 3 godine i takve cijene koreliraju.
Ako je npr sve pod T/C na 5 godina onda nemamo što računati.Manje / više fiksni prihodi , manje / više fiksni troškovi.Međutim , netko je negdje spomenuo da u pravilu zaključuju na 6 mj…………

Iako je trenutno sigurno debata unutar Jadroplova da li iskoristiti ovako visoko tržište zaključiti brodove na duži rok. Baš me zanima kakav je sentiment foruma? Spot, kratkoročni ili dugoročni time-charter?

na ZSE je izasao izvjestaj za 3Q ULPL. Jako dobar izvjestaj.
Jedva cekam vidjeti izvjestaje JDPL i ATPL.


Iako je trenutno sigurno debata unutar Jadroplova da li iskoristiti ovako visoko tržište zaključiti brodove na duži rok. Baš me zanima kakav je sentiment foruma? Spot, kratkoročni ili dugoročni time-charter?

Laički bih provalio; spot pa dugoročni


Bosun: ” Iako je trenutno sigurno debata unutar Jadroplova da li iskoristiti ovako visoko tržište zaključiti brodove na duži rok. Baš me zanima kakav je sentiment foruma? Spot, kratkoročni ili dugoročni time-charter? ” Laički bih provalio; spot pa dugoročni

Ne bih rekao da ste laik. Pod uvjetom da već nisu dugoročno uposleni od 5 bulkova jednog bih uposlio na godinu dana, 2 na 3-5 ili 4-6 mjeseci, 2 na spot ili tc trip. I tako do kraja 2008, odnosno početka 2009. Naravno sagledavati stvari kroz to vrijeme. Nakon toga ja očekujem obrnuti scenarij na tržištu, odnosno ujednačavanje zarade na spotu i u t/c, što je prilika za dugoročni t/c i investicijski ciklus.

Baš je zgodno ovako naglas razmišljati, baš me zanima šta o tome kažu ljudi koji odlučuju kako zaposliti brodove kad (ako) vide neki od sličnih postova.


Iako je trenutno sigurno debata unutar Jadroplova da li iskoristiti ovako visoko tržište zaključiti brodove na duži rok. Baš me zanima kakav je sentiment foruma? Spot, kratkoročni ili dugoročni time-charter?

Evo da i ja dam svoje misljenje. U ovome trenutku je jos uvijek prerano za zakljucenje dugogodisnjih time-chartera zbog expanzije azijskoga trzista i sto se tamo ne vidi moguci zastoj ni u slijedecoj godini. Dakle, misljanja sam da bi trebalo malo pricekati sa time; a sposobni management na spotu moze okrenuti odlican novac pri trentacnom stanju vozarina. Ipak bi u sve mozda trebalo uzesti u obzir i predvidjanja kretanja cijene fuela; a tu je tek stanje upitno (iako su naznake daljnjega poskupljenja). [smiley9][smiley9][smiley9]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!

Pošto sam neupućen u sljedećoj problematici – gdje se kod nas brodovi idu u rezalište?

Hell is Empty and all the Devils are Here

New Report

Close