JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Baltic Dry Index (BDI) +40 10984 Hoce li to do kraja tjedna preko 11k? [smiley2]


Baltic Dry Index (BDI) +40 10984 Hoce li to do kraja tjedna preko 11k? [smiley2]

Sutra smo na 11k

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.


Baltic Dry Index (BDI) +40 10984 Hoce li to do kraja tjedna preko 11k? [smiley2]

Sa Jadroplovom plovim tek cca 14 dana. Pitam o kolikom % BDI utiječe na dionicu.[smiley16]

ovo stvarno ide…bit ce para za JDPL…[smiley2]

Indeksi rastu i pitanje je: kako će se to odraziti na našu investiciju ?

Jučerašnja diskusija s Bosunom oko nekih Kineza potakla me da pokušam paralelno promatrati kretanje indeksa (odn .zarade po brodu) i prihoda/dobiti JDPL , jer bi neka korelacija trebala postojati.
U prilogu je grafikon u kojem se paralelno prati kretanje tih veličina , kvartalno od početka 2005.
Pretpostavka je da se brodovi (osim kontejnerskih , za koje je netko negdje napisao da su u višegodišnjem T/C) ne ugovaraju na T/C duži od 1 godine.

Bosun je rekao da se kretanje indeksa u normalnom slučaju odražava na rezultat sa zadrškom od 6-12 mjeseci.
Iz linija grafikona vidi se da je blizu istini.Možda je ipak delay malo kraći : 3-6 mjeseci. Rezultate za 3 i 4Q 07. sam projicirao na temelju kretanja indeksa , uz pretpostavku da će ukupni kvartalni troškovi u 3Q ostati isti , a u 4Q se povećati , kako je to krajem godine uobičajeno (svašta se utrpa u RDG).Projekcija je na grafikonu označena crtkanom linijom.
Kao što vidite , kod poslovnih rezultata nedostaju mi oni za 1Q,2Q i 3Q 2005. Ako ima neki donator , molio bih ga da mi ih dostavi (samo ukupni prihod – bez izvanrednih – i dobit po kvartalu).

Konstruktivna kritika apsolutno je dobrodošla.


Riki: ” Baltic Dry Index (BDI) +40 10984 Hoce li to do kraja tjedna preko 11k? [smiley2] ” Sutra smo na 11k

Bilo bi još važnije da BSI stigne na 7.000 , a BHSI na 3.300.


Kao što vidite , kod poslovnih rezultata nedostaju mi oni za 1Q,2Q i 3Q 2005. Ako ima neki donator , molio bih ga da mi ih dostavi (samo ukupni prihod – bez izvanrednih – i dobit po kvartalu).

Konstruktivna kritika apsolutno je dobrodošla.

Ja ne vidim prostor za kritiku, samo pohvale. Čini mi se kao vrlo vrijedna i realna usporedba. Ako sam dobro pročitao iz grafa, predviđaš dobit 3Q oko 35M i dobit u 4Q oko 60M. Do sada u 1H JDPL ima dobit od 33M. To znači predviđanje oko 130M dobiti u 2007. To sa cijenom od 830 daje forward P/E oko 10,5.
Meni se to uz toleranciju npr 10% čini vrlo realno.

Ah, da, izvještaje iz 2005 imaš na ZSE:
Vaš link

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch


Indeksi rastu i pitanje je: kako će se to odraziti na našu investiciju ? Jučerašnja diskusija s Bosunom oko nekih Kineza potakla me da pokušam paralelno promatrati kretanje indeksa (odn .zarade po brodu) i prihoda/dobiti JDPL , jer bi neka korelacija trebala postojati. U prilogu je grafikon u kojem se paralelno prati kretanje tih veličina , kvartalno od početka 2005. Pretpostavka je da se brodovi (osim kontejnerskih , za koje je netko negdje napisao da su u višegodišnjem T/C) ne ugovaraju na T/C duži od 1 godine. Bosun je rekao da se kretanje indeksa u normalnom slučaju odražava na rezultat sa zadrškom od 6-12 mjeseci. Iz linija grafikona vidi se da je blizu istini.Možda je ipak delay malo kraći : 3-6 mjeseci. Rezultate za 3 i 4Q 07. sam projicirao na temelju kretanja indeksa , uz pretpostavku da će ukupni kvartalni troškovi u 3Q ostati isti , a u 4Q se povećati , kako je to krajem godine uobičajeno (svašta se utrpa u RDG).Projekcija je na grafikonu označena crtkanom linijom. Kao što vidite , kod poslovnih rezultata nedostaju mi oni za 1Q,2Q i 3Q 2005. Ako ima neki donator , molio bih ga da mi ih dostavi (samo ukupni prihod – bez izvanrednih – i dobit po kvartalu). Konstruktivna kritika apsolutno je dobrodošla.

Simpaticno…. Imas brojke koje si koristio za ovo? Mozes podijeliti s investitorskom pucanstvom.

Sto se tice “kritika”, bilo bi dobro usporediti i broj brodova u proteklim razdobljima (odnosno kapacitet flote)

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


Hogar: “Najgori scenarij po JDPL je da još dugo ostane u državnim rukama jer država sigurno neće ići sa dokapitalizacijom ili zaduživanjem što će onemogućiti nabavku novih brodova.” Teško da će fond sudjelovati u dokapitalizaciji. To ti je ono: nije vrat, nego šija. SPO je ponajbolje rješenje za ovu firmu. Teško da će uletiti i kakav strateški partner kada napucamo cijenu na 1.500,00 kn. [smiley2]

vrat = šija ali samo do momenta dok se udjeli u fondu ne ponude javnom ponudom drugim investitorima dakle de facto na IPO gdje država ispada iz igre i zamijenjuju ju privatni i institucionalni igrači. Bilo kako bilo brzo ćemo vidjeti rasplet i odluku vlade o tome.

Hogar vozi Volvo

a prije odluke evo k/p [smiley2]


fazan: ” Hogar: “Najgori scenarij po JDPL je da još dugo ostane u državnim rukama jer država sigurno neće ići sa dokapitalizacijom ili zaduživanjem što će onemogućiti nabavku novih brodova.” Teško da će fond sudjelovati u dokapitalizaciji. To ti je ono: nije vrat, nego šija. SPO je ponajbolje rješenje za ovu firmu. Teško da će uletiti i kakav strateški partner kada napucamo cijenu na 1.500,00 kn. [smiley2] ”

Treba samo kod ulaska u bilo koju dionicu biti načisto što se hoće.
Npr, ja sam u JDPL samo s jednom namjerom. Kupio po X, prodat ću ubrzo po Y. . A što će biti poslije, boli me briga. Samo se nadam se da Ljubu Jurčića neće šlagirat ako ovo pročita koji slučajem[smiley1]
Naprotiv, u neke druge dionice se ulazi dugoročno… ali tamo uglavnom nema rasta od 10ak % dnevno

@TunaSalad

Odlično.Hvala.
Šaljem dopunjeni grafikon s povučenim linijama trenda.One zgodno naznačuju korelaciju (pod navedenim uvjetima) , koja bi morala postojati , obzirom da se JDPL ne bavi i drugim djelatnostima poput ATPL-a ; iako i kod ATPL-a bi korelacija morala biti poprilična.

New Report

Close