Zabravljaš da se rast uglavnom dogodio u drugoj polovici godine….osim toga uvjek postoji gap između rezulatata i indexa…..trenutno stanje tržišta će se odraziti najviše na rezultate u sljedećih 6-12 mjeseci
U pravu si , naravno.
Međutim , BDI je već u prvoj (lošijoj) polovici ove godine bio oko 30 % viši od onog u drugoj (boljoj) polovici 2006.
Prosjek 1H ove godine je 50 % bolji od prosjeka 2006.
Pošto je uspon bio praktično neprekinut i sa spomenutim gap-om mislim da bi rezultati u normalnim okolnostima trebali biti bolji.Međutim stvarno puno varijabli utječe , pa je ova rasprava više teoretska.Zato je zatvaram.
23.10.2007 .
JADROPLOV D. D./REDOVNA JDPL-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 1.034.455 63,20 Zast. račun
2. HZMO 111.667 6,82 Zast. račun
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 43.569 2,66 Osnovni račun
4. PBZ D.D. 42.200 2,58 Skrb. račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 36.094 -177 2,21 Skrb. račun (-840 22.10)
6. FLORIČIĆ KRISTIJAN 22.763 1,39 Osnovni račun
7. HPB D.D./HPB-INVEST – HPB GLOBAL OIF 16.890 1,03 Skrb. račun
8. HPB D.D./KD INVESTMENTS – VICTORIA FOND 12.039 0,74 Skrb. račun
9. PBZ D.D. 10.310 0,63 Skrb. račun
10. JADROPLOV D. D. 10.011 0,61 Osnovni račun
Ukupno: 81,87
cijena odmah porasla cim su se prestali iskrcavati i nema vise dokupa jer sad ode gore[smiley2],i ja nisam juce stigao dokupit[smiley16].Iz ovoga vidim da su gotovi sa iskrcavanjem PBZ i Victor se danas nisu iskrcali[smiley2]
Evo i malog pregleda, ne baš preglednog, no vrlo točnog u excel tabelici, od 30. ožujka 2006. godine…. Do jučer se protrgovalo 652.578 dionica iliti ukupno 280.978.248,48 kn sa prosjekom cijene od 430,57 kn… Interesantno je da u zadnjih mjesec dana primjetan rast količine protrgovanih dionica.
Neznam dali je netko gledao emisiju Nedeljom u 2 na kojoj je bio gost Polančec koji je nešto pričao da će se uskoro osnovati ( mjesec, dva )zatvoreni Fondov u koje će staviti sva vrijednija poduzeća koja su još u državnom vlasništvu ( npr. Atlanska plovidba 10,08 %, CROS, HPB ) ali ih nije nabrajao. Dali je moguće da unutra stavi i Jadroplov tj. da ga neće u skorije vrijeme stavljati na burzu ( SPO ).
Evo našao sam na http://vijesti.hrt.hr/ShowArticles.aspx?ArticleId=34424 i izdvojio
Ovaj tjedan bit će održana sjednica povjerenstva na kojoj će izabrati model preustroja HFP-a. Taj će model biti prezentiran hrvatskoj javnosti na okruglom stolu kako bi svatko mogao dati svoj komentar. Istaknuo je da se radi na definiranju najboljeg modela upravljanja državnom imovinom te da se razmišlja da se iz Fonda izuzmu nekretnine i ostanu samo dionice. Dodao je da bi se trebao osnovati zatvoreni investicijski fond u čiju će imovinu ući dionice hrvatskih kompanija, a potom će se provesti i javna ponuda dionica tog investicijskog fonda.
Po tome te firme nebi bile više u državnom vlasništvu. Dali to znači da ih ne mora više privatizirati prije ulaska u Europsku uniju. Ja mislim da Europska unija traži od Hrvatske da što manje poduzeća bude u njihovom vlasništvu.
Market Intelligence > Dry > Indices
ICAP HANDYMAX INDEX 7344 (+38) 23 October 2007
Wednesday 24 October 2007
23/10/07 22/10/07
ROUTE $ $
1 Antwerp – Skaw trip Far East 65,500 65,000
2 Canakkale trip Far East 58,250 58,000
3 Japan – SK/NOPAC or Australia RV 68,500 68,500
4 Japan – SK trip Gib – Skaw range 67,000 67,000
5 Antwerp – Skaw trip US Gulf 43,500 42,000
6 USG trip Skaw – Passero 85,500 85,000
Weighted Average 65,469 65,125
Index basis: 45,000 dwt bulk carrier max 15 years, 25t cranes with no grabs, 14k/29.5 ifo,no diesel at sea
CAP HYDE SUPRAMAX INDEX 10453 (+41) 23 Oct 2007
Wednesday 24 October 2007
22/10/07 19/10/07
ROUTE $ $
1 Black Sea to Far East 65,750 65,500
2 US Gulf to NCSA/Skaw-Passero 95,000 95,000
3 Far East to Atlantic 71,000 71,000
4 Australia/India (Pac round) 72,000 71,000
Average 4TCs 75,938 75,625
Index basis: 50-52,000 dwt bulk carrier, maximum 10 years old, 25t cranes with grabs, 14k on 30t ifo no diesel at sea
BALTIC DRY BULK INDICES 23 Oct 2007
Wednesday 24 October 2007
INDEX
Baltic Dry Index 10944 +91
Baltic Capesize Index 15515 +32
Baltic Panamax Index 11138 +224
Baltic Supramax Index 6845 +26
Baltic Handysize Index 3206 +22
For more information on routes or calculations please visit
Market Intelligence > Dry > Fixtures
Dry cargo fixtures
Wednesday 24 October 2007
ORE
Kwangyang to Pohang — vessel to be nominated, 170,000t, 84.23 per tonne, fio scale/60,000-45,000, 6/20 Nov. (Posco)
COAL
Richards Bay to Ijmuiden — Marine Hunter, 150,000t, 48.75 per tonne, fio scale/25,000, 15/30 Nov. (Swiss Marine)
TIME CHARTER
Good Luck (173,200 dwt, 12/53L 13/53B, 1984-built) delivery Yantai 15-Oct, redelivery worldwide, 4/6 months $158,000 daily. (Charterer not reported)
Alam Permai (87,052 dwt, 14/36.5L 14/36.5B, 2005-built) delivery Ymuiden 30-Oct, redelivery Continent, $93,000 daily. (EDF)
Nord Orion (75,250 dwt, 14L(A), 2006-built) delivery Tarragona 24/25 Oct, redelivery Singapore-Japan range, $90,500 daily. (Pacific Bulk)
Angelina (74,540 dwt, 14/34.5L 14/28.5B, 2001-built) delivery Inchon prompt, redelivery Japan, $100,000 daily. (NYK)
Seajoy (73454 dwt, 14/35L 15/34B, 2000-built) delivery Passero 26/29 Oct, redelivery PMO, 3 months $94,000 daily. (Charterer not reported)
Lanzarote (73,008 dwt, 14/31L 28B, 1996-built) delivery Ningbo prompt, redelivery Far East, $95,000 daily. (Charterer not reported)
La Donna 1 (63,880 dwt, 1983-built) delivery USG 27/29 Oct, redelivery Passero, $64,000 daily plus $1,200,000 ballast bonus. (ADM)
Santa Anna (56,042 dwt, 14.5L(A), 2006-built) delivery Huelva 25/30 Oct, redelivery Far East, $72,000 daily. (Charterer not reported)
Marjatta P (56,023 dwt, 14.5L(A), 2006-built) delivery North China 1/10 Nov, redelivery China, $73,000 daily. (Charterer not reported)
Furness Timika (52,508 dwt, 14/28L(A), 2001-built) delivery Haldia 28/30 Oct, redelivery China, $75,000 daily. (Charterer not reported)
Aristo River (32,500 dwt, 14.2L(A), 2005-built) delivery east coast India spot, redelivery China, $46,000 daily. (Charterer not reported)
Eternal Island (27,841 dwt, 14/ 28.3L 14/25.3B, 1998-built) delivery Qingdao spot, redel east coast India, $46,000 daily. (Charterer not reported)