Prijatelj me zamolio, da napravim jednu TA za dionicu JDPL i da je stavim na komentare u poslovni forum. Prije svega moram da kažem, da i sam imam tu dionicu i da sam se upisao u taj forum na prijateljevu želju, da katkad napravim po koju analizu. Pošto nemam puno vremena ne znam, da li će se to događati jako često. Eto dragi Optimista slijedi dolje, a u privitku ima i slikovni material. Dugoroćni trend je u usponu također srednjeroćni. Rally koji je poćeo na 18.9. sad se nalazi u zadnjoj fazi 4. vala (korektivni val), za kojim će doći i 5. val. Takvi rallyi obično svršavaju u 5 valova. Jako zanimljivo je, da je tako 1. kao i 3. val napravio istu retrakciju prijašnjih valova od 38,2%. Moram priznati, da je to jedna od mojih najpopularnijih retrakcija po Fibbonacciju. Zanimljivo je pratiti i candelove u 4. korektivnom valu. Predzadnji napravio je “hammer”(na grafu u privitku ne vidi se ali je bio, provjeri na limun.hr), a zadnji “shooting star”. Oba indikatora nakazuju kraj korekcije, koji bi se mogao nastaviti sa naglim rallyem u slijedećem razdoblju. U narednih par tjedana cijena mogla bi postići granicu 1000 kn ako usporedimo dužine 1. i 3. vala. Nakon toga očekujem, da bi moglo doći do malo veće korekcije do cca. 800 kn. Ali za ovo zadnju prognozu ipak treba pričekati, da vidimo koliko će se dignuti 5. i zadnji val ovog rallya. Dakako tehnička analiza ponu govori o ponašanju i raspoloženju tržišta svima koji ste to proćitali ipak treba reći, da nije dobro se služiti samo TA ili samo FA, ipak je najbolja kombinacija njih dviju. Pozdrav i uspješno trgovanje.
Ma ljubi te fazan … ovo se zove TEHNIČKA ANALIZA
Ovo što govoriš za ‘nagli rally’, to znači da bi danas mogao jedan engalfing zatvoriti ove 3 crvene svijeće.
P.S. samo nastavi pisati, potrudit ćemo se da te se odmoderira u roku odmah!
dakladd: ” Poštovanje,evo moje višenje stvari,korekcija do cca 770-780,pa gore na 900,pozdrav ” Ovdje TA ne pomaže previše a sitnju korekciju smo upravo odradili jer rast kakav se dešavao zadnjih tjedana nije bio održiv na duge staze. Volio bih tih 770 vidjeti u svom portfelju.
Hogare, drž’ se ti revalorizacije brodova i izgradnje panamskog kanala, a TA ostavi nekima koji to znaju.
Evo, uz vas kolege koji se razumijete u brodsku problematiku, javio se i kolega koji se razumije u TA. Ovo je najjača tema na forumu.
[smiley2]
Jutros sam čitao što je kolega Adler napisao u TA JDPL i uživao.
I sjetio sam se tebe, Fazane. Neki dan si pitao šta kaže “čika Fibbonacci” na Đuri.
Dakle, kraj ove male korekcije na JDPL. Kolega vam je sve napisao.
Svaka čast, kolega Adler.
Šta radi simbioza dviju struka na brodarskim forumima.[smiley2][smiley2]
Market Intelligence > Dry > Fixtures
Dry cargo fixtures
Monday 22 October 2007
TIME CHARTERS
Vela (53,565 dwt, 14.7L(A), 2007-built) delivery Kandla 25/30 October, redelivery China, $71,000 daily. (Ikhlas)
Navios Astra (53,468 dwt, 14L(A), 2006-built) delivery Flushing 1/3 Nov, redelivery Singapore-Japan Rge, $69,000 daily. (Charterer not reported)
Apageon (52,483 dwt, 14.5/29L 14.5/28B, 2005-built) delivery Surabaya spot, redelivery Taiwan, $79,500 daily. (CSE)
ST Stephan (52,450 dwt, 13/32L, 1984-built) delivery Kohsichang 8/12 Nov, redelivery Continent, $60,000 daily. (Toepfer)
Cos Lucky (52,395 dwt, 2003-built) delivery South Africa 29/31 Oct, redelivery Singapore-Japan Rge, $61,000 daily. (Oldendorff)
Elpis (46,645 dwt, 14/29.8L(A) 14/27.3B, 1997-built) delivery Taiwan 22/24 Oct, redelivery China, $68,000 daily. (Skaarup Fortune)
Ocean Spirit (45,549 dwt, 14/28.5L 14.5/28.5B, 2000-built) delivery North China 20/29 Oct, redelivery worldwide, 5/7 months $65,000 daily. (Chinese Charterer)
Floriana Breeze (39,055 dwt, 13.5/19L(E) 14/21L, 1984-built) delivery Mombassa 28/31 Oct, redelivery Continent, $50,000 daily. (IVS)
Leader 1 (34,718 dwt, 1984-built) delivery Mombassa 25 Oct-5 Nov, redelivery UKC/Cont, $45,000 daily. (IVS)
valjda ce sutra ta TA proraditi… kad vec danas nije[smiley8]
valjda ce sutra ta TA proraditi… kad vec danas nije[smiley8]
Izgleda, da ima i nestrpljivih tipova ovdje, koji ne razumiju značenje TA.
Pozdrav.
šoping???
jDPL-R-A Vrijeme: 11:07:19
Kupnja
Ukupno ponuda 51
Ukupno dionica 18882
5 najboljih ponuda
Cijena Količina
Prodaja
Ukupno ponuda 79
Ukupno dionica 7498
5 najboljih ponuda
Cijena Količina
782,01 29
777,00 143
775,00 25
773,07 23
773,01 50
788,00 144
788,99 5
793,00 20
794,00 44
795,00 95
Market Intelligence > Dry > Indices
BALTIC DRY BULK INDICES
Monday 22 October 2007
INDEX
Baltic Dry Index 10798 +66
Baltic Capesize Index 15412 +113
Baltic Panamax Index 10854 +50
Baltic Supramax Index 6790 +34
Baltic Handysize Index 3161 +26
For more information on routes or calculations please visit
Market Intelligence > Dry > Indices BALTIC DRY BULK INDICES Monday 22 October 2007 INDEX Baltic Dry Index 10798 +66 Baltic Capesize Index 15412 +113 Baltic Panamax Index 10854 +50 Baltic Supramax Index 6790 +34 Baltic Handysize Index 3161 +26
Hoće li BDI probiti 11000 ili je ovo vrhunac?
sakai: ” valjda ce sutra ta TA proraditi… kad vec danas nije[smiley8] ” Izgleda, da ima i nestrpljivih tipova ovdje, koji ne razumiju značenje TA. Pozdrav.
uf uf, sto smo osjetljivi…polovicno si u pravu. Ne razumijem TA uopce, koncentriran sam na FA. Nisam mislio nista lose s time, nego to je bilo onako, komentar danasnjeg “pada” JDPL….
Evo, ti si slab sa pravopisom, pa sto? Nisam te isao ispravljati…
A da sam nestrpljiv, nisam. No zasto bi se ja tebi trebao opravdavati?
Odzdrav
Cit Eros: “…Puno je bitnije držati NAV pod kontrolom, a on je preko 1.000 kuna i u najpesimističnijim kalkulacijama. “..
Još malo o NAV-u.
Vrijednost flote mi ispada 335 mil USD , što mi uz ostale podatke iz FI 1H daje NAV od 966 , u koji nije uključena ostala dug. imovina.
Vidio sam da se “P.D. faktor” najčešće izražava kroz diskont od 30 %.
S druge strane , kažu da se brodari ovog tipa trže na 2.4 NAV-a prosječno.
Uzevši sve to u obzir , target bi bio 1.623 .
Zbog igara i nepoznanica na ovoj dionici teško je reći što je realno , ali ovakva analiza mi ukazuje na malo prije spomenuti smjer iz TA.
ICAP HANDYMAX INDEX 7281 (same)
Monday 22 October 2007
19/10/07 18/10/07
ROUTE $ $
1 Antwerp – Skaw trip Far East 63,250 63,250
2 Canakkale trip Far East 58,000 58,000
3 Japan – SK/NOPAC or Australia RV 68,500 68,500
4 Japan – SK trip Gib – Skaw range 67,000 67,000
5 Antwerp – Skaw trip US Gulf 42,000 42,000
6 USG trip Skaw – Passero 85,000 85,000
Weighted Average 64,906 64,906
Index basis: 45,000 dwt bulk carrier max 15 years, 25t cranes with no grabs, 14k/29.5 ifo,no diesel at sea