Sanko Phoenix (46,600 dwt, 1997-built) delivery Gibraltar spot, redelivery Spore/Jpn Rge, $66,750 daily. (Charterer not reported)
Protector (42,838 dwt, 13/23.5L, 1984-built) delivery Lagos 25-30 Oct, redelivery Black Sea, $49,000 daily. (Oldendorff Carriers)
Spar Topaz (39,072 dwt, 13.5/22L 13.5/20B, 1987-built) delivery Owendo 4 Oct, redelivery Continent, $51,000 daily. (Bunge)
Eastern Star (28,437 dwt, 13.9L(A), 1997-built) delivery worldwide 1 Nov-31 Jan, redelivery worldwide, 12 Mnths, $42,000 daily. (Korea Line)
Hanjin Bombay (27,327 dwt, 13/18.2L, 1995-built) delivery Singapore spot, redelivery Spore/Jpn Rge, $42,000 daily. (IHC Hong Kong)
a ako mu se prihodi povećaju 100% (čisto primjer) na 130M onda uz isti trošak zaradi 110M (puno više 8-)).
70 umjesto 110 naravno [smiley2]
Consolidator (57,981 dwt, 13/29.5L, 2007-built) delivery Houston 23-27Oct, redelivery India, $95,000 daily. (Charterer not reported)
Medi Chennai (55,862 dwt, 14.6L(A), 2005-built) delivery Tema Prompt, redelivery Saldanha, $65,000 daily. (Charterer not reported)
Ocean Prince (52,260 dwt, 14/30L 14.5/30B, 2002-built) delivery Ko-Sichang 18-21 Oct, redelivery PMO, $75,000 daily. (Charterer not reported)
F Duckling (52,434 dwt, 14/27L, 2000-built) delivery Far East 25Oct-10Nov, redelivery worldwide, 12 Mnths, $62,500 daily. (Chinatex)
Flora (52,370 dwt, 13/31.5L, 1993-built) delivery Tarragona Spot, redelivery E Med, $56,500 daily. (Cargill Geneva)
VOC Gallant (51,201 dwt, 14/31L 14/28B, 2002-built) delivery W Africa 01-15 Nov, redelivery worldwide, $66,000 daily. (Charterer not reported)
Desert Hawk (50,327 dwt, 14/28L 14/28B, 1999-built) delivery Worldwide 01 Jan-31 Mar, redelivery worldwide, 2Yrs, $53,000 daily. (Bluefield)
OT: Basil, već ti je jedan kolega rekao da ne štancaš bezveze postove nego stavi se u jedan.
asd: ” Bosun: ” SLK: ” Jedino sam ja zaboravio koji brodari kako obračunavaju, a znam da je Tuna to skontao. Tko sve revalorizira? ATPL i JDPL? ” Samo Jadroplov ” Mislim da je kolega u pravu. Samo jedna napomena; mislim da trik kod brodara nije u buducoj imovini, nego u buducim prihodima. ” Samo što je najbolji trik da trenutna tržišna vrijednost brodova daje najbolju prognozu budućih prihoda
Ja mislim da vozarine (prihod) odreduju vrijednost broda, a ne obrnuto.
Bosun:
”
asd: ” Bosun: ” SLK: ” Jedino sam ja zaboravio koji brodari kako obračunavaju, a znam da je Tuna to skontao. Tko sve revalorizira? ATPL i JDPL? ” Samo Jadroplov ” Mislim da je kolega u pravu. Samo jedna napomena; mislim da trik kod brodara nije u buducoj imovini, nego u buducim prihodima. ” Samo što je najbolji trik da trenutna tržišna vrijednost brodova daje najbolju prognozu budućih prihoda
”
Ja mislim da vozarine (prihod) odreduju vrijednost broda, a ne obrnuto.
Pa naravno
Bosun: ” asd: ” Bosun: ” SLK: ” Jedino sam ja zaboravio koji brodari kako obračunavaju, a znam da je Tuna to skontao. Tko sve revalorizira? ATPL i JDPL? ” Samo Jadroplov ” Mislim da je kolega u pravu. Samo jedna napomena; mislim da trik kod brodara nije u buducoj imovini, nego u buducim prihodima. ” Samo što je najbolji trik da trenutna tržišna vrijednost brodova daje najbolju prognozu budućih prihoda ” Ja mislim da vozarine (prihod) odreduju vrijednost broda, a ne obrnuto.
Djelimično točno cijenu broda određuje trenutne vozarine i tržišna očekivanja budućih vozarina jer kad bi ovakave vozarine ostale iste unedogled cijene brodova bi bile znatno veće. A kako trenutno ne znamo buduće vozarine, a znamo vrijednosti brodova….zaključi sam
Ekipa, GRAIN TRADER 30084 dwt built 1979 Brodosplit, sold to Croatian buyers – 7m$ tko li je to?
Neki dan sam mislio da je Juraga ali je netko demantirao. Odgovara godini i velicini. Ili se neki novi junak odlucio za pomorski puduhvat. Bulker te godine moze imati dosta problema u Evropskim lukama iako je gradjen u zemlji poznatoj po kvaliteti..
ICAP HANDYMAX INDEX 7068 (+88) 15 October 2007
Tuesday 16 October 2007
15/10/07 12/10/07
ROUTE $ $
1 Antwerp – Skaw trip Far East 59,250 58,750
2 Canakkale trip Far East 57,250 57,000
3 Japan – SK/NOPAC or Australia RV 67,250 65,250
4 Japan – SK trip Gib – Skaw range 64,500 64,000
5 Antwerp – Skaw trip US Gulf 41,000 40,500
6 USG trip Skaw – Passero 83,000 83,000
Weighted Average 63,000 62,219
Index basis: 45,000 dwt bulk carrier max 15 years, 25t cranes with no grabs, 14k/29.5 ifo,no diesel at sea